Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ottaa selvää miehen tunteista?

Vierailija
02.09.2015 |

Olemme tapaille koko kesän sillon tällöin. Jomman kumman aloitteesta.
Mies vaikuttaa kiinnostuneelta, muttei puhu tunteistaan. Voiko hän olla vain niin ujo/saamaton ettei uskalla ottaa asiaa puheeksi. Vai ajatteleeko ettei ole vielä valmis vakavempaan..
Vai haluaako olla pelkkä ystävä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää.

Vierailija
2/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle, mikä kapunki? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:31"]

[/quote]

Tuuri.  -Ap-

Vierailija
4/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se säätää exänsä kanssa, siksi ei osaa mennä eteenpäin

Vierailija
5/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:41"]

[/quote]

Tuuri.  -Ap-

[/quote]

älä nyt varattuihin sekaannu.

Vierailija
6/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sillä edes on eksiä.

Vierailija
7/30 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olla sit samalta paikkakunnalta! Kuulosti vaan niin "mun miehelle". Mutta ehkä neuvona voisin sanoa että mitä jos itse vaan kysyisit ja puhuisit sille. Ehkä se tarvii vähä potkua että saa sanotuksi. En tiedä mikä tilanne teillä on, mutta voisko jotenki antaa sille vaihtoehdot että joko jatketaan vähän vakavemmalla pohjalla tai sitten ei ollenkaan. Ei oo reilua että joudut tollaseen pohtimiseen tuhlaamaan aikaan.

Tälle mun tapaukselle oon alkanu tekee niin että sanon vaan suoraan mitä ajatteln ja mikä mua ärsyttää. Eipä ole vielä ainakaan lähteny karkuun. Ja sit vaan kyselemällä lypsän siltä vastaukset asioihin joihin haluun vastauksen. Melko hyvin on tällä taktiikalla toiminu. Jotkut miehet ei vaan osaa tai sitten on jotain ikäviä asioita ollu elämässä että ovat sit vähän "lukossa". Toivottavasti tästä olis ees jotain apua sulle. Ja rohkeutta ja tsemii sulle että puhut sille suoraan vaan! :)

Vierailija
8/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät puhu tunteistaan. Olet lukenut liikaa harlekiinikirjoja.

Vierailija
9/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi keskustella miesten tunteista. Sen sijaan haluaisin käydä keskustelua maahanmuuttajista ja siitä Herttoniemen vaijeritapauksesta.

Vierailija
10/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieru

Vierailija
11/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:41"]

[/quote]

Tuuri.  -Ap-

[/quote]

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
12/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perusta sitten ketju niistä aiheista mistä haluat puhua :)

Vierailija
13/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taas näköjään esiintyy minuna. Mutta kiitos vastauksesta! Varmaan täytyisi itse ottaa asiasta selvää. Mutta mietin vain sitä jos häntä ei kiinnostakkaan.

Vierailija
14/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miestä pari kuukautta ja meillä on ollut mukavaa yhdessä. Emme ole puhuneet tunteista mutta mies on ollut aina innokas tapaamaan ja pitämään yhteyttä. Eilen hän taas soitti ja halusi puhua tunteista: miehellä ei ole kolahtanut tarpeeksi. No. enää meillä ei ole suhdetta :)

Vierailija
15/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
16/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anteeks, ei ollut oikea AP joka vastasi Tuuri. Halusin vaan vähän säpinää tähän.

Vierailija
17/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 07:51"]Joku taas näköjään esiintyy minuna. Mutta kiitos vastauksesta! Varmaan täytyisi itse ottaa asiasta selvää. Mutta mietin vain sitä jos häntä ei kiinnostakkaan.
[/quote]

No niin se on se miinuspuoli, mutta eikö ole parempi selvittää se nopeasti, eikä pitkittää :) Jos se ei ole kiinnostunut niin sit se ei ollut sulle se oikea :)

Vierailija
18/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 07:51"]Joku taas näköjään esiintyy minuna. Mutta kiitos vastauksesta! Varmaan täytyisi itse ottaa asiasta selvää. Mutta mietin vain sitä jos häntä ei kiinnostakkaan.
[/quote]

No niin se on se miinuspuoli, mutta eikö ole parempi selvittää se nopeasti, eikä pitkittää :) Jos se ei ole kiinnostunut niin sit se ei ollut sulle se oikea :)
[/quote]

Tottahan se on että pitäisi selvittää mahdollisimman pian.
-ap

Vierailija
19/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oikeesti haluaa sinut, se tekee sen kyllä selväksi. Oot takalevyllä, varalla.

Vierailija
20/30 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä yleisiä luusereita, joilla ei koskaan nappaa. Tunteeton mies on melkeinpä parempi kuin nämä fiilistelijät, jotka harrastaa kyllä seksiä mielellään ja seurustelevat muutenkin, mutta kun eivät ole "täysin varmoja tunteistaan" antavat säännöllisesti monoa kivoille naisille, jotka katkeroituvat koko miessukupuoleen. Lohdullista on, että ilmanhan nämä sankarit lopulta jäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi