Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aloitan vähän humoristisen piheilyblogin?

Vierailija
02.09.2015 |

Haastoin mieheni 1.9 alkaen säästökampanjaan. Päätimme kokeilla miten pienellä viisihenkinen poppoomme oikeasti tulisi toimeen ja avata silmiä siitä, miten paljon olemme oikeasti hassanneet rahaa turhuuksiin. Ajattelin opetella leipomaan itse joten huumori on taattu... vähän arkea, parisuhdetta ja tämä piheyshaaste ruokaohjeilla ja säästöideoilla. Kiinnostaisiko ketään lukea? T. Pihimutsi

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoitat hyvin, niin kyllä!

Vierailija
2/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun käytät sanaa "piheily"!

Pihiys, pihistely. Hän oli pihimpi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, tosiaan jos osaat kirjoittaa.

Vierailija
4/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat 1v, 3v ja 5v. Itse olen kotiäiti, puoliso yrittäjä. Tilannekomiikkaa ja huumoria riittäisi taatusti mutta kenties ihan järkeviäkin juttuja ;) ap

Vierailija
5/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta lupaavalta, kun itse naurat jo itsellesi noin paljon, käytät hymiöitä ja kirjoitat huono kieltä. En usko, että kiinnostuisin.

Vierailija
6/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako säästökampanja sitä, että piheilynne kestää tietyn ajan, esim. jouluun asti?

Vierailija
7/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia blogeja on kyllä jo olemassa. Ja edelleenkin: sana on pihistely, ei piheily.

Vierailija
8/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan Pihimutsin nimelläkin bloggaa jo joku.

Vierailija
9/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:54"]Tarkoittaako säästökampanja sitä, että piheilynne kestää tietyn ajan, esim. jouluun asti?
[/quote]

Juuri sitä! Tarkoitus on haastaa tarkastelemaan kulutustottumuksiamme ja miettimään mitä oikeasti tarvitsemme ja mihin kaikkeen turhaan rahaa meneekään. Ap

Vierailija
10/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"]Ei, kun käytät sanaa "piheily"!

Pihiys, pihistely. Hän oli pihimpi kuin minä.
[/quote]

Se oli helppo tapa ilmaista asia lyhyesti ja ytimekkäästi. Ap

Vierailija
11/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on asiaa, mieluummin tuollaisia blogeja lukisi, kuin jotain muoti- tai meikki- tai sisustus-. Ruokajutut olisi kivoja: kuinka halvalla saa ruokaa ja miten jatkojalostat jätteistä seuraavan päivän ruuan jne. Ja miten vähällä vaateostoilla voi selvitä (esim. haasta itsesi, ettei saa ostaa puoleen vuoteen yhtään vaatetta). Onhan näitä blogeja tosiaan jo ennestään, mutta hyviä mahtuu aina lisää!

Vierailija
12/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:45"]Ei, kun käytät sanaa "piheily"!   Pihiys, pihistely. Hän oli pihimpi kuin minä. [/quote] Se oli helppo tapa ilmaista asia lyhyesti ja ytimekkäästi. Ap

[/quote]

Jos aloitan vähän humoristisen pihistelyblogin?

"Kiinnostaisiko teitä lukea yhden perheen pihistelyprojektista"?

No, joka tapauksessa: ei.

Vierailija
13/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa blogiin esim. ateriakokonaisuuksia hintoineen, sillä väitin juuri miehelleni että lapsiperhe voi syödä edullisesti mutta terveellisesti ja ruoka vieläpä maistuu kaikille. Tosin, karsimme muustakin kuin ruuasta. Ehdotin miehelleni että tankataan kuukaudeksi bensaa sen verran mitä maksaisi aikuisen bussilippu. Jää nähtäväksi missä kohtaa kuuta mies kaivaa esiin fillarin vai riittääkö bensa kuukauden. Ap

Vierailija
14/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUKISIN!! :)

Vierailija
15/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihimutsi-niminen blogi tosiaan on jo, joten joku muu nimi pitäisi keksiä :) 

Vierailija
16/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:02"]No tää on asiaa, mieluummin tuollaisia blogeja lukisi, kuin jotain muoti- tai meikki- tai sisustus-. Ruokajutut olisi kivoja: kuinka halvalla saa ruokaa ja miten jatkojalostat jätteistä seuraavan päivän ruuan jne. Ja miten vähällä vaateostoilla voi selvitä (esim. haasta itsesi, ettei saa ostaa puoleen vuoteen yhtään vaatetta). Onhan näitä blogeja tosiaan jo ennestään, mutta hyviä mahtuu aina lisää!
[/quote]

Kiitos! Kehittelen vielä vähän ideaa ja käyn toimeen. Ainakin sitten omaksi iloksi ja hyödyksi, ellei muuten. Ap

Vierailija
17/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:07"]Pihimutsi-niminen blogi tosiaan on jo, joten joku muu nimi pitäisi keksiä :) 
[/quote]

Tottakai! Ap

Vierailija
18/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva löytää blogisi, mutta ymmärrän, että täällä on vähän huono jakaa linkkejä.

Vierailija
19/19 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahha! Anna tulla neiti pihi.
Säästövinkkejä, kuten että kannattaa ladata kännykkä töissä ettei mene kotona sähköä yms :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi