Jatkuva väsymys, heikottaa, lihasheikkoutta, ahistaa...
En ymmärrä mitä tämä on, vaivana on jatkuva väsymys, mutta uni ei tule ja uni on pätkittäistä, lihaksia särkee, ahdistaa, jatkuvasti pahalla tuulella, kauhea nälkä.. Epäilisin olevani raskaana, ellei testi näyttäisi negaa. Kuukautisetkin loistavat poissaolollaan, vaikka synnytyksestä on jo 10kk (imetän yhä..).
Rupesin epäilemään kilpirauhasongelmia kun kaulaa särkee alhaalta ja välillä ahdistaa henkeä.
Onko muilla kokemusta tämmösestä? Pää leviää tähän väsymykseen x_x
Kommentit (24)
Tsekkauttaisin ehdottomasti edelleen ne kilppariarvot, muutkin kuin tuon tsh:n.
Hei miten hengität? Nuo sun oireet sopii pinnallisesti hengittävälle ihmiselle. => lue heperventiloinnista.Älä nyt nauttimaan syksyä kohden d-vitamiinia 50ug annostuksella ja syö monipuolisesti. Ja rentoutuminen? Millonka olet rentoutunut kunnolla? Ala venyttelemään ja hoitamaan kehoa oikein nyt.
ap: Olen kyllä melkoinen jännittäjä ja rentoutumiset ovat jääneet vähemmälle.. Täytyy koittaa tsempata tuollakin saralla ja varailla lääkäriaikaa myös. Kiitos kovasti kaikille vastanneille! :-)
ap: S-TSH minulla oli 0,30 aluksi ja seuraavalla kerralla oli noussut 0,40 eli juuri viitearvoihin. Yksi lääkäri sanoi, että seuraillaan, toinen sanoi, että täytyy ehdottomasti seurata, koska sen verran normaalista poikkeava ja kolmas oli sitä mieltä, että 0,30 on minulle ihan normaali, koska se oli ollut sama jo pidemmän ajan takaa (kuitenkin synnytyksen jälkeen tämäkin).
Keliakiatesteissä olen aikoinaan käynyt, mutta mitään ei löytynyt. Noudatan nyt laktoositonta ja gluteenitonta ruokavaliota parhaani mukaan.