Lenkkeily vaatteet
Käyn kävely lenkillä,kun sairauteni takia en pysty juoksemaan. Olen harrastanut tätä jo n.15 vuotta viisi kertaa viikkoon ja enne ei ole tullut tällästä oloa kuin nyt viimevuoden aikana. Eli vaatteet! Lenkillä mulla on kulahtaneet kollarit/verkkarit jalassa..paitana t/tai trikoo paita. Tuntuu et erotun niin massasta ilma näitä hienoja urheiluvaatteita. Ehkä sitten voisin kuvitella laittavani näitä vaatteita, joa juoksisin hulluna, mut perus ilta pissalla fifin käyttäjätkin tuntuu laittavan tiukat trikoot jalkaan. eli onko muita jotka menee tuolla pelkissä kollareissa tai verkkareissa? Mä en ainakaan huomaa ketään.
Kommentit (3)
Kesän oon mennyt shortseissa ja topissa (esim Lidlin 3kpl alle kympillä). Kunhan viilenee verkkarit ja huppari käyttöön. Löytyy Adidaksen ja Karhun verkkaria, mutta myös Cittarista hankittua halpaa merkitöntä.
Alkuvuodesta muutes naureskelin "uuden hienon elämän aloittajia" elikkä alesta hienot ulkoiluvermeet hankkineita, joista paistaa pitkälle, että minä aloitin uuden elämän, syön terveellisesti ja liikun, kai te vastaantulijat huomaatte. Juu, eipä niitä naamoja ole aikoihin vastaan enää tullut. Kunnioitan suuresti sua ap että olet jaksanut sairaudesta huolimatta liikkua aktiivisesti!
Mutta saman huomion olen tehnyt, lähivuosina ihmiset ovat alkaneet panostamaan urheiluvaatteisiin ihan eri tavalla kun ennen.
No on todellakin muita. Mulla aina näillä keleillä lenkillä päällä verkkatakki ja jaloissa verkkarit. Viileämmällä laitan päälle tuulipuvun ja tarvittaessa jätän verkkatakin ja -housut sen alle.