Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaatteko laukun/kassin aina kassalla?

Vierailija
02.09.2015 |

Pyytääkö myyjä tarkistamaan, mitä laukussa on?

Mä en yleensä avaa. Silloin jos oon samalla reissulla käyny vaikka kirjastossa ja kauppakassi puolillaan kirjoja, mainitsen kyllä kassalle, että kassissa on vaan kirjastokirjoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan!

Joskus jos olen käynyt jo toisessa paikassa ja minulla on ostoksia kassissa ja en ole kuittia ottanut, saatan etukäteen sanoa, että minulla on ostoksia.

Ei muuten koskaan edes ole pyydetty kassalla avaamaan eli ilmeisesti tosi harvinaista. 

Vierailija
2/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan avaa vapaaehtoisesti enkä pyydettäessä. Vartija/kassa saa tätä pyytää, mutta mikään pakko kassin sisältöä ei ole näyttää muille kuin poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos pyydetään, niin toki.

Vierailija
4/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oma-aloitteisesti. Jos pyydettäisiin niin toki silloin näyttäisin. Koskaan ei vain ole pyydetty, oli mukana sitten käsilaukku, matkalaukku, reppu, kangaskassi, milloin mikäkin.

Vierailija
5/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä avannut eikä ole pyydettykään. Ei kai kassalla mitenkään olisi aikaa asiakkaiden laukkuja syynätä? 

Vierailija
6/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa. Uteliaalle kassatytölle ei piirun vertaa kuulu mitä minä kannan kassissani. Minulla ei myöskään ole velvollisuutta päästää ventovierasta käsilaukkuni sisältöä syynäämään niin kauan kun kyseessä ei ole poliisi tai lentoaseman turvatarkastaja kun olen menossa lennolle. Poliisinkin pitää epäillä minua rikoksesta jotta voi vaatia avaamaan laukkua. Parissa kaupassa ja kirpparilla en asioi näiden yli-innokkaiden uteliaiden johdosta.

Vierailija
7/7 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Se ei kuulu mitään kassatyöntekijälle, mitä minä olen ostanut muista kaupoista tai millaiset treenivaatteet on kassissa.