Kuinka saada selville onko uusi tuttavuus av-mamma?
Tutustuimpa hiekkalaatikolla uuteen ihmiseen ja tulemme hyvin toimeen. Haluaisin tietää onko hän av-mamma, mutta en kehtaa mitenkään kysyä.
En halua paljastaa ensimmäisenä että olen ollut täällä 10 vuotta.
Hän on käyttänyt paria sanaa, joita viljellään av:lla, mutta en tiedä onko se sattumaa.
Kommentit (10)
Kysy tietääkö mikä on kyykkyvatkaus, pillupuhelin ja 200g makaronilaatikkoa
Aloitat että "luin yhen hauskan jutun netistä..." ja jos pystyy osallistumaan keskusteluun, niin on.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:00"]Kysy tietääkö mikä on kyykkyvatkaus, pillupuhelin ja 200g makaronilaatikkoa
[/quote]
Juu tää on hyvä. Tai sit alat vaa puhumaan tyyliin et kuuliksä mitä ammatinvalittaja nyt keksis. .. Mies 29v + 1v ei olekaan viimeaikoina kirjotellu niin paljon kun aikaisemmin, ootko huomannu. Jos on ihan et wtf ni voit sit olla ihan et ai etkö sä käy avllä, kaikkihan siellä käy ja jatkaa siitä plaa plaa plaa. ..
Kysy, mitä tykkää Pipsan uusista laukuista. Jos ei ymmärrä kysymystä, mutise jotain tyyliin "jaa niin, unohdin, että et tunne sitä".
Herttaista, miten saan tietää käykö ihminen samalla nettisivulla kuin minä.
Jospa kysyt. Jos käy niin hyvä, jos ei käy niin mitä väliä vaikka siinä käyt?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 09:07"]Kysy, mitä tykkää Pipsan uusista laukuista. Jos ei ymmärrä kysymystä, mutise jotain tyyliin "jaa niin, unohdin, että et tunne sitä".
[/quote]
Pipsa ketjuja ei lue (ja kirjoita) kuin se yksi pipsa-hullu.
Ei siis toimi. Paitsi jos se uus kaveri on just SE.
Tai kysy siltä, mitä mieltä se on nimistä, joissa on c-kirjain ja jos se sanoo niiden olevan wt, se on av-mamma. :D
Sano sille HÖÖ. Jos se hämmästyy tai pelästyy niin ei oo av-mamma.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 08:52"]
Oon mä täällä :)
[/quote]
Oon mä täällä :)