Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Aconin nega PUHTAASI nega, vai näkyykö viivanpaikkaa tms...?

Vierailija
22.08.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt apteekista ostettuja, marketista, netistä, on liuskoja jne.. eikä yhden yhteenkään ole ikimaailmassakaan tullut mitään jota voisi tulkita viivanpaikaksi. Aina on tullut tyylipuhdas nega, jota ei voi hurjimmallakaan mielikuvituksella kääntää plussaksi.. ei vaikka se köllisi roskiksessa 3 viikkoa.

Sen ainoan kerran olen 2 viivaa saanut, ja se oli niin selkeä plussa kuin olla ja voi. Joten mitä oman kokemukseni perusteella voin sanoa, on se, että jos siihen testiin tulee sen testiajan sisällä haaleaakin haaleampi viiva, se on kuin onkin plussa.

Vierailija
2/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka viivanpaikka näkyisikin eihän se ole plussa jossei siinä ole väriä sanoohan sen nyt järkikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viiva näkyy testin määräajassa tehtynä, se on positiivinen!

Minäkään en tajua näitä viivanpaikkoja...

Vierailija
4/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielipiteitä oli suuntaan jos toiseen.. ja kun omassa testissä köllii himmeääkin himmeä viiva niin siitä se ajatus lähti... ;-)

ap

Vierailija
5/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta illalla katsoessa siihen oli ilmestynyt himmeä viiva, en ollut raskaana. Kuten epäilinkin. Eli, jos siihen ilmestyy määräaikaan mennessä se viiva (vaikka haaleakin) se on positiivinen.

-3-

Vierailija
6/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aconilla ensin 2 ihan puhdasta negaa (siis ei haamun haamua, ei viivan paikkaa, ei valoa vasten eikä muutenkaan...) ja viikko tästä ensin yhden haaleatakin haaleamman haamun ja seuraavana päivänä vähän vahvemman... Nyt rv 30+

Vierailija
7/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juu, olin epätoivoinen ja kaivoin ne negatestit roskiksesta ylös molemmilla negakerroilla, eikä niissä ollut edes silloin mitään " viivanpaikkaa" . Ihan puhtaita negoja. Kyse siis aconin liuskatestistä, siinä kasettitestissä kai " viivanpaikka" voi ollakin.

Vierailija
8/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liuskoissa ei edes roskishaamua (joo, olen epätoivoinen), mutta siinä' kasetissa oli illalla selvä hailakka viiva. -3-

Vierailija
9/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teittin puhekieltä mutta tuo roskishaamu, ette te ole raskaana jos siihen tikkuun ilmestyy viiva testi ajan umpeuduttua. Ei se viiva tarkoita sitä että hormoonia on niin vähän että se näkyy vasta illalla. Testiviiva värjäytyy ihan muista syistä testiajan ylityttyä!!!!!!!!!

Että ottaa päähän tuollainen roskishaamujen tuijottelu kun SE EI KERRO YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!

t. äkämystynyt labratäti

Vierailija
10/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin etten ollutkaan raskaana sen roskishaamun jäljiltä! Vaan se oli muuta värjäymää! Luetun ymmärtämistä arvon labratäti!

-3-

Vierailija
11/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

liuskoissa ei edes roskishaamua (joo, olen epätoivoinen), mutta siinä' kasetissa oli illalla selvä hailakka viiva. -3-

No kirjoitteleppas sitten hieman selkeämmin, kyllä tuosta saa täysin sen kuvan että tuijottelet vielä illalla niitä testejä ja toivot roskishaamuja. Toisessa viestissä vielä myönsit olevasi epätoivoinen...

Vierailija
12/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aconin liuskanegojen jälkeen (muutaman päivän päästä) apteekin omalla testillä " roskishaamut" kahtena peräkkäisenä päivänä. Eli testiajan jälkeen apteekin omaan tuli haaleat, mutta täysin selkeät viivat. Ja mitä muiden kokemuksia silloin kyselin, niin apteekin oman " roskishaamut" oli kyllä pääsääntöisesti olleet oikeasti plussaa, ihan pari oli niitä joilla oli vuoto apteekin omalla saadun roskishaamun jälkeen kuitenkin alkanut. Tästä parin päivän päästä aconin liuskatestit näyttikin haalean plussan. Vahvaa postitiivista en saanut millään testillä ikinä. Ja tosiaan, rv 30+ meneillään.

Toisissa testeissä on se " viivan paikka" (esim. aconin kasettitestissä), mutta toisissa ei.

t. 6 ja 7

Vierailija
13/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, se kohta johon plussa napsahtaa, jos on napsahtaakseen? Mutta tietenkään viivoja ei tule, jos ei ole raskaana...

Vierailija
14/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

No kirjoitteleppas sitten hieman selkeämmin, kyllä tuosta saa täysin sen kuvan että tuijottelet vielä illalla niitä testejä ja toivot roskishaamuja. Toisessa viestissä vielä myönsit olevasi epätoivoinen...

Minä alan jo olla epätoivoinen vuoden yrityksen jälkeen!

-3-

Voikun se viiva joskus ilmestyisi siihen tikkuun määräaikaan mennessä...huoh..

Vierailija
15/16 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joissakin tietyissä testeissä, esim. aconin kasettitestissä se viivanpaikka NÄKYY haaleana viivana. Siis siinä ei ole väriä, mutta se silti erottuu selvästi. Sitten esim. aconin liuskatestissä tai apteekin omassa ei mitään viivanpaikkaa NÄY. Sitä ei siis silmin voi erottaa. Näissä testeissä " roskishaamut" eli testiajan jälkeen näkyvät haaleat plussat yleensä siis tarkoittaa plussaa, kun taas tuossa aconin kasettitestissä kyse on testin omasta ominaisuudesta, että testiajan jälkeen viivanpaikka tulee näkyviin.

Vierailija
16/16 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on puhetta Aconin liuskatestien viivanpaikoista, mutta oliskos jollakin kokemusta Mammaksin vastaavista? Siis tuleeko Mammaksin liuskatestiin viivanpaikka testiajan sisällä? Vai tarkoittaako se jopa raskautta...? Tein tänään aamulla kyseisen testin ja siihen tuo " viivanpaikka" ilmestyi. Kontrolliviiva oli kyllä myös tavallista haaleampi.

Siitähän tuon tietää, jos viikon kuluttua testaan uudelleen, mutta ajattelin kuitenkin kysyä muiden kokemuksia asiasta. Näitä roskishaamuja ja viivanpaikkoja kun niin moni vauvakuumeisena hämmästelee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi