Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26, eikä minua kiinnosta lapset tippaakaan

Vierailija
02.09.2015 |

Ja sekös äitiäni suututtaa. Aargh, on todella raskasta nähdä äitiä tai soitella hänen kanssaan kun lapsijankkaus alkaa joka kerta!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnostanut.

34-veenä sitten tempaisin yhden ♥

Vierailija
2/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Sukulaiset painostaa ja kommentoi. :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä lapset olivat mullekin tosi yhdentekevä asia. Älä ota paineita.

Vierailija
4/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki olin sitä mieltä koko elämäni että en halua lapsia, kaikki mut tuntevat tiesi sen. Noh, tätä hatkui siihen asti kun täytin 29 ja PAM ! yhtäkkiä mä halusinki lapsen. Siitä alkoi vuoden rumba monen keskenmenon kera. Kyllä se lapsi sitten lopulta tuli. Nyt olen 34 vuotias ja toinen lapsi ois toiveessa, mutta ei tää helppoa ole, taitaa jäädä haaveeks. Joskus muetin että olisimpa niitä lapsia aikasemmin halunnut..

Vierailija
5/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole napakka ja sano ettet soittele jos kyselee lapsista! Näin itse tekisin.

Vierailija
6/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnostanut, sit kolmekymppisenä aattelin et kai se on pakko jos meinaa ja vuosi meni yrittäessä ja sit saatiinkin kerralla 2. Tämä oli kyllä just mulle sopiva juttu.

Vierailija
7/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma...Mä olen 25... -.-

Vierailija
8/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnostanut tuossa iässä, mutta yli 30-vuotiaana kiinnostuin yhden lapsen verran. Se vasta onkin vaikeaa kaikille vanhemmille naispuolisille sukulaisille, ei millään uskota, ettei pikkukakkosta ole edes suunniteltukaan. Jospa luovuttaisivat, kun on 40v juhlat tulossa.

Vierailija
9/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... Itse olen 32, 11 vuotta ollut samassa parisuhteessa ja jokaisissa sukujuhlissa kysellään että jokos tulee perheenlisäystä. Minä en lapsia halua, enkä myöskään mieheni. Miksi siis pitää painostaa?

Vierailija
10/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota paineita. Anna äitisi höpistä omiaan, vaihda puheenaihetta, älä provosoidu. Voit ehkä haluta lapsia myöhemmin, ehkä et, mutta se on kuitenkin sinun ja mahdollisen kumppanisi asia, ei kenenkään muun.

Vierailija
11/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Olen viittä vajaa 37 enkä edelleenkään halua lapsia. Kyllä ne äidit ja muut siihen ajan kanssa tottuvat, jos lapsenhankinta ei ala myöhemminkään kiinnostamaan.

Vierailija
12/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 ja lapset eivät edelleenkään kiinnosta minua mitenkään.

Vierailija
13/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 31vee eikä vieläkään kiinnosta! Luulin kans et kyl mua alkais; sehän on luonnollista... Mutta ei.. :/

Vierailija
15/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:40"]

Olen 26, eikä minua kiinnosta lapset tippaakaan

[/quote]

Ok. Ei se mitään, jos sulla ei vielä ole lapsia. Jos on, niin sitten se on jo vähän huonompi juttu.

Vierailija
16/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias ja äiti jankkaa lapsista. Toivon, että lapseni ei todellakaan tee lapsia siinä iässä. Ei ole vielä edes valmistunut lääkiksestä. Ensin kunnon koulutus, kunnon duuni ja talous kuntoon ja sitten tenavia (max. 2) Maailman suurin ongelma on se, että ihmiset lisääntyvät ihan liikaa.

Vierailija
17/18 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, paitsi että ikää 46, vaihdevuodet oli ja meni, silti kysellään

Vierailija
18/18 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan tossa iässä olisi voinut vähempää kiinnostaa. 33 veenä alkoi kiinnostaa mutta 34 veenä ei vieläkään näy eikä kuulu. Onneks ei äiti kuitenkaan painosta. Jos jää tulematta, niin eipähän ne kiinnosta mua sitten sitäkään vähää, ainakaan muiden lapset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme