Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toivon pitkää ja kylmää talvea!

Vierailija
02.09.2015 |

Mieluiten niin että pakkaset alkaisi jo lokakuun puolella ja jatkuisi huhtikuun alkuun. Luntakin saisi tulla vaikka 2 metriä. Jospa se hillitsisi surffaustoimintaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii tuu.

Vierailija
2/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hillitse, silloin on aikaa surffata.

Vierailija
4/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hitossa toivo, koska sellaisessa ei ole mitään hyvää. Pari viime lauhaa talvea ovat olleet oikein hyviä, sellaisia tai vielä lauhempia talvia lisää.

Onneksi pitkän ajan ennusteet näyttävät vahvasti siltä, että talvi ei ole tulossa vielä pitkään aikaan ja talvi on myös taas kerran selvästi normaalia lämpimämpi. Ihanaa, sellaisesta talvesta nautitaan! :)

Vierailija
5/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:47"]Minä en hitossa toivo, koska sellaisessa ei ole mitään hyvää. Pari viime lauhaa talvea ovat olleet oikein hyviä, sellaisia tai vielä lauhempia talvia lisää.

Onneksi pitkän ajan ennusteet näyttävät vahvasti siltä, että talvi ei ole tulossa vielä pitkään aikaan ja talvi on myös taas kerran selvästi normaalia lämpimämpi. Ihanaa, sellaisesta talvesta nautitaan! :)
[/quote]
Et tainnut tajuta ap:n varsinaista viestiä.

Vierailija
6/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:47"]Minä en hitossa toivo, koska sellaisessa ei ole mitään hyvää. Pari viime lauhaa talvea ovat olleet oikein hyviä, sellaisia tai vielä lauhempia talvia lisää. Onneksi pitkän ajan ennusteet näyttävät vahvasti siltä, että talvi ei ole tulossa vielä pitkään aikaan ja talvi on myös taas kerran selvästi normaalia lämpimämpi. Ihanaa, sellaisesta talvesta nautitaan! :) [/quote] Et tainnut tajuta ap:n varsinaista viestiä.

[/quote]

Hillitsi surffaustoimintaa tai ei, mutta tuollainen talvi olisi silti äärimmäisen helvetillinen. Lämmin talvi Suomeen vain, kiitos.

Vierailija
7/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan kunnon Siperian pakkasia!

Vierailija
8/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"det kommer bli en lång kall vinter"

Vierailija
9/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sutta tai jääkarhua vaikka ei yhtään haittaisi meikäläistä.

Vierailija
10/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva talvi on tämän ennusteen mukaan lämmin ja ehkä lumetonkin. Suomen kartat muuttumassa aina vain punaisimmiksi talvea kohti. Ihanaa! Ihanaa!!

http://www.cpc.ncep.noaa.gov/products/CFSv2/htmls/euT2me3Mon.html

Jes! Ei lunta eikä pakkasta! Ei liukastelua, ei palelemista! Sähkölaskussa säästyy, teiden kunto on parempi, ei niin paljon liikenneonnettomuuksia. Kaikki siis voittavat ja nauttivat.

Vierailija
11/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon myös, ensimmäistä kertaa elämässäni! Onneksi olen tottunut koko elämäni ajan tähän pohjoiseen ilmastoon. Se on pienin huoleni tulevaisuutta ajatellen!

Vierailija
12/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poroparat.

Vierailija
13/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei oo järkympää kuin märkä ja musta talvi :( mieluummin valoista ja pikkuisen edes pakkasta...ja jos ois vaikka parikyt senttii lunta niin lastenvaatteetkin kestäs puolet paremmin!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi