Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herään välillä siihen että mies runkkaa kädelläni

Vierailija
21.03.2022 |

Ei ole mukava herätys se. Ei voi runkata yksinään koska ei ole yhtä kivaa. Ja jos en suostu siihen hereillä, hän vetää käteeni nukkuessani. Miten saan ymmärtämään kuinka iljettävåltä tuo touhu tuntuu! En voi antaa takaisin samalla mitalla, koska se tykkäis vaan eikä ymmärtäis pointtia.

Välillö vaan toivoo että olisimpa sinkku.

Ja en ota eroa tämmöisen asian takia. Hajota perhettä jne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs iljettävää tuossa on🤔

Seksuaalista hyväksikäyttöä. Käyttää puolisoaan hyväksi tämän ollessa tiedoton, eli tässä tapauksessa unessa. Ymmärrän, ettei ero pelkästään tuollaisen takia välttämättä tule kysymykseen varsinkaan kun on lapsia, mutta äärimmäisen vakavan keskustelun paikka tuossa kuitenkin on.

Ei on ei ja toisen ruumiillista koskemattomuutta sekä itsemäärämisoikeutta tulee kunnioittaa vaikka naimisissa olettekin.

On ahdistavaa, ja vaikka miestäni rakastankin, haluan silti päättää itse osallistunko seksuaaliseen toimintaan.. Ap

Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys myös miehellesi.

Oletteko keskustelleet asiasta miten perin pohjaisesti? Miksi miehesi toistuvista kielloista huolimatta toimii kuten toimii? Ymmärtääkö edes mitä on tekemässä ja että tuossa ollaan jo hyvin lähellä jopa raiskauksen tunnusmerkistöä?

Ollaan juteltu monet kerrat. Mies selittää aina että on tulkinnut jotenkin että olen suostuvainen. Tai että ei tiennyt että olen jo nukahtanut ja kun en vastustele, jatkaa toimintoaan. Loppuu muuten hyvin nopeasti kun havahdun hereille. Eikä sitten enää yritä uudestaan samana yönä. Ap

Joo siis pääasiassa tuo, että jos en vastustele, hän kokee että se on myöntymisen merkki. Ja on syytön sitten jos ei tiedä että olen unessa. Ap

Auttaisiko jonkinlainen "ultimatum" tyyppinen loppulauselma?

Siis niin, että esimerkiksi toteamalla:

"Tästä eteenpäin sinun pitää kysyä aina lupa. Jos kysymykseen ei vastata tai vastaan mitä tahansa muuta kuin selkeästi 'kyllä' niin silloin en ole suostuvainen etkä saa koskea minuun."

Jos noin ei toimita, kyseessähän on raiskaus. Uusi laki nimenomaan edellyttää suostumuksen. 

Poliisiasia, jos mies ei usko hyvällä. Aika hurjaa että täällä moni tuntuu hyväksyvän nukkuvan ihmisen hyväksikäytön. Oikeasti aika kuvottavaa. 

Vierailija
22/29 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalista hyväksikäyttöä. Käyttää puolisoaan hyväksi tämän ollessa tiedoton, eli tässä tapauksessa unessa. Ymmärrän, ettei ero pelkästään tuollaisen takia välttämättä tule kysymykseen varsinkaan kun on lapsia, mutta äärimmäisen vakavan keskustelun paikka tuossa kuitenkin on.

Ei on ei ja toisen ruumiillista koskemattomuutta sekä itsemäärämisoikeutta tulee kunnioittaa vaikka naimisissa olettekin.

On ahdistavaa, ja vaikka miestäni rakastankin, haluan silti päättää itse osallistunko seksuaaliseen toimintaan.. Ap

Oletteko keskustelleet asiasta miten perin pohjaisesti? Miksi miehesi toistuvista kielloista huolimatta toimii kuten toimii? Ymmärtääkö edes mitä on tekemässä ja että tuossa ollaan jo hyvin lähellä jopa raiskauksen tunnusmerkistöä?

Ollaan juteltu monet kerrat. Mies selittää aina että on tulkinnut jotenkin että olen suostuvainen. Tai että ei tiennyt että olen jo nukahtanut ja kun en vastustele, jatkaa toimintoaan. Loppuu muuten hyvin nopeasti kun havahdun hereille. Eikä sitten enää yritä uudestaan samana yönä. Ap

Joo siis pääasiassa tuo, että jos en vastustele, hän kokee että se on myöntymisen merkki. Ja on syytön sitten jos ei tiedä että olen unessa. Ap

"Tästä eteenpäin sinun pitää kysyä aina lupa. Jos kysymykseen ei vastata tai vastaan mitä tahansa muuta kuin selkeästi 'kyllä' niin silloin en ole suostuvainen etkä saa koskea minuun."

Jos noin ei toimita, kyseessähän on raiskaus. Uusi laki nimenomaan edellyttää suostumuksen. 

Poliisiasia, jos mies ei usko hyvällä. Aika hurjaa että täällä moni tuntuu hyväksyvän nukkuvan ihmisen hyväksikäytön. Oikeasti aika kuvottavaa. 

Höpsis, toisin kun aloittajalla, meillä on rakkautta. Ei tulisi mieleenkään syyttää miestä hyväksikäytöstä, jos haluaa pitää kivaa. Kummallisia parisuhteita jos tollasesta pitää närkästyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, toisin kun aloittajalla, meillä on rakkautta. Ei tulisi mieleenkään syyttää miestä hyväksikäytöstä, jos haluaa pitää kivaa. Kummallisia parisuhteita jos tollasesta pitää närkästyä.

Juuri näin. Otsikko voisi olla ihan hyvin, että "parisuhteemme on väljähtänyt ja nyt se sika sitten vihoviimeisen tempun keksi".

Onnellisessa parisuhteessa tuo ihan sama kieltäytyminen voitas kuitata vaikka unisella ynähdyksellä "ihanaa kulta, mutta nyt nukuttaa niin että joudut odottamaan aamuun..."

Vierailija
24/29 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, onko porukka oikeasti sitä mieltä, että oman puolison voisi haastaa hyväksikäytöstä tuollaisesta.

Joidenkin olusi varmasti parempi olla sinkkuna

Vierailija
25/29 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, onko porukka oikeasti sitä mieltä, että oman puolison voisi haastaa hyväksikäytöstä tuollaisesta.

Joidenkin olusi varmasti parempi olla sinkkuna

No ei ole parisuhteessakaan oikein raiskata toista

Vierailija
26/29 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas olis ihana herätys kun heräisin siihen että mieheni olisi sisälläni.

Ei onnistu, herään aina ennen kun pystyy minut yllättämään. Pidän seksistä jotenka tälläset kuhertelut on mulle enemmän kun ok.

Mutta ymmärrän teitä jotka pahastutte ja kauhistutte. Meitä on moneen lähtöön.

Vierailija
27/29 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset muuttuneet kylmiksi ja itsekkäiksi nykyään. Mies ei saa haluta kokea naistaan ilman suullista ja kohta ilmeisesti kirjallista lupaa. Ei ole rakkautta sellainen. Rakastava nainen ymmärtää myös miehen tarpeita.

Vierailija
28/29 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi runkata miestä valveilla eikä valittaa

Vierailija
29/29 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miestä. Elää puuttessa ja sitten saa vihat päälle tollaisesta, periaatteessa täysin harmittomasta, asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä