Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hemmetti, olen ihastunut opiskelukaveriin

Vierailija
01.09.2015 |

Ihan käsittämötäntä, yleensä en ihastu helposti koska minulla on ollut niin huonoja kokemuksia parisuhteista ja ihmissuhteista yleensäkin. 

Kyseessä minua vuoden nuorempi poika. On jotenkin niin ihana ja ystävällinen. Pöljä huumorintaju ja on muutenkin ihan outo. :D Todella huomioonottava, saattaa välillä availla ovia, kysyy haluanko apua jossain yms. Ulkona istuskellessamme antoi aurinkolasinsa minulle kun narisin jotain auringonpaisteesta. 

En usko että tunne on molemminpuolinen, vaikka välillä siltä tuntuu. Suoraan sanoen en ole ihan hänen tasoaan, hän on paljon paremman näköinen kuin minä.

Katselee kuitenkin minua välillä ja hymyilee kun katson häntä. Tuo hämmentää minua ehkä eniten, miksi ihmeessä tekee noin. 

Olimme viikonloppuna porukalla viettämässä iltaa ja alkoi humalassa höpistä ihan ihme juttuja. En löytänyt tuolia ja olisi kovasti halunnut että istun hänen syliinsä ja muuta vastaavaa. Selitti että tykkää halailusta.

Mutta sitten myöhemmin avautui siitä ettei hän ole kiinnostunut seurustelusta, että ei uskalla edes ihastua kehenkään. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhdessä vaiheessa samanlainen ihastus. Ihan käsittämättömän vahva tunne. Lopulta tuntui siltä että seison päälläni ja pyörin turhautuneena tuolillani kun en päässyt näkemään ihastuksen kohdetta. Lopulta oli PAKKO tunnustaa ja pistää pyörät pyörimään, olisin muuten tullut hulluksi.

Vierailija
42/55 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se treffeille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:35"]

Minulla oli yhdessä vaiheessa samanlainen ihastus. Ihan käsittämättömän vahva tunne. Lopulta tuntui siltä että seison päälläni ja pyörin turhautuneena tuolillani kun en päässyt näkemään ihastuksen kohdetta. Lopulta oli PAKKO tunnustaa ja pistää pyörät pyörimään, olisin muuten tullut hulluksi.

[/quote]

Pakko kysyä, miten tämä juttu sitten päättyi?

Vierailija
44/55 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:18"]

Aikuisena enää harvoin ihastuu "täysillä". Siihen suhteeseen tavallaan asettuu, vaikka maatamullistavia tuntemuksia ei välttämättä olisikaan.

[/quote]

Älä puhu paskaa.

Vierailija
45/55 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, ap mitä kävi?

Vierailija
47/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:34"]

Ihan käsittämötäntä, yleensä en ihastu helposti koska minulla on ollut niin huonoja kokemuksia parisuhteista ja ihmissuhteista yleensäkin. 

Kyseessä minua vuoden nuorempi poika. On jotenkin niin ihana ja ystävällinen. Pöljä huumorintaju ja on muutenkin ihan outo. :D Todella huomioonottava, saattaa välillä availla ovia, kysyy haluanko apua jossain yms. Ulkona istuskellessamme antoi aurinkolasinsa minulle kun narisin jotain auringonpaisteesta. 

En usko että tunne on molemminpuolinen, vaikka välillä siltä tuntuu. Suoraan sanoen en ole ihan hänen tasoaan, hän on paljon paremman näköinen kuin minä.

Katselee kuitenkin minua välillä ja hymyilee kun katson häntä. Tuo hämmentää minua ehkä eniten, miksi ihmeessä tekee noin. 

Olimme viikonloppuna porukalla viettämässä iltaa ja alkoi humalassa höpistä ihan ihme juttuja. En löytänyt tuolia ja olisi kovasti halunnut että istun hänen syliinsä ja muuta vastaavaa. Selitti että tykkää halailusta.

Mutta sitten myöhemmin avautui siitä ettei hän ole kiinnostunut seurustelusta, että ei uskalla edes ihastua kehenkään. 

[/quote]

Jos et ole osoittanut mitään selvää vastausta, tuo viimeinen lause voi olla vain sellainen kasvojen säilyttämistä varten lausuttu loppukaneetti. Ilmaisee asioita, mutta jättää "vastuuvapauslausekkeella" mahdolliseksi, että ei edetä.

Koska sanoutuu irti vastuusta jatkon suhteen voihan se tarkoittaakin sitä, mutta eiköhän kaikki muu viestintä jo kerro, että palloa on yritetty heittää sinulle. Nyt vain mietit miten saat asian etenemään, kutsut vaikka kahveille ja ehdotat muuta yhteistä tekemistä. Jos haluat, jätä itsekin vastaava vastuuvapaus, minä kuitenkin yrittäisin ennemmin sitouttaa kuin leikkisin liian kauaa omilla tunteilla, lopputulos leikistä voi olla pettymys ja särkynyt sydän.

Vierailija
48/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:34"]Ihan käsittämötäntä, yleensä en ihastu helposti koska minulla on ollut niin huonoja kokemuksia parisuhteista ja ihmissuhteista yleensäkin. 

[/quote]

Ota siltä suihin kerran, siihen äijät lämpenee. Ja vaikkei lämpenis niin saisitpa kerrankin munaa ees.

Vierailija
49/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:34"]Ihan käsittämötäntä, yleensä en ihastu helposti koska minulla on ollut niin huonoja kokemuksia parisuhteista ja ihmissuhteista yleensäkin. 

[/quote]

Ota siltä suihin kerran, siihen äijät lämpenee. Ja vaikkei lämpenis niin saisitpa kerrankin munaa ees.

Vierailija
50/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:34"]Ihan käsittämötäntä, yleensä en ihastu helposti koska minulla on ollut niin huonoja kokemuksia parisuhteista ja ihmissuhteista yleensäkin.  Kyseessä minua vuoden nuorempi poika. On jotenkin niin ihana ja ystävällinen. Pöljä huumorintaju ja on muutenkin ihan outo. :D Todella huomioonottava, saattaa välillä availla ovia, kysyy haluanko apua jossain yms. Ulkona istuskellessamme antoi aurinkolasinsa minulle kun narisin jotain auringonpaisteesta.  En usko että tunne on molemminpuolinen, vaikka välillä siltä tuntuu. Suoraan sanoen en ole ihan hänen tasoaan, hän on paljon paremman näköinen kuin minä. Katselee kuitenkin minua välillä ja hymyilee kun katson häntä. Tuo hämmentää minua ehkä eniten, miksi ihmeessä tekee noin.  Olimme viikonloppuna porukalla viettämässä iltaa ja alkoi humalassa höpistä ihan ihme juttuja. En löytänyt tuolia ja olisi kovasti halunnut että istun hänen syliinsä ja muuta vastaavaa. Selitti että tykkää halailusta. Mutta sitten myöhemmin avautui siitä ettei hän ole kiinnostunut seurustelusta, että ei uskalla edes ihastua kehenkään.  [/quote] Ota siltä suihin kerran, siihen äijät lämpenee. Ja vaikkei lämpenis niin saisitpa kerrankin munaa ees.

[/quote]En ole ap. Mutta en todellakaan ota. Ja munaa saa jos pyytää. Saatko ite koskaan pillua?

Vierailija
51/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin luokallani olevaan tyttöön, hän on uskomaton, niin ihana!
Tyttö tiesi että pidän hänestä, mutta teki mulle paskamaisen tempun ja jäljellä sydänsuruja...

Vierailija
52/55 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Tapaan miehen viikonloppuna eräissä illanistujaisissa. Saa nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. :D

Vierailija
53/55 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten menee?

Vierailija
54/55 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten menee?

Vierailija
55/55 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:35"]

[/quote]

Pakko kysyä, miten tämä juttu sitten päättyi?

[/quote]

Valitettavasti toinen osapuoli ei tahtonut suhdetta juuri silloin.