Onko teidän koulussa lapsilla maksulliset välipalat?t.ammattivalittaja
Lapseni koulussa saa syödä välipalaa kun koulu kestää klo 14. Välipala maksaa 1,50€. Laitatteko te välipalan lapselle kouluun mukaan vai ostaako lapsenne sen koulusta?
Kommentit (13)
Ei ole välipalaa koulussa myynnissä. Saisi olla, koska se välipala kotoa on banaani joka ma, ti ja to. Poika tempaisee banskun aina aamulla mukaansa. Sitten kun tulee koulusta, on taas nälkäinen.
Ottaa omat eväät, mutta kyllä koulussa myös myydään välipalaa.
Meidän lapsen koulussa on vain varattu ruokala käyttöön 1 tiettynä välituntina omien eväiden syöntiin... noin 1,5 tuntia isompien lounaan jälkeen eli eipä paljon järkeä.
Iltapäiväkerholaiset saa välipalan ippessä... käytännössä se on koulun järjestämä ja maksullinen (ip-kerhomaksu).
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:36"]Ei ole välipalaa koulussa myynnissä. Saisi olla, koska se välipala kotoa on banaani joka ma, ti ja to. Poika tempaisee banskun aina aamulla mukaansa. Sitten kun tulee koulusta, on taas nälkäinen.
[/quote]
Miksi vain banaani? No okei kyllä minäkin vedin pelkkää pilttiä ja omenoita välipalaksi ala-asteella. Tosin olin pienehkö tyttö.
On tarjolla maksullinen ja hyvä välipala.
Meidän ekaluokkalainen saa välipalan maksullisessa iltapäiväkerhossa. Koulussa ei siis myydä ruokaa erikseen.
Syö koulussa, meillä saa ostaa sellaisia 10e kortteja joilla nuo voi maksaa. Ei tarvitse rahaa mukaan. Mutta tämä sen takia että mä olen töissä joskus viiteenkin illalla niin varmistetaan välipalan syönti näin. Etkö sä ole kotona, varmaankin osaat/jaksat voidella yhden voileivän valmiiksi kun poika tulee kotiin? Vai oliko yli sun oppimiskyvyn noi köksän tunnitkin yläasteella?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:42"]
Syö koulussa, meillä saa ostaa sellaisia 10e kortteja joilla nuo voi maksaa. Ei tarvitse rahaa mukaan. Mutta tämä sen takia että mä olen töissä joskus viiteenkin illalla niin varmistetaan välipalan syönti näin. Etkö sä ole kotona, varmaankin osaat/jaksat voidella yhden voileivän valmiiksi kun poika tulee kotiin? Vai oliko yli sun oppimiskyvyn noi köksän tunnitkin yläasteella?
[/quote]Tottakai mä osaan ja voisin laittaa lapselleni valmiit eväätkin mukaan mutta ymmärrän että hän haluaa syödä koulussa myytäviä eväitä kun muutkin luokkakaverit syövät.ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 12:45"]
Tottakai mä osaan ja voisin laittaa lapselleni valmiit eväätkin mukaan mutta ymmärrän että hän haluaa syödä koulussa myytäviä eväitä kun muutkin luokkakaverit syövät.ap
[/quote]
Eikö ekaluokkalaisilla ole koulu jo loppu ennen välipala-aikoja?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 15:42"]
Up
[/quote]
ei ole eväitä kun koulussa on ruokailu
Ostaa koulusta.