Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö teinienne kanssa saunassa?

Vierailija
02.09.2015 |

Minkä ikäisiä teininne ovat? Oletteko samaa sukupuolta?

Itse en käy. Poika on 13 ja tytär 15.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni ei ole vielä lapsia, mutta kyllä mä edelleen 19-vuotiaanakin käyn äitini kanssa hänen luonaan kyläillessä saunassa. Ja myös aikuinen veljeni kävi aina isän kanssa saunassa siihen saakka kunnes isä kuoli. Meidän perheessä on ainakin ihan normaalia, että naiset menee yhdessä ja miehet menee yhdessä eikä ole väliä onko se saunaseura serkku, sisaruksen puoliso, äiti vai isoäiti.

Vierailija
2/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin 14 v tyttö haluaa perheensä kanssa saunaan, niin en ala häntä sieltä pois ajamaan. Itse en enää tuon ikäisenä käynyt vanhempieni kanssa saunassa, mutta tytär päättää asian itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy teinien omasta tahdosta. 13, 15 ja 17 vuotiaat.

Vierailija
4/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän (13v) alkaessa lapsosien tissit, pimpit ja pippelit alkavat kehittyä kohti sukukypsyyttä ja lapsi alkaa luonnollisesti ujostella omaa uutta alastomuuttaan.  Pojilla vielä seisookin koko ajan.  Antakaa lasten itse päättää tulevatko saunaan vanhempiensa kanssa vai eivät.

Ihan toinen juttu on ateistien leirit, Prometheus- seuran kesäleirit 15- vuotiaille.  Ne on tarkoitettu vastineeksi rippikoululeireille.  Ja siellä, heheee, isoiset eli parikymppiset valvojamiehet menevät munasillaan alastomien 15- vuotiaiden tyttöjen kanssa samoihin löylyihin mukamas valvomaan, että osaavat saunoa. Uimapukuja ei saa käyttää alastomien saunavuorolla.   Ihan pakko ei ole tuollaisen osallistua, mutta sitä mainostetaan luonnolliseksi ja ryhmäpaine on kova.  Tyttöjen vanhemmat eivät tästä välttämättä tiedä.

Vierailija
5/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin käyn, kun teinit (pojat 15 ja 16v) perässämme saunaan tulevat. Eli en mitenkään pyydä mukaan tai muuta, sanon vain että nyt me lähetään saunaan ja sitten joko tulevat perässä tai käyvät sitten keskenään, riippuen ihan omasta halustaan.

Meillä on aika iso ulkosauna pihan perällä, jos se asiaan mitään vaikuttaa, sinne mahtuu hyvin kuusikin saunojaa kerrallaan.

Ei meillä teinit ikinä ole ujostelleet alastomuuttaan, vaikka murrosikä tulikin jo varhain, luonnollisena asiana pitävät ja ovat ylpeitä miehistymisestään, nyt on suurennuslasin alla viiksikarvat :D

Alasti tulevat suihkustakin aina huoneisiinsa pukemaan (ellei ole tietysti vieraita).

Vierailija
6/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa edelleen 14-vuotiaan tyttäreni kanssa, isänsä kanssa ei ole suostunut saunomaan enää pariin vuoteen.

Vierailija
7/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö halusi alkaa saunoa yksin 11v. ja en nyt väkisin viitsi tunkea samaan aikaan saunaan.

Mies ja poika saunoo yhdessä ja minä lopetin heidän kanssaan saunomisen jo vuosia sitten kun eivät sauno "rauhassa" vaan heittävät kylmää vettä toistensa päälle ym. Minulle sauna on rauhoittumisen paikka joten saunon yksin.

Vierailija
8/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy koko perhe samaan aikaan. Tytär 12 v ja poika 15 v, olen ehdottanut, että jos haluaa oman vuoron, niin järjestyy, mutta ei ne halua. Katsovat vain silmät pyöreinä että minkä takia?

Vierailija
9/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään koko perhe vielä yhdessä. Vanhemmat ja 12 ja 17 ikäiset pojat sekä tyttö 19 v. Meillä ei tästä ole numeroa tehty, ihan normaalia. Kai ne lopettaa, kun itse haluavat. 

Vierailija
10/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:42"]

Meillä käy koko perhe samaan aikaan. Tytär 12 v ja poika 15 v, olen ehdottanut, että jos haluaa oman vuoron, niin järjestyy, mutta ei ne halua. Katsovat vain silmät pyöreinä että minkä takia?

[/quote]Sama juttu. Meillä 12 ja 14 vuotiaat tytöt eivät ymmärtäneet ollenkaan kun sanoin, että he voivat halutessaan mennä vaikka kahdestaan saunaan. Ei meillä mitään isoa numeroa ole myöskään asiasta tehty vaikka kodin ulkopuolelle mennessä olen aika tarkka mitä tytöillä päällä on.

Vierailija
11/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aina ja käyn edelleen vanhempieni ja muiden perheenjäsenten kanssa. Nyt ikää 23. Kavereiden tms kanssa en käy.

Vierailija
12/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saunomme joskus yhdessä, joskus erikseen. Meille se ei ole iso juttu mitenkään.

Vierailija
13/15 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe käy, jos samaan aikaan ehditään. Lapset 14 ja 16, tyttö ja poika. Ei tietenkään pakko ole tulla, mutta tykkäävät tulla meidän kanssa. Saunassa on niin kiva jutella. Kai ne joskus lopettavat ja jos eivät niin ei haittaa.

Vierailija
14/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v poika jolla on tosi pitkä ja ohut pippeli,saattaa saunassa yhtäkkiä ruveta hiplaamaan pippeliä,ja tietysti se kasvaa,katselen kun poika hivelee pippeliä,kuinka noin nuorella voi olla jo noin pitkä pippeli,mahtaa pojalla olla tyttöjen kanssa mukavaa,kun se aika tulee

Vierailija
15/15 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Miksi mies esittelisi isoille lapsille vehjettään yhteissaunassa. Äideilläkin joku siveellisyys. Kaikki näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä