Robinille oma ohjelma
Onhan Robin kivanoloinen tyyppi ja kaikkea, mutta oikeasti pitäisikö vaan keksiä muuta, jos ura takkuaa. Täysin tyypillinen julkkiksia kierrättävä ohjelma kuvauksen mukaan tulossa, ei pienintäkään uutta ideaa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3aa2f586-e566-4f47-80f4-1d4cf83…
Kommentit (40)
Kauhistuin, kun näin vieraslistan: Kuustonen, Jannika B, Elastinen, Jorma Uotinen, Juha Tapio jne jne jne.
Katsooko joku ylipäätään Foxilta jotain?
Robinin uusi tukka on kamala. Näyttää limaisemmalta versiolta Mikko Leppilammesta tuon rasvalettinsä kanssa. Vaadin ihanan pörrötukan ja keesin takaisin!
Julkkikset taas kehumassa toisiaan.
Robinia katsoisi mielellään, mutta idea kyllä on aika tunkkaisen kuuloinen vieraineen.
Vierailija kirjoitti:
Robinin uusi tukka on kamala. Näyttää limaisemmalta versiolta Mikko Leppilammesta tuon rasvalettinsä kanssa. Vaadin ihanan pörrötukan ja keesin takaisin!
En ymmärrä miksi noita erityisen epäonnistuneita kuvia käytetään joka Robin-uutisen yhteydessä (farkkulookki).
No hänet on pyydetty sinne duuniin.
Ei hän ole sinne väkisin voinut töihin mennä.
Noin niitä juontajia ohjelmiin hommaillaan, mitä tunnetumpi juontaja, sitä mieluisimmin ihmsiset ohjelmaa katsovat.
Ja musiikkiohjelmat ovat suosittuja.
Jopa sellainen musiikkiohjelma kuin Kuorosota joskus 2009-2010 veti suuria katsojamääriä.
Ja jos ohjelmaan ei osteta tarpeeksi mainoksia, kun sitä ei katso tarpeellinen määrä ihmisiä, niin tietenkin kanava lopettaa ohjelman.
Yksityiset tv-kanavat ovat kaupallisia.
Siksi niiden ohjelmatkin ovat pelkkää höttöä, ne saavat tulonsa yrityksiltä, jotka ostavat kanavalle mainosaikaa tuotteilleen.
Ja se mainosaika on kallista.
Toivottavasti musiikkiosio on muuta kuin että duetoidaan vieraiden musiikkia..
Vierailija kirjoitti:
Robinin uusi tukka on upea. Näyttää mieheltä, viimeinkin.
Ei hän ole enää mikään teinipoika ja sellainen pikkutyttöjen fanittama nuori, kuin uransa alkuaikoina oli.
Jos osaa hyvin puhua, ja on ns, sellainen supliikkimies, ja valmistautuu ohjelmaan pohjatietojen kautta, ohjelma voi onnistuakin.
Ja kyllä tähän maahan laulajia mahtuu, musiikkijutut ja laulaminen on tavallisen kansan yleisin harrastus, kuuntelemin, mukana laulaminen ja karaoke.
Karaoke se vasta suosittua onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän lookkiin Robinin tukka mun mielestä sopi hyvin
Ja tuon tyyppistä antia toivoisin Robinilta enemmän muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku ylipäätään Foxilta jotain?
Mä katson. CSI Miamia
Miten naisia noin vähän vieraana?
Mulle riittää katselusyyksi ihan vaan Robin, mutta suurin osa toivoo ohjelmista ehkä jotain muutakin :D
Ajattelin otsikon perusteella että jo on aikakin mutta kun luin jutun niin siinähän puhuttiinkin jostain laulajasta. Minä kun olin jo iloinen että Robinkin saisi oman ohjelmansa ilman Batmania.
Vierailija kirjoitti:
Miten naisia noin vähän vieraana?
"Tää on poikien yö..."
Itse aion suhtautua ennakkoluulottomasti Kackalenin uuteen aluevaltaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän lookkiin Robinin tukka mun mielestä sopi hyvin
Ja tuon tyyppistä antia toivoisin Robinilta enemmän muutenkin.
Voisin katsoa koko sarjan,jos se olisi vain
Robin tulkitsemassa biisejä menneiltä vuosikymmeniltä.
Ei varmaan suurmenestystä tarvi odottaa..