Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän treenata kesäksi pyöree peppu?

Vierailija
22.03.2022 |

Nih, mitä mieltä??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäksi 2023 voisi ehkä onnistuakin. Edes roinalla et onnistu enää parissa kuukaudessa kyykkimään ja kasvattamaan pakaralihaksia.

Vierailija
2/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäksi 2023 voisi ehkä onnistuakin. Edes roinalla et onnistu enää parissa kuukaudessa kyykkimään ja kasvattamaan pakaralihaksia.

älä masenna nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirus tulee.

Vierailija
4/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä asenteella et ikinä saa yhtään mitään.

AP, kyllä varsinkin aloittelija ehtii 3 kuukaudessa saamaan ihan näkyväkin tuloksia.

T: paljon treenitaustaa

Vierailija
5/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei taas yllätä että ensimmäiset kommentit täällä ovat latistavia.

Ei tässä mihinkään fitnesskisoihin tähdätty.

Kyllä varsinkin aloittelija ehtii tässä kolmen kuukauden aikana saada sekä voimatasoja -että lihasmassaa ylös.

Itse olen treenannut jo 7kk, ja aion kehittyä merkittävästi seuraavan 3kk aikana.

Vierailija
6/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ihan samaa kun oon laihtunut koko talven ja lihakset kadonneet. Ja samalla persuksen nätti muoto kärsinyt. Kunhan tiet tuosta kunnolla sulaa niin hyppään pyörän selkään ja saa pakarat taas jumppaa :)

Vierailija
7/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa miehille seisokkeja ja kerää katseita....haluatko sitä`? 

Vierailija
8/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, kyllä varsinkin aloittelija ehtii 3 kuukaudessa saamaan ihan näkyväkin tuloksia.

Vaatii kyllä tosi rankkaa treeniä, että näkyy. Itse olen käynyt nyt 1,5 kk. Kaksijakoinen, treeniä 3-4 kertaa viikossa. Reisissä huomaan itse pientä muotoa, joskaan en usko, että kukaan muu vielä huomaa. Pylly on jopa lösähtänyt, sillä rasvan määrä on vähentynyt. Tunnen itse, että nukkuva pakara on herännyt, mutta en edes uskalla ajatella kauanko todella menee, että lihas korvaa edellisen rasvakudoskasan.

Ehkä jos treenaisi vaan pyllyä, voisi muutos näkyä nopeastikin, mutta kokonaisuutta ei tule unohtaa.

Vierailija
9/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluan aiheuttaa seisokkeja sille yhdelle valitsemalleni ;) Muiden miesten ei tarvii mun takamusta nähdä, osaan kyllä pukeutua niin ettei se ole esillä.

t: ohis

Vierailija
10/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii kyllä tosi rankkaa treeniä, että näkyy. Itse olen käynyt nyt 1,5 kk. Kaksijakoinen, treeniä 3-4 kertaa viikossa. Reisissä huomaan itse pientä muotoa, joskaan en usko, että kukaan muu vielä huomaa. Pylly on jopa lösähtänyt, sillä rasvan määrä on vähentynyt. Tunnen itse, että nukkuva pakara on herännyt, mutta en edes uskalla ajatella kauanko todella menee, että lihas korvaa edellisen rasvakudoskasan.

Ehkä jos treenaisi vaan pyllyä, voisi muutos näkyä nopeastikin, mutta kokonaisuutta ei tule unohtaa.

Voimatasot ovat nousseet nopeasti, mutta näkyypä tuolla salilla naisia, jotka kyykkäävät 20+60-80 kilolla, joilla ohuet jalat ja pieni litteä pylly, sekä omenavartalo. Mutta omat tavoitteet ne ovat tärkeimmät. Turha verrata yhtä toiseen.

Vierailija
11/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluan aiheuttaa seisokkeja sille yhdelle valitsemalleni ;) Muiden miesten ei tarvii mun takamusta nähdä, osaan kyllä pukeutua niin ettei se ole esillä.

Entä jos sä oisit sinkku?

Vierailija
12/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnost, Naisista olen kiinnostunut

Vierailija
13/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sä et kyselisi tällaisia?

Vierailija
14/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuttaisi mun vastausta mitenkään.

Vierailija
15/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii vielä, ja näkyviä tuloksia saa jo kuukauden parinkin treenillä. Miksei saisi? Jokainen treenikerta tekee tulosta.. ei se treenauksen tulos odottele mitään tiettyä viikko- tai päivämäärää ja sitten vasta pullahda yhtäkkiä näkyville!

Ja hei, voit treenata kesäksi,  mutta on siitä kunnosta hyötyä myös syksyllä, talvella ja keväällä. :)

Vierailija
16/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pakaratreenivinkki tänne, kiitos!

Vierailija
17/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä asenteella? Realismilla?

Ihan sama oletko aloittelija ja vaikka mustan naisen monsteripakarageeneillä varustettu, niin kolmessa kuukaudessa et saa mitään aikaiseksi.

Juuri tuo "kolmessa kuukaudessa saat näkyvää aikaiseksi" mantra on suurin ongelma ihmisillä. Keväällä aktivoidutaan, luullaan saavansa kolmen kuukauden (yli)treenillä tuloksia ja sitten masennutaan ja luovutetaan kesän alussa (taas), kun utopiset luulot ei vastaakaan todellisuutta. Kuunelkaa ihmiset, te ette saa alle vuodessa oikeasti mitään kummoista lihaksille aikaiseksi (paitsi roinalla). Jos haluatte saada jotakin oikeasti muutosta, niin laittakaa tavoite seuraavaan kesään. Te ette tule saamaan persikkapyllyä ensi kesään mennessäkään, mutta siinä ajassa toivottavasti saatte treenistä ja terveellisestä ruoasta elämäntavan ja olette oikealla tiellä.

Vierailija
18/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos et vastaisi vierestä?

Vierailija
19/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa vain, kelpaa sitten kesällä katsella

Vierailija
20/22 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos et vastaisi vierestä?

Niin, entä jos en?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi