Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postikulut unohtui huuto net ilmoituksesta.. Ja kohde meni kiinni.

Vierailija
02.10.2006 |

Voinko pyytää silti ihan täysmääräiset kulut (tulee olemaan 10e) vai mikä on käytäntö.. Kiitos neuvoista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että postikulut maksaa ostaja, voit periä lunnollisesti postikulut. Mikäli et ole ilmoittanut - voidaan olettaa posteista mitä tahansa. Yleensä olen splitannut tässä tapauksessa - mikäli ostaja vaikuttaa pihiltä.

Vierailija
2/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ostaja usein maksaa postikulut ellei ilmoituksessa erikseen mainita, että myyjä ne maksaa / kohde sisältää postikulut. Mutta jos et ole maininnut postikuluista mitään voi ostaja myös olettaa, että ne sisältyvät huutohintaa.

Eli voithan yrittää, mutta jos ostaja ei suostu niin ehdota kompromissia että maksanne ne puoliksi. Eli vaatimalla vaatimaan en lähtisi, koska ostajalla tulisi jo huutaessaan olla tieto, mitä tuote kokonaisuudessaan maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e postarit (iso paketti kyseessä) kyllä on mulle iso tappio. Voiko tässä nyt olettaa että negaa tulee tämän takia (jos pyydän postarit) pyydänkö vai 5e vai en mitään jne. Hitsi sentään..

-ap

Vierailija
4/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten on ihan maksamassa postareita, pelkään kuitenkin että tulee sanomista, etät pitäisikö sanoa että mun moka pistetäänkö 10e puoliksi?

- ap

Vierailija
5/5 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli paljon kauppaa tekevä, tietää kylllä normikäytännön. Mikäli ei suostu, mitä epäilen suuresti, tehkää kompromissi. Luonnollisestikaan et pahoittele postikulujen puutetta maksutietoja lähettäessäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi