Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat joululahjat ostettu

Vierailija
02.09.2015 |

Yleensä mulla jää aina viime tinkaan sekin homma. Kerrankin olen hyvissä ajoin liikkeellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo tosissas :D

Vierailija
2/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo suurimman osan joululahjoista.
Teen usein näin, osa joulun jälk.aleista. Ja jos silmään sattuu jotain sopivaa, kuten nyt lomareissulla, ostan. Lapsenlapsille pelejä, kirjoja, leluja jne., niitä jo on hankittuna. Mm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen ostanut suurimman osan. Saan sitten joulun alla keskittyä vaikka lasten kanssa piparkakkujen leipomiseen ja muuhun joulutouhuun.  Ei tule kiire eikä lompakko rasitu kerralla:)

Vierailija
4/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätän aina jo jouluna, että ostan sitten joulualennusmyynnistä seuraavan vuoden lahjat. Sitten se jää, ja päätän että kesällä ostan. No, sitten sekin jää ja huomaan aatonaattona juoksevani kaupasta toiseen hirveällä kiireellä :D

Vierailija
5/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Minusta on paljon järkevämpää ostaa niitä pikkuhiljaa, jos siis on selvillä mitä ostaa. Ei tosiaan kukkaro rasitu kerralla liikaa.

Meillä ei tosin osteta lahjoja kuin omille muksuille mutta kyllä niihinkin näin pienituloisena menee yllättävän paljon rahaa. Ja mikä parasta, pari lasten toivetta löytyi vieläpä alennuksella eli silkkaa säästöä vain.

Vierailija
6/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ostan pitkin vuotta. Ostan muutenkin lahjoja varastoon jos tulee hyviä tarjouksia vastaan esim. legoissa. Meillä on aina joku hätävaralahja vaikka kaverisynttäreille :)

Siskoni kerää tiettyä astiasarjaa. Löysin hyvät tarjoukset siitä joten siskon synttärilahja ja joululahja ovat valmiina. Veljelleni annan tylsästi rahaa jolla voi maksaa yhtä harrastustaan, mutta olen pistänyt sen rahan jo kirjekuoreen valmiiksi.

Kummilapsille ja lapsilleni olen tehnyt villasukat ja paketoinut. Lisäksi olen hankkinut muutakin pientä. Pikkuhiljaa.

Vierailija
7/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin vuosia ympäri vuoden, viimeistään kesäalesta, mutta kun lapset tulivat teini-ikään ei enää kannattanut.
Elektroniikan takuu menee hukkaan, vaatteet eivät välttämättä enää sovi ja muutenkin maku ja mieli muuttuu puolessa vuodessa tosi paljon teinillä.
Harmittaa, kun rakastan lahjojen ostoa ja nyt mun pitää keskittää se vain pariin kuukauteen.

Vierailija
8/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaisin olla noin viisas!! Mulla jää joka helkutin joulu kirjaimellisesti viimeiselle päivälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi