Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Roni ja Tanja on täydellinen floppi. Mutta näillä kahdella muulla taitaa olla aika hyvät mahkut onnistua!
Tämä ohjelma on omiaan palauttamaan uskon ihmiskuntaan Hottiksien katsomisen jälkeen. <3 Aitoutta ja lämpöä.
Mua häiritsee kun ei ole mikä ammatti tai koulutus.
Mari näyttää Sanna Stellanilta / Mari Perankoskelta.
Ihanat Jounin ja Marin hääkuvaukset.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:35"]Mua häiritsee kun ei ole mikä ammatti tai koulutus.
[/quote]
Mitä niillä nyt on tässä merkitystä?
Oi nuo ruuat!! Onkohan koko häät niille ihan ilmaiset?
Mulla ei tullut ollenkaan väristyksiä tänä vuonna. Liekö itse kyynistynyt vuodessa vai onko jo liian tuttu formaatti.
Parhaat vibat Marista ja Jounista ensikohtaamisen perusteella. Mari oli hauskan suora ja Jouni nauravainen.
Jotenkin Tanjaa ja Ronia on vaikea nähdä yhdessä, vaikuttavat kovin erilaisilta huonolla tavalla. Sari taas on jotenkin raskas tuossa liikutuksessaan ja Antin kohdalla en edelleenkään usko hymyilevään ulkokuoreen.
nuorimman parin hääruokailukeskustelu oli jäykän oloista..
Tykkäätkö rucolasta? Mäki! Ootko sä kulinaristi? Mäki! AAW :)
Mari on suloinen kun koskettelee ja silittelee Jounin hartioita ja Jouni näyttää pitävän siitä :)
Mun mielestä tähän formaattiin sopis paljon paremmin sellainen ns. "kertojaääni" kuin nuo asiantuntijoiden höpinät. Oonko ainoa? :D
Ronin kaveritkin jo huomaa Tanjan tomeruuden:D
Oonko ainut kenen mielestä Jouni muistuttaa Teemu Selännettä?? :D jotain samaa näköä
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:43"]
Mun mielestä tähän formaattiin sopis paljon paremmin sellainen ns. "kertojaääni" kuin nuo asiantuntijoiden höpinät. Oonko ainoa? :D
[/quote]
Sori mut olet. Mun mielestä asiantuntijat tuo asiapuhetta mukaan, kertoja on vain hömppälisä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:43"]Ronin kaveritkin jo huomaa Tanjan tomeruuden:D
[/quote]
Roni: eikai se nyt?
Ja kaverit vaan että aika tomeralta vaikuttaa :D
Jos Marin huumori on tätä luokkaa jatkossakin, niin tykkään ihan kympillä. Hyvä mimmi.
Näittekö sarin ja antin just ennen mainoskatkoa!! <33
Minä tykkään kaikista muista, paitsi Tanja vaikuttaa ehkä hieman kylmältä, varautuneelta, tiukkapipoiselta ja huumorintajuttomalta. Topakalta maatalon emännältä. Mutta tämä siis vain 1,5 ekan jakson perusteella.