Onko kukaan käynyt läpi 2 vkon Nutrilett-kuuria?
Miten meni? Paljonko paino putosi? Kuinka hyvin paino pysyi poissa, j amiten siirryitte normaaliruokaan?
Kiitos!
T: Tokaa päivää nutraava
Kommentit (7)
painoa lähti 7kg, sen jälkeen kevyemmällä ruokavaliolla ja liikunnalla vaan 2kg tullut takas. mut osa läskistä kyl muuttunut lihakseksi kun liikuntaa lisäsin 100%. Ajattelin nutrata 2vko joka talvi, kolmas vko oli ' turha' eli kilot lähti kahden ekan aikana. Eikä ollut edes vaikeeta kun alkuun pääsi.
tämän ekat kaksi viikkoa nutrata ihan kokonaan, että lisäksi pelkästään kasviksia ja mahdollisesti hedelmiä.
Eli pudotit nutreilla, kuinka paljon käytit noita tuotteita ja kuinka paljon söit tavallista ruokaa? Kauanko aikaa meni kuukausissa? Miten keho reagoi, jäikö nahka roikkumaan tms. kun noin nopeasti laihduit?
paino tippui 89kg-60kg
Mutta edelleenkään en voi syödä kamalasti herkkuja. kaiki jää näkyviin. En enää tosin nutraa mutta tarkkaan valitsen ruuat jota syön.
Olen innostunut kasviksista joten elän aika pitkälti salaateilla ja kasvisruuilla...
tsemppiä!
Minun ei tarvitsisi pudottaa, kuin 5-8 kg. Riittääkö kun vaikka pari ateriaa korvaa Nutrauksella, vai mikä on ajatus?
Vai onko parempi/tehokkaampaa pitää suoraan viikko, tai kaksi täysi-Nutrausta?
Siksi mä oikeastaan haluaisinkin nopeasti ainakin 10 kg pois, että tuo jalan rasitus vähän pienenisi.
Tosin nutrasin vain osittain. ja kahden viikon jälkeenkin jatkoin siten että pari ateriaa korvasin nutreilla.
silloin keväällä laihdutin 72->66kg ja nyt paino on 66-67kg.