Läpinäkyvät juoksupökät?
Moikka, mistä trikoo merkeistä näkyy läpi pikkuhousut? Kun siitä on tullut kaverin kanssa keskusteltua. Mulla on Soc merkkiset ja niistä ei näy mielestäni läpi..
Tv: 28v urheilija-nainen Jyväskylästä.
Kommentit (47)
Voisin kuvitella että just jostain h&m ja ginan halppis trikoista näkyy
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 11:05"]
Voisin kuvitella että just jostain h&m ja ginan halppis trikoista näkyy
[/quote]
Niistä kyllä näkyy kaikki läpi alushousut ja "pimppikarvat".
Yhtään ei haittaa, jos naisilta näkyy trikoista alushousut läpi. Parasta on jos alla ei ole mitään ja tulee cameltoe. Aina kun tällaisia näkee, alkaa seisomaan.
Urheiluasujen alla ei pidetä alusvaatteita.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:25"]
Ottakaa peilin kautta kuva, kun pyllistätte ja postatkaa tänne, niin voidaan porukalla arvioida näkyykö läpi.
[/quote]
Näkyykö alushousut läpi??!!
http://aijaa.com/2ruNsU
[/quote]
Ruma roikkupepa
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 10:25"]
Ottakaa peilin kautta kuva, kun pyllistätte ja postatkaa tänne, niin voidaan porukalla arvioida näkyykö läpi.
[/quote]
Näkyykö alushousut läpi??!!
http://aijaa.com/2ruNsU
[/quote]
Ruma roikkupepa
[/quote]
On. Onkohan miehen?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:10"]
Mä käsitin että ap tarkoitti niitä trikoita mitä monilla nykyään on, joissa se kangas itsessään on vähän läpikuultavaa, niin että näkyy oikeasti läpi. Moni on vastannut siihen malliin että tarkoittavat vaan alushousujen rajoja, jotka erottuu jos on kireät trikoot. Mutta mun ajatus ainakin oli nää esim. mustat trikoot, jotka kuultaa läpi samaan tapaan kuin mustat sukkahousut. Niitä oon nähnyt viime aikoina joillain fitnessihmisillä ja juoksijoilla. En tiedä, eikö ne ite huomaa kuinka paljon ne kuultaa läpi vai eivätkö vaan välitä.
[/quote]
Eivät varmaan vain itse ole huomanneet, koska kotivalaistuksessa eivät kuulla läpi niin helposti. Ulkona sitten näkyykin ihan kunnolla. Ei sitä muuten tiedä kuin, että jonkun pitäisi ottaa kuva siellä auringonvalossa vähän matkan päästä.
Kerran olin yhdessä lapsen koulun ulkotapahtumassa ja siellä oli sitten yksi tällainen "sukkahousut" jalassa oleva n. 14-15v tyttö. Oli ihan suunnaton myötähäpeä, kun esiintyi luokkansa kanssa ja kaiken kansan edessä seisoi alushousut läpi näkyen. Ne näkyi oikeasti ihan todella selvästi. Yritin ajatella, että on vielä niin lapsi, ettei haittaa, mutta kyllä se silti oli tosi pahan näköistä.. Eikä varmasti itse tiennyt, kun niin huolettomasti oli.