Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron sinulle nyt mitä ruoka-aineita olen karsinut

Vierailija
02.09.2015 |

Leipä lähestulkoon kokonaan pois (voi kuinka mehevä sämpylä himottaakaan...), kahvista sokeri pois (maito pysyy!!), valmissalaattikastikkeet pois, perunaa harvemmin, riisin korvaan joskus salaatilla. Pizzaa erittäin harvoin ja nekin harvat kerrat toivon, että olisin pysynyt kaukana. Hampurilaiset. Viimeksi söin yhden 8 kk sitten. Mehut. Limut. Karkit. Paitsi suklaa ja laku. Marinoidut lihat.

Tämähän ei siis tarkoita, että olin joskus kaiken turpaansa mättävä sika 100 kg, vaan ennen söin sitä mitä teki mieli enkä miettinyt sisältöä. Nykyään olen vaativampi maun ja laadun suhteen ja herkempi voimaan pahoin makeudesta. Painoni ei ole koskaan alkanut numerolla 7.

Nyt nukun :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon painoasian voi ymmärtää vähän väärin :-) siis se on pysynyt aina vitosella ja kutosella alkavassa luvussa, ei sen yli.

Vierailija
2/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:21"]

Tuon painoasian voi ymmärtää vähän väärin :-) siis se on pysynyt aina vitosella ja kutosella alkavassa luvussa, ei sen yli.

[/quote]Miksi se on heitellyt kuitenkin vitosen ja kutosen välillä? Jojoilu ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:21"]

[/quote]Miksi se on heitellyt kuitenkin vitosen ja kutosen välillä? Jojoilu ei kannata.
[/quote]

Voi tsiisus. Ei ole jojoillut. Painoin saman verran vuoooosia vaikka söin ihan miten sattuu. Nykyään paino alkaa kutosella mutta pysyttelee samoissa lukemissa

Vierailija
4/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
5/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:46"]:-)
[/quote]

Vierailija
6/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:46"]:-)
[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan