Lapsilisät pois muilta kuin työtätekeviltä
Lapsilisät on yksi syy hakeutua Suomeen tekemään lisää muslimeja. Ei muuta kuin haarat levälleen, raskaaksi ja kohta on ilmaista rahaa tulossa veronmaksajilta.
Laitetaanpa lapsilisän saantiin ehdoksi ainakin yksi työtä tekevä veronmaksaja taloudessa.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:28"]Sopii hyvin. Mun5v ja 3v eivät tee töitä. Eikä ole tarkoituskaan vielä muutamaan vuoteen.
[/quote]
Tää oli paras :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:40"]Lapsilisät pois kokonaan. On niin pienikin että todellista merkitystä sillä ei ole ja se rutiköyhä marginaaliryhmä jolle merkitystä on, saa sossusta saman rahan joka tapauksessa kompensaationa. Säästö valtiolle kuitenkin suuri vuosittain. [/quote] Mua kyllä aina vaan loukkaa tämä, että pienituloiset määritellään sossun asiakkaiksi. Minä teen töitä elättääkseni itseni ja lapseni, mutta tällä hetkellä on vain osa-aikaista työtä. Lapsilisät tulee todellakin tarpeeseen, sossusta ei saada yhtään mitään!! (sossusta olen saanut rahaa muistaakseni kaksi kertaa 90-luvulla, kun olin pienen hetken työtön.) [/quote]Sehän on vaan omaa tyhmyyttä jos ei ylpeyttään hae sossutukia. Oma valinta. [/quote][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:40"]Lapsilisät pois kokonaan. On niin pienikin että todellista merkitystä sillä ei ole ja se rutiköyhä marginaaliryhmä jolle merkitystä on, saa sossusta saman rahan joka tapauksessa kompensaationa. Säästö valtiolle kuitenkin suuri vuosittain. [/quote] Mua kyllä aina vaan loukkaa tämä, että pienituloiset määritellään sossun asiakkaiksi. Minä teen töitä elättääkseni itseni ja lapseni, mutta tällä hetkellä on vain osa-aikaista työtä. Lapsilisät tulee todellakin tarpeeseen, sossusta ei saada yhtään mitään!! (sossusta olen saanut rahaa muistaakseni kaksi kertaa 90-luvulla, kun olin pienen hetken työtön.) [/quote]Sehän on vaan omaa tyhmyyttä jos ei ylpeyttään hae sossutukia. Oma valinta. [/quote] Entäpä jos tulot on juuri siinä rajalla, että tukia ei saa? Eli työssäkäyvänä saan saman verran rahaa, kuin toiset vain olemalla ja hengittämällä. Olen juuri niin ylpeä, että haluan elättää itseni työllä, jos se vain on mahdollista, en pelkillä tuilla. [/quote]Ei jokaista ratkaisua voida tehdä aina kaikki huomioiden. Siinäpä olis sitten sullekin motivaatiota hankkiutua parempipalkkaiseen hommaan.
[/quote]
Sääli vain, ettei niitä hyväpalkkaisia töitä ole kaikille. Tai töitä ylipäänsä.
terv. pienipalkkainen siivooja joka kokee olevansa onnellisessa asemassa kun on töitä
Tässäkin ketjussa kitisee laiskat ja ennakkoluuloiset ihmiset. Ei käy tämä tuo tai mikään ja ainoa vaihtoehto jota voidaan ajatella, on tukien kasvattaminen. Hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:28"]
Sopii hyvin. Mun5v ja 3v eivät tee töitä. Eikä ole tarkoituskaan vielä muutamaan vuoteen.
[/quote]
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:55"]Mä oon kotiäitinä ja mun ainoa tulonlähde on tällähetkellä lapsilisät. Ei paljoa naurattaisi jos nekin lähtisivät. [/quote]Oma valinta toi kotiäitiys. Miehen palkka perheellänne kuitenkin on.
[/quote]
Aivan omavalinta, mene töhin 1
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:28"]
Sopii hyvin. Mun5v ja 3v eivät tee töitä. Eikä ole tarkoituskaan vielä muutamaan vuoteen.
[/quote]
Toista se oli ennen, mutta nykyään kasvatetaankiin velliperse Nico-Pettereitä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:02"]Lapsilisät pitäis lakkauttaa kokonaan kaikilta. [/quote] Todella kauaskantoista ajattelua taas. Lykätään vaan kaikki rahat mamuille. Unohdetaan oma kansa kokonaan ja kun täältä kantaväestö muutenkin on vähenemässä ja lapsia syntyy kokoajan vähemmän, niin eipä tueta sitäkään enää. Kuollaan vaan kaikki pois ja loput voi kääntyä muslimeiksi.
[/quote]
Lapsilisät tulisikin kohdentaa juurikin kantasuomalaisten lapsiperheiden tukemiseen, jotta väkeä syntyisi ihan omasta takaa, ei maahanmuuton vuoksi
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:02"]Lapsilisät pitäis lakkauttaa kokonaan kaikilta. [/quote] Todella kauaskantoista ajattelua taas. Lykätään vaan kaikki rahat mamuille. Unohdetaan oma kansa kokonaan ja kun täältä kantaväestö muutenkin on vähenemässä ja lapsia syntyy kokoajan vähemmän, niin eipä tueta sitäkään enää. Kuollaan vaan kaikki pois ja loput voi kääntyä muslimeiksi.
[/quote]
Lapsilisät tulisikin kohdentaa juurikin kantasuomalaisten lapsiperheiden tukemiseen, jotta väkeä syntyisi ihan omasta takaa, ei maahanmuuton vuoksi
[/quote]No ei kukaan noin mitättömien summien takia synnytä!
Suomalaiset miehet ei halua lapsia. Siinä se syntyvyyden isoin ongelma on. Ei siihen lapsilisä vaikuta mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:32"]Suomalaiset miehet ei halua lapsia. Siinä se syntyvyyden isoin ongelma on. Ei siihen lapsilisä vaikuta mitenkään.
[/quote]Suomalaiset miehet ei halua lapsia suomalaisten hirviöakkojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:55"]Mä oon kotiäitinä ja mun ainoa tulonlähde on tällähetkellä lapsilisät. Ei paljoa naurattaisi jos nekin lähtisivät. [/quote]Oma valinta toi kotiäitiys. Miehen palkka perheellänne kuitenkin on.
[/quote]
Aivan omavalinta, mene töhin 1
[/quote]
Mitäs jos töitä ei ole? Ootko kuullut että Suomessa on 500 000 työtöntä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
Tämä sopii!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:32"]Suomalaiset miehet ei halua lapsia. Siinä se syntyvyyden isoin ongelma on. Ei siihen lapsilisä vaikuta mitenkään.
[/quote]Suomalaiset miehet ei halua lapsia suomalaisten hirviöakkojen kanssa.
[/quote]
Voi voi. Onneksi maailma on täysi muita miehiä kuin suomalaisia sikoja. Tänä päivänä suuri osa perheistä on puoliksi suomalaisia. Kyllä ne suomalaismiehet sukupuuttoon kuolee pian.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:32"]
Suomalaiset miehet ei halua lapsia. Siinä se syntyvyyden isoin ongelma on. Ei siihen lapsilisä vaikuta mitenkään.
[/quote]
Tuo on kyllä totta, koska lapsi vie rahaa. Elatusmaksut on monen miehen painajainen, omat rahat on aina omia.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:02"]Lapsilisät pitäis lakkauttaa kokonaan kaikilta.
[/quote]
Todella kauaskantoista ajattelua taas. Lykätään vaan kaikki rahat mamuille. Unohdetaan oma kansa kokonaan ja kun täältä kantaväestö muutenkin on vähenemässä ja lapsia syntyy kokoajan vähemmän, niin eipä tueta sitäkään enää. Kuollaan vaan kaikki pois ja loput voi kääntyä muslimeiksi.
[/quote]Missä tuossa sanotaan että rahat mamuille? Ei ollut mainittu sanaa mamu missään.