Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt läpi 2 vkon Nutrilett-kuuria?

Vierailija
02.10.2006 |

Miten meni? Paljonko paino putosi? Kuinka hyvin paino pysyi poissa, j amiten siirryitte normaaliruokaan?

Kiitos!

T: Tokaa päivää nutraava

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nutrasin vain osittain. ja kahden viikon jälkeenkin jatkoin siten että pari ateriaa korvasin nutreilla.

silloin keväällä laihdutin 72->66kg ja nyt paino on 66-67kg.

Vierailija
2/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa lähti 7kg, sen jälkeen kevyemmällä ruokavaliolla ja liikunnalla vaan 2kg tullut takas. mut osa läskistä kyl muuttunut lihakseksi kun liikuntaa lisäsin 100%. Ajattelin nutrata 2vko joka talvi, kolmas vko oli ' turha' eli kilot lähti kahden ekan aikana. Eikä ollut edes vaikeeta kun alkuun pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ekat kaksi viikkoa nutrata ihan kokonaan, että lisäksi pelkästään kasviksia ja mahdollisesti hedelmiä.

Vierailija
4/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pudotit nutreilla, kuinka paljon käytit noita tuotteita ja kuinka paljon söit tavallista ruokaa? Kauanko aikaa meni kuukausissa? Miten keho reagoi, jäikö nahka roikkumaan tms. kun noin nopeasti laihduit?

Vierailija
5/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino tippui 89kg-60kg

Mutta edelleenkään en voi syödä kamalasti herkkuja. kaiki jää näkyviin. En enää tosin nutraa mutta tarkkaan valitsen ruuat jota syön.

Olen innostunut kasviksista joten elän aika pitkälti salaateilla ja kasvisruuilla...

tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitsisi pudottaa, kuin 5-8 kg. Riittääkö kun vaikka pari ateriaa korvaa Nutrauksella, vai mikä on ajatus?

Vai onko parempi/tehokkaampaa pitää suoraan viikko, tai kaksi täysi-Nutrausta?

Vierailija
7/7 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä oikeastaan haluaisinkin nopeasti ainakin 10 kg pois, että tuo jalan rasitus vähän pienenisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi