Te joilla on salarakas?
Kommentit (25)
Mun mies valitsi salarakkaan, naapurimme, hyvän ystäväni :(
Vaihdan uuteen heti kun kyllästyttää.
Hölmö. Ei tuossa tilanteessa valita vaan vaihdetaan uuteen salarakkaaseen
Suhde salarakkaaseen jäi,kun hän alkoi odottaa yhteenmuuttoa.
Tilanne on raastava. Järjellä tiedän ettei salarakkaan kanssa ole oikeasti tulevaisuutta. Silti joku vetää yhteen, ehkä se kuuluisa kemia ja seksuaalinen jännite? Oman vakituisen miehen kanssa ei mitään jännitettä ole. Yhteinen talous, omaisuus, lapset ja ns turvattu tulevaisuus pitää yhdessä. Salarakkaan kanssa en pysty edes kuvittelemaan aikaa vuoden tai kahden päähän, ihan hetkessä eletään.
en ole kertonut salarakkaalle että mulla on mies. Petän molempia :( tää ei enää kivaa. Se mies on täysin rakstanut muhun enkä tiedä mitä pitäs tehä... En halua satuttaa sitäkin. Mut en halua jättää miestä ja rikkoa meidän perhettä.
7, ajattelen juuri samoin kuin sinä. 8=ap
Minulla on salarakkaana myös varattu joten jatkamme näin. Kumpikaan ei halua seksiä enempää.
Luulin, että salarakkaita on vain saippuasarjoissa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:59"]
en ole kertonut salarakkaalle että mulla on mies. Petän molempia :( tää ei enää kivaa. Se mies on täysin rakstanut muhun enkä tiedä mitä pitäs tehä... En halua satuttaa sitäkin. Mut en halua jättää miestä ja rikkoa meidän perhettä.
[/quote]
Eiköhän perheen rikkominen ole jo vahvasti aloitettu. Kyse on ennemminkin siitä koska kulissit romahtaa.
Seiska jatkaa vielä.
Salarakkaani on vapaa ja muitakin deittaileva mies. Minä taas olen se varattu, perheellinen nainen. Nyt mukaan on tullut omistushalua, salarakas on mustasukkainen ajasta jonka käytän mieheni kanssa ja minäkin tunnen piston sydämessäni kun tiedän miehen olevan jossakin uuden seuralaisensa kanssa. En voi silti häntä "omistaa" tai odottaa minkäänlaista uskollisuutta mua kohtaan koska itsellänikin on mies. Kiero tilanne. En halua luopua omasta turvatusta perhe-elämästäni, jota olen rakentanut vuosikausia. Silti pienet hetket tämän miehen kanssa ovat mulle tosi arvokkaita, kuin pakoa tylsästä arkitodellisuudesta.
Tilanne sotii täysin moraaliani vastaan. Tiedän ettei yhteistä tulevaisuutta ole. Salarakas on hyvännäköinen, mukava, sosiaalinen mies, tuntuu kuin olisimme jollakin tasolla sielunkumppaneita, tunnistan hänessä jotakin todella tuttua. Koulutuksellisesti, älyllisesti ja tulevaisuuden suunnitelmiemme suhteen olemme ihan liian erilaisia. Jossakin vaiheessa tämä loppuu, en vain tiedä milloin.
Tämä on oksettava keskustelu!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:35"]Tämä on oksettava keskustelu!!!!!!
[/quote]
No rouva on hyvä ja poistuu takavasemmalle. :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:12"]Minulla on salarakkaana myös varattu joten jatkamme näin. Kumpikaan ei halua seksiä enempää.
[/quote]
Tämä meillä.
Ovat enemminkin FWB tyyppisiä, eli kaveripohjalta..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:12"]Minulla on salarakkaana myös varattu joten jatkamme näin. Kumpikaan ei halua seksiä enempää. [/quote] Tämä meillä.
[/quote]
Niin, kumpikaan ei halua seksiä enempää, VIELÄ. Tällaiset tilanteet tapaavat vaan ennemmin tai myöhemmin kehittyä siten, että jompi kumpi haluaakin enemmän. Ja sitten alkaa vaikeudet... :(
Miehelläni on tällainen pilluaan tyrkyttävä salarakas. Luulevat etten tiedä. Olen tiennyt koko ajan. Säälin onnetonta. Kohta rysähtää. Aah ja sitten olen vapaa tuosta valehtelevasta paskasta. Minulla ei ole mitään hätää, olen käsitellyt asian jo kuukausia sitten.
Eihän ne saa aikaseksi erota ensin, eli jatkaa varmaan suurin osa ainakin just noin