Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun voimat loppuu

Vierailija
02.09.2015 |

En vaan kerta kaikkiaan jaksa enää. Kotona mies ja alle yksivuotias tyttö, mutta olen aivan loppu. Miehen kanssa mennyt jo pidempään huonosti ja molemmilla stressi milloin mistäkin. Asunto on aivan liian pieni ja mies tällä hetkellä työtön.

Nyt vihdoin meitä odottaisi isompi asunto mutta pienet viat siinäkin tuntuu ihan mahdottomilta. Tajusin että ei meidän ongelmat poistukaan isomman asunnon vuoksi vaikka niin olin itselleni järkeillyt. Että kyllä tämä helpottaa kun saadaan uusi asunto.

Lapseen olen aivan takertunut, en pysty jättämään isovanhemmille hoitoon edes pariksi tunniksi. Omaa aikaa varmasti tarvittaisiin miehen kanssa mutta ahdistaa suunnattomasti jättää lapsi hoitoon.

Tiedän että ensimmäinen vuosi vauvan kanssa laittaa parisuhteen koville mutta entä jos ei jaksa tätä ensimmäistä vuotta loppuun. Kyllä jotain on pahasti vialla jos on näin rankkaa vaikka meitä on kokoajan kaksi hoitamassa lasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vain yksi lapsi ja olette ihan pimpelipom. Kannattaa miettiä ihan tosissaa ls-ilmoituksen tekemistä itsestä ja voimattomuudesta, tuo kuulostaa henkiseltä ongelmalta.

Vierailija
2/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen parisuhde oli ennen lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:54"]Siis vain yksi lapsi ja olette ihan pimpelipom. Kannattaa miettiä ihan tosissaa ls-ilmoituksen tekemistä itsestä ja voimattomuudesta, tuo kuulostaa henkiseltä ongelmalta.
[/quote]
No eihän ls-ilmoitusta voi äidistä tehdä. Henkinen ongelma saattaa olla mutta silloin äiti kai hakeutuu terveyskeskukseen?

Vierailija
4/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:00"]Millainen parisuhde oli ennen lasta?
[/quote]
Emme hirveän kauaa kerenneet olla kaksin ennen kuin aloin jo odottamaan lasta. Hyvä parisuhde meillä kuitenkin oli.

Ensimmäiselle vastaajalle vielä täydennys että mies ei ole loppu, minä ainoastaan. Jonkin sortin henkisestä ongelmasta siis lieneekin minun kohdalla kysymys. En saa päivisin nukuttua ja öisin vauva heräilee 3-10 kertaa. Väsymystä, väsymystä ja vähän lisää väsymystä...

Vierailija
5/5 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:00"]Millainen parisuhde oli ennen lasta?
[/quote]
Emme hirveän kauaa kerenneet olla kaksin ennen kuin aloin jo odottamaan lasta. Hyvä parisuhde meillä kuitenkin oli.

Ensimmäiselle vastaajalle vielä täydennys että mies ei ole loppu, minä ainoastaan. Jonkin sortin henkisestä ongelmasta siis lieneekin minun kohdalla kysymys. En saa päivisin nukuttua ja öisin vauva heräilee 3-10 kertaa. Väsymystä, väsymystä ja vähän lisää väsymystä...
[/quote]
Tämä siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi