Salkkarispekulointia, kuka on murhaaja?
Kuka murhasi Heikin? Mitä veikkaatte? Mä uskon että Aki tai Sebastian.. Toisaalta Jiri ja ehkä Ismo.. :D ei oikeesti käryäkään, mitä te ootte miettiny asiasta? (joojoo, mulla on muutakin elämää ku Salkkarit, kiva kuitenkin spekuloida)
Kommentit (35)
Ehkä se onkin Kristiina! ;) Sai tietää kaikista kamaluuksista mitä Heikki teki ja suutuksissaan tappoi sen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:52"]Monica!!
[/quote]
En usko Monica, Eva vois kyl olla potentiaalinen murhaaja..
Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote] No ei kai...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote]
Häh, mulla menny ihan ohi?! Ei Aitolehteä, pliis.. :S
[/quote]mistä oikee luit ;__;
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:55"]Mikä se alissa-iida juttu on
[/quote]
Iida kössiny siltä rahaa ja Alissa haluu ne takas.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote]
Olihan siitä jo keväällä juttua maikkarilla.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote] Onpa avuttomia ihmisiä. Miten olisi vaikka salkkarit.fi?
[/quote]
Eihän!?Ei sitä kauheeta akkaa salkkareihin!
Vituttaa Alissa jo valmiiksi. Yrittää pilata Iidan ihmissuhteet ja Jannenkin meinaa vietellä. Ärsyttävä jääkalikka ja ääni. Vittu!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote] Onpa avuttomia ihmisiä. Miten olisi vaikka salkkarit.fi?
[/quote]voi kauheaa
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:53"]Mistä vetoa et ton Alissan äiti on Martina Aitolehti, senhän piti tulla sarjaan nyt syksyllä?
[/quote]
Olihan siitä jo keväällä juttua maikkarilla.
[/quote]
Niinpä ja siellä muistaakseni luki, että syksyllä tulisi sarjaan eikä ole mikään pikkurooli.. Menee salkkarit lopullisesti pilalle.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:58"]Vituttaa Alissa jo valmiiksi. Yrittää pilata Iidan ihmissuhteet ja Jannenkin meinaa vietellä. Ärsyttävä jääkalikka ja ääni. Vittu!
[/quote]
Mua ärsyttää et täysikänen (?) ihminen kyselee isältään lupaa jäädä Helsinkiin.. :D sis täh, miks ei sais jäädä ihan omasta tahdostaan.
Mä luulen, että osallisena oli kaikki neljä.