Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitellaan tilanne (deittailusta)

juu
22.03.2022 |

Kuvitellaan tilanne (deittailu)

Matchaat deittipalvelussa jonkun kanssa. Juttelette jonkin aikaa ja sovitte tapaamisen tän toisen kotiin.

Millaisiin asioihin kiinnitätte toisessa ihmisessä/toisen kodissa huomiota?

Mikä on täysin turn off ja mikä taas turn on?

Ja itse pääkysymykseen. Haittaisiko teitä, jos toinen on (hetkellisesti) työtön terveysongelmien takia?

Entä onko teille mitään väliä sillä, mitä toinen tekee työkseen? Haittaako teitä itseänne, jos toinen tykkää perus duunarihommista vai arvostatteko enemmänkin kouluja käyneitä ihmisiä?

Mä oon nimittäin se jolla on näitä terveysongelmia ja niitä on tutkittu niin pitkään, että oon jo täysin kyllästynyt siihen. Haluaisin palata takaisin töihin ja normaaliin elämään, mutta oon välistä niin kipeä ja uupunut, etten pysty. Odotan vaan sitä päivää kun lääkäri hoksaa mikä mua vaivaa ja saan elämäni takaisin kuntoon.

Muuten liikunta/syömisasiat on kunnossa ja pyrin elämään terveellisesti. Oon vaan alkanut miettimään tätä deittailukulttuuria, että millaisia asioita ihmiset ottavat toisessa/toisen kodissa huomioon, mitkä asiat sytyttää ja mitkä ei, ja onko toisen terveyongelmat ihmisille liikaa (vaikkei niille voisi itse mitään) ? Mietin myös, että pitäisikö itse pysyä sivussa deittipalveluista ym niin kauan kunnes on taas fyysisesti terve, vai onko vielä ihmisiä joita ei tuommoiset asiat haittaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kodista ensivierailulla: kiinnitän huomiota yleissiisteyteen. Onko se semmoinen paikka, missä itsekin viihtyisin vaikka iltaa istuen. Onko vessa haiseva kauhistus vai ilkeääkö siellä käydä, eihän vessan käsipyyhe ole nihkeän märkä josta jää paha haju käsiin vaan puhdas ja kuiva. Seuraavaksi kiinnostaa asunnon persoonallisuus, siis millaista roinaa ja rompetta asukas on sinne kuskannut ja näin ollen miltä asukkaan elämäntyyli näyttää.

Työllisyys- ja terveystilanteesta: minua ei se kiinnosta, koska se on itsellänikin vähän niin ja näin. Mutta en kyllä pyörikään sellaisten tyyppien kanssa, joille se on koko suhteen kulmakivi.

Vierailija
22/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monilla on nykyään mt-ongelmia. Joten etköhän voi löytää toisen samanlaisen mt-ongelmaisen ja työttömän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison turn off tässä kuvitellussa tilanteessa toisen kotiin meneminen. Ehkä sinulla ei ole itsesuojeluvaistoa, mutta on iso riski mennä tuntemattoman kotiin treffeille naisen näkökulmasta. Miksei voi tavata julkisella paikalla ja vaikka tehdä jotain ilmaista, jos siitä kenkä puristaa?

Siis tottakai voi mennä julkiselle paikalle tai mihin vaan, enkä ole nyt puhunut rahasta tässä, vaikka työtön olenkin. Voin silti lähteä toisen kanssa vaikka baariin, kahville ym. En vaan itse näe mitään ongelmaa siinä jos kutsun jonkun kotiini tai menen toisen kotiin. Ehkä se itsesuojeluvaisto sitten puuttuu.. 😂 Puututte kuitenkin nyt ihan vääriin seikkoihin, en kysynyt tämmöisiin vastauksia.

Vierailija
24/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella monilla on nykyään mt-ongelmia. Joten etköhän voi löytää toisen samanlaisen mt-ongelmaisen ja työttömän.

Mistä keksit, että mulla olisi mt-ongelmia? Mulla on fyysisiä kipuja, joita tutkitaan. Mielenterveydessä ei ole mitään ongelmaa.

Juuri tämmöisiä törkykommentteja tarkoitin, näillä en tee mitään joten jotkut fiksummat voivat vastata kysymyksiini, jotka ymmärsivät mitä kysyin.

Vierailija
25/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataan nyt siihen mitä kysyt. Olet turn off, koska olet työtön. Piste.

Vierailija
26/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit, että mulla olisi mt-ongelmia? Mulla on fyysisiä kipuja, joita tutkitaan. Mielenterveydessä ei ole mitään ongelmaa.

Juuri tämmöisiä törkykommentteja tarkoitin, näillä en tee mitään joten jotkut fiksummat voivat vastata kysymyksiini, jotka ymmärsivät mitä kysyin.

Voihan tietysti olla, mutta aika harvinaista, että kukaan lääkäri ei osaa löytää syytä kipuihin. Siksi voi myös olla kohdallasi, että tosiaan keksit ne kivut. Mikä taas tarkoittaa mielenterveysongelmia. Fyysinen ja henkinen terveys kulkevat käsi kädessä. Jos tämä on mielestäsi törkykommentti, niin olkoon sitten niin.

Vierailija
27/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastataan nyt siihen mitä kysyt. Olet turn off, koska olet työtön. Piste.

Ok, kiitos mielipiteestäsi 😁 Sulla ei varmaan oo koskaan ollut tilannetta, että olet todella kipeä vähän väliä, lääkärit pistävät tutkimuksista toisiin, ja seuraava operaatio olisi avata vatsa ja tutkia löytyykö sieltä kipuja selittävää tekijää. Joten et kyllä selvästi ymmärrä syitä miksi ihmiset joutuvat olemaan työttöminä/pitkäaikaisella sairaslomalla.

Ihanku sitä itse toivoisi olevansa kipeä.. Mieluummin olisin töissä tälläkin hetkellä.

Vierailija
28/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään näyttää että ihmiset sopivat ensitreffit aina toisen kotiin. En voi ymmärtää.

Minulle tulee väkisinkin mieleen ihmiset, jotka hoitavat kaiken muunkin puhelimella. Eivät käy ravintoloissa, kahviloissa, harrastamassa. Seura etsitään Tinderistä, sen kanssa viestitellään (nimenomaan viestitellään, ei soitella) ja treffit pitää saada omalle kotisohvalle, ettei joudu panostamaan.

Ei kotiin kutsuminen ole pelkästään turvallisuusriski vaan myös kiusallisuusriski. Etenkin, jos sen toisen kanssa ei ole edes puhunut videopuheiluita tai edes puheluita. Sen aktiivisen viestittelijän takaa saattaa paljastua hiljainen mörökölli, jonka kanssa ei kerta kaikkiaan synny mitään keskustelua. Jos se toinen osapuoli on kiltti ja vähän ujo ihminen, niin hänen on kiusallista sanoa parinkymmenen minuutin jälkeen, että "tämä oli tässä, voisitko poistua". Tai jompikumpi osapuoli voi olla likainen, haiseva, epämiellyttävä, kovaääninen...

Aina ensimmäiset treffit paikalle, mistä pääsee helposti pois. Ja ihmisestä näkee paljon enemmän, kun ollaan julkisilla paikoilla, eli miten hän suhtautuu muihin ihmisiin, miten hän toimii kyseisessä tilanteessa.

Eli jos ei ole tarkoitus hypätä suoraan sänkyyn, niin ensitapaaminen muualla. Ja itse kyllä tapasin muualla silloinkin, kun haussa oli pelkkä seksi, eikä sinne sänkyyn loppujen lopuksi monenkaan kanssa päädytty.

Vierailija
29/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turn off on jos ensitreffejä aletaan puuhaamaan toisen omaan kotiin.

Vierailija
30/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tietysti olla, mutta aika harvinaista, että kukaan lääkäri ei osaa löytää syytä kipuihin. Siksi voi myös olla kohdallasi, että tosiaan keksit ne kivut. Mikä taas tarkoittaa mielenterveysongelmia. Fyysinen ja henkinen terveys kulkevat käsi kädessä. Jos tämä on mielestäsi törkykommentti, niin olkoon sitten niin.

Törkykommenttipa hyvinkin. Teet oletuksia jotka eivät pidä paikkaansa.

Mulle ihan lääkäri kertoi, että oon kyllä harvinainen ja kummallinen tapaus oireideni kanssa. Oon viime vuodesta asti käynyt eri tutkimuksissa ja edelleen ihmetellään. Toki julkisella puolella terveydenhoito on mitä on, ja varsinkin tällä pienellä paikkakunnalla missä itse asun. Kivut ovat todella lamauttavia enkä pysty liikkumaan silloin, joten en kyllä keksi niitä päästäni. Jos vain voisin, niin siirtäisin ne mielelläni sulle niin sinä saisit kärsiä mun puolesta ja ehkä tajuaisit lopettaa laittamasta tommosia paskakommentteja 😊

Vierailija
31/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkykommenttipa hyvinkin. Teet oletuksia jotka eivät pidä paikkaansa.

Mulle ihan lääkäri kertoi, että oon kyllä harvinainen ja kummallinen tapaus oireideni kanssa. Oon viime vuodesta asti käynyt eri tutkimuksissa ja edelleen ihmetellään. Toki julkisella puolella terveydenhoito on mitä on, ja varsinkin tällä pienellä paikkakunnalla missä itse asun. Kivut ovat todella lamauttavia enkä pysty liikkumaan silloin, joten en kyllä keksi niitä päästäni. Jos vain voisin, niin siirtäisin ne mielelläni sulle niin sinä saisit kärsiä mun puolesta ja ehkä tajuaisit lopettaa laittamasta tommosia paskakommentteja 😊

Miksi otat itseesi tuntemattoman ihmisen kommentteja? Tämä kertoo sinusta kyllä aika paljon. Mutta ei mulla muuta. Tsemppiä kotitreffeille!

Vierailija
32/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kans että miksi ap hiiltyi ja väitti saaneensa törkykommentteja. Minusta kyse oli jonkun vastaajan huolimattomuus- ja ajatusvirheestä, minkä aikuinen normaali ihminen voi kyllä ohittaa sen kummemmin reagoimatta.

Sulle tuntuu ap olevan kauhean tärkeää mitä toiset sinusta ajattelevat. Kannattaa varmaan vähän mietiskellä tuota ja muutenkin kasata itseään ja hyvinvointiaan paremmalle tasolle ennen kuin alkaa isommin treffailemaan ketään. Todennäköisimmin saat sitten tervehenkistä ja asiallista seuraakin, etkä mitään huonoitsetuntoisia reppanoita vaanivia hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
33/33 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä törkyä siinä on jos erehdyksessä puhuu psyykkisistä terveysongelmista fyysisten sijaan? Terveysongelmia molemmat. -eri