Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hemmetti, olen ihastunut opiskelukaveriin

Vierailija
01.09.2015 |

Ihan käsittämötäntä, yleensä en ihastu helposti koska minulla on ollut niin huonoja kokemuksia parisuhteista ja ihmissuhteista yleensäkin. 

Kyseessä minua vuoden nuorempi poika. On jotenkin niin ihana ja ystävällinen. Pöljä huumorintaju ja on muutenkin ihan outo. :D Todella huomioonottava, saattaa välillä availla ovia, kysyy haluanko apua jossain yms. Ulkona istuskellessamme antoi aurinkolasinsa minulle kun narisin jotain auringonpaisteesta. 

En usko että tunne on molemminpuolinen, vaikka välillä siltä tuntuu. Suoraan sanoen en ole ihan hänen tasoaan, hän on paljon paremman näköinen kuin minä.

Katselee kuitenkin minua välillä ja hymyilee kun katson häntä. Tuo hämmentää minua ehkä eniten, miksi ihmeessä tekee noin. 

Olimme viikonloppuna porukalla viettämässä iltaa ja alkoi humalassa höpistä ihan ihme juttuja. En löytänyt tuolia ja olisi kovasti halunnut että istun hänen syliinsä ja muuta vastaavaa. Selitti että tykkää halailusta.

Mutta sitten myöhemmin avautui siitä ettei hän ole kiinnostunut seurustelusta, että ei uskalla edes ihastua kehenkään. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme molemmat parikymppisiä.

Vierailija
2/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihastunut suhun, sanoi mitä tahansa. 

En kyllä alkaisi luokkakaverin kanssa säätämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa söpöltä. Aikuisten suhteessa tuota ei kyllä lasketa kiinnostukseksi. 

Vierailija
4/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut se on. Itse ainakin aloin säätämään oman luokan tytön kanssa huolella samassa tilanteessa. Aivan mahtavaa aikaa oli. 19v jälkeen ollaan vielä naimisissa. Go for it.

M41

Vierailija
5/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:50"]

Kuulostaapa söpöltä. Aikuisten suhteessa tuota ei kyllä lasketa kiinnostukseksi. 

[/quote]

Nuoret, ujot miehet ilmaisevat kiinnostuksensa yleensä noin.

Tosin ap:kin saattaa ylitulkita ihastuneena.

Vierailija
6/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla sama tilanne. Ja tuntuu että olen jo liian vanha ihastumaan koulukaveriin. Melkein huvittaa koko tilanne. Mutta on sitä miestä kiva katsella, hyvännäkönen se on. Parempi kuitenkin pysytellä erossa; don't shit where you eat

Vierailija
7/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohden se on muka ihastunut sinuun?

Vierailija
8/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi.fi. sinne kerämään jaxuhaleja sekä hymiökuvakkeita.

Vierailija
9/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihastunut eikä edes kiinnostunut. Älä ap nolaa itseäsi kuvittelemalla jotain tuon ihmeempää.

Vierailija
10/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:42"]

Ei ole ihastunut eikä edes kiinnostunut. Älä ap nolaa itseäsi kuvittelemalla jotain tuon ihmeempää.

[/quote]Mitä nolaamista siinä on, jos itseä kiinnostaa.Kyllähän moni tulkitsisi jo kiinnostukseksi. Jos ei mies ole kiinnostunut niin mitä menettää vaikka itse olisi? Se on elämää.

Vierailija
11/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ja panopuu kiinnostaa kaikkia miehiä. Kannattaa muistaa :)

Vierailija
12/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:45"]

[/quote]Mitä nolaamista siinä on, jos itseä kiinnostaa.Kyllähän moni tulkitsisi jo kiinnostukseksi. Jos ei mies ole kiinnostunut niin mitä menettää vaikka itse olisi? Se on elämää.

[/quote]

Naiset nyt todella usein erehtyvät kuvittelemaan miesten ystävällistä käytöstä kiinnostukseksi.

Mulle tuon tason ystävällisyys mitä ap kertoo on ollut aina normi miesten taholta. Kyllä sen huomaa kun mies on vakavissaan kiinnostunut/ihastunut.

Vierailija
13/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:47"]

[/quote]

Naiset nyt todella usein erehtyvät kuvittelemaan miesten ystävällistä käytöstä kiinnostukseksi.

Mulle tuon tason ystävällisyys mitä ap kertoo on ollut aina normi miesten taholta. Kyllä sen huomaa kun mies on vakavissaan kiinnostunut/ihastunut.

[/quote]No jos ei ole itse kiinnostunut aloittamaan esim vakavaa suhdetta niin kyllä tuo on jo kiinnostusta. Eikä varmaan tule sanomaan ei, jos vaikka ap ehdottais yhteistä yötä tms 

Vierailija
14/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:49"]

[/quote]

[/quote]No jos ei ole itse kiinnostunut aloittamaan esim vakavaa suhdetta niin kyllä tuo on jo kiinnostusta. Eikä varmaan tule sanomaan ei, jos vaikka ap ehdottais yhteistä yötä tms 

[/quote]

Tuo, että pillu kelpaa ei kerro kyllä mitään. Ei ole sellaista miestä, joka kieltäytyisi helposta seksistä :D

Vierailija
15/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:49"]

[/quote]

[/quote]

Tuo, että pillu kelpaa ei kerro kyllä mitään. Ei ole sellaista miestä, joka kieltäytyisi helposta seksistä :D

[/quote]No mitä se kiinnostus edes tarkoittaa? Sanoin että jos itseä kiinnostaa niin miksei yrittäs? Sanoin, jos ei itseä kiinnosta vakava suhde, niin kiinnostus tarkoittaa juurikin seksuaalista kiinnostusta. Eli win-win?

Vierailija
16/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:52"]No mitä se kiinnostus edes tarkoittaa? Sanoin että jos itseä kiinnostaa niin miksei yrittäs? Sanoin, jos ei itseä kiinnosta vakava suhde, niin kiinnostus tarkoittaa juurikin seksuaalista kiinnostusta. Eli win-win?

[/quote]

IMO mielestäni pahin tikki mitä voi tehdä, on mennä sänkyyn miehen kanssa johon on ihastunut ja toinen ei ajattele samalla tavalla, etenkin kun ovat opiskelukavereita. Tossa on hyvät mahdollisuudet välien paskomiseen.

Ja edelleen se, että miehelle kelpaa pillu ei kerro kiinnostuksesta tai ihastumisesta. Seksi on seksiä, that's it. Siihen nyt kelpaa miehille kuka tahansa muija.

Vierailija
17/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:52"]No mitä se kiinnostus edes tarkoittaa? Sanoin että jos itseä kiinnostaa niin miksei yrittäs? Sanoin, jos ei itseä kiinnosta vakava suhde, niin kiinnostus tarkoittaa juurikin seksuaalista kiinnostusta. Eli win-win?

[/quote]

IMO mielestäni pahin tikki mitä voi tehdä, on mennä sänkyyn miehen kanssa johon on ihastunut ja toinen ei ajattele samalla tavalla, etenkin kun ovat opiskelukavereita. Tossa on hyvät mahdollisuudet välien paskomiseen.

Ja edelleen se, että miehelle kelpaa pillu ei kerro kiinnostuksesta tai ihastumisesta. Seksi on seksiä, that's it. Siihen nyt kelpaa miehille kuka tahansa muija.

[/quote]No mulla ihastus ilmenee nimenomaan seksuaalisena kiinnostuksena...Että itse kyllä tekisin asialle jotain, jos oikeasti kiinnostaa ( haluaa panna). Että en ymmärrä sun pointtias lainkaan. AP:han siinä voittaa. Jos mies on niin hölmö että antaa vaikkei kiinnosta niin ap saa mitä haluaa, jos siis ei halua vakavampaa. Ja harvemmin kukaan tuntematta toista suunnittelee häitä :D

Vierailija
18/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakavereiden kanssa ei aleta säätään. olis aika akward kun 3 vuotta joudutte viettää samassa luokassa

Vierailija
19/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/55 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mikä pentu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme