Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän koulussa lapsilla maksulliset välipalat?t.ammattivalittaja

Vierailija
03.09.2015 |

Lapseni koulussa saa syödä välipalaa kun koulu kestää klo 14. Välipala maksaa 1,50€. Laitatteko te välipalan lapselle kouluun mukaan vai ostaako lapsenne sen koulusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa koulusta.

Vierailija
2/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välipalaa koulussa myynnissä. Saisi olla, koska se välipala kotoa on banaani joka ma, ti ja to. Poika tempaisee banskun aina aamulla mukaansa. Sitten kun tulee koulusta, on taas nälkäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa omat eväät, mutta kyllä koulussa myös myydään välipalaa.

Vierailija
4/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsen koulussa on vain varattu ruokala käyttöön 1 tiettynä välituntina omien eväiden syöntiin... noin 1,5 tuntia isompien lounaan jälkeen eli eipä paljon järkeä.

Iltapäiväkerholaiset saa välipalan ippessä... käytännössä se on koulun järjestämä ja maksullinen (ip-kerhomaksu).

Vierailija
5/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:36"]Ei ole välipalaa koulussa myynnissä. Saisi olla, koska se välipala kotoa on banaani joka ma, ti ja to. Poika tempaisee banskun aina aamulla mukaansa. Sitten kun tulee koulusta, on taas nälkäinen.
[/quote]
Miksi vain banaani? No okei kyllä minäkin vedin pelkkää pilttiä ja omenoita välipalaksi ala-asteella. Tosin olin pienehkö tyttö.

Vierailija
6/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarjolla maksullinen ja hyvä välipala.

Vierailija
7/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekaluokkalainen saa välipalan maksullisessa iltapäiväkerhossa. Koulussa ei siis myydä ruokaa erikseen.

Vierailija
8/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö koulussa, meillä saa ostaa sellaisia 10e kortteja joilla nuo voi maksaa. Ei tarvitse rahaa mukaan. Mutta tämä sen takia että mä olen töissä joskus viiteenkin illalla niin varmistetaan välipalan syönti näin. Etkö sä ole kotona, varmaankin osaat/jaksat voidella yhden voileivän valmiiksi kun poika tulee kotiin? Vai oliko yli sun oppimiskyvyn noi köksän tunnitkin yläasteella? 

Vierailija
9/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:42"]

Syö koulussa, meillä saa ostaa sellaisia 10e kortteja joilla nuo voi maksaa. Ei tarvitse rahaa mukaan. Mutta tämä sen takia että mä olen töissä joskus viiteenkin illalla niin varmistetaan välipalan syönti näin. Etkö sä ole kotona, varmaankin osaat/jaksat voidella yhden voileivän valmiiksi kun poika tulee kotiin? Vai oliko yli sun oppimiskyvyn noi köksän tunnitkin yläasteella? 

[/quote]Tottakai mä osaan ja voisin laittaa lapselleni valmiit eväätkin mukaan mutta ymmärrän että hän haluaa syödä koulussa myytäviä eväitä kun muutkin luokkakaverit syövät.ap

Vierailija
10/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:45"]

Tottakai mä osaan ja voisin laittaa lapselleni valmiit eväätkin mukaan mutta ymmärrän että hän haluaa syödä koulussa myytäviä eväitä kun muutkin luokkakaverit syövät.ap

[/quote]

Eikö ekaluokkalaisilla ole koulu jo loppu ennen välipala-aikoja?

Vierailija
12/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:42"]

Up

[/quote]

Vierailija
13/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset