Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät esitä kysymyksiä tinderissä

Vierailija
21.03.2022 |

Minulle tulee sellainen olo, ettei heitä kiinnosta. Esimerkki:

Minä: miten pitkään olet ollut sinkkuna?
Mies: olen tässä muutaman vuoden ollut. Tosin olen kyllä tapaillut muutamia.

Mies ei esitä vastakysymystä. Jos haluan jatkaa keskustelua, minun kai kuuluisi kertoa omasta sinkkuudestani.

Miksi, oi miksi, miehet teette näin? Ettekö ymmärrä, että keskustelun pitäisi olla vastavuoroista?

Noh, yleensä jätän homman tuohon - jos mies ei nimittäin pysty vastavuoroiseen keskusteluun, tuskin pystyisi vastavuoroiseen suhteeseenkaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa viedä keskustelua eteenpäin ilman että toisen pitää jotain kysyä? Et taida olla paras vaihtoehto sinäkään.

Jos toinen vain vastaa toisen kysymyksiin niin silloin kyseessä on haastattelu ei keskustelu.

Vierailija
22/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jutut on tylsiä ja parempia keskusteluja löytyy. t: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on jyrmyjä. Olen itse miehenä kohdannut samanlaisia. Koko ajan joutuu keksimään itse uuden aiheen, ja toinen vastaa todella lyhyesti: "Oletko käynyt treffeillä?" - "No joo, olenhan mä jonkin verran", "mistä musiikista pidät" -"emmä tiedä. vähän laidasta laitaan", "Minkälaiset tulevaisuuden haaveet sulla on" -"No mä nyt kattelen mitä tulee vastaan", "Haluutko tavata?"- "Kyllä ja ei". 

Jotkut vaan on introverttejä eikä sille mitään mahda. Livenä voivat olla toki erilaisia, sekin on koettu. 

Tuolla ei ole mitään tekemistä introverttiyden kanssa. 

Vierailija
24/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa viedä keskustelua eteenpäin ilman että toisen pitää jotain kysyä? Et taida olla paras vaihtoehto sinäkään.

Viestittely on äkkiä nähty, jos toinen vastaa vain suoriin kysymyksiin ja niihinkin 1-5 sanalla kertomatta mitään ylimääräistä.

Vierailija
25/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu miehestä. Jos on tarpeeksi haluttava niin ei tarvitse välittää näistä "säännöistä". Mulla ainakin on toiminut moi mitä kuuluu aloitus todella hyvin. Täällä taas olen saanut lukea ettei naiset niihin vastaa.

Vierailija
26/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on jyrmyjä. Olen itse miehenä kohdannut samanlaisia. Koko ajan joutuu keksimään itse uuden aiheen, ja toinen vastaa todella lyhyesti: "Oletko käynyt treffeillä?" - "No joo, olenhan mä jonkin verran", "mistä musiikista pidät" -"emmä tiedä. vähän laidasta laitaan", "Minkälaiset tulevaisuuden haaveet sulla on" -"No mä nyt kattelen mitä tulee vastaan", "Haluutko tavata?"- "Kyllä ja ei". 

Jotkut vaan on introverttejä eikä sille mitään mahda. Livenä voivat olla toki erilaisia, sekin on koettu. 

Ei se tarkoita, että on introvertti että keskustelee huonosti. Olen itse introvertti ja osaan kyllä kysyä ja puhua todella monista eri asioista, enkä puhu vain tuolla tavalla pintapuolisesti. Itseasiassa olen ymmärtänyt, että introvertit itseasiassa vihaavat tuollaista pintapuolista keskustelua, vaan haluavat vähän syvällisempää.

Vierailija
27/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen vain vastaa toisen kysymyksiin niin silloin kyseessä on haastattelu ei keskustelu.

Täähän se varmaan on.

Veikkaisin että monella Tinder käyttäjällä homma menee niin että sen sillä hetkellä kaikkein kiinnostavimman mätsin kanssa keskustellaan aktiivisesti ja kysellään kaikkea, ja niiden varamätsien kanssa vaan vastaillaan lyhyesti eikä juuri vaivauduta vastakysymyksiä esittämään.

Vierailija
28/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen mies ja vältän suoria kysymyksiä koska naiset yleisesti kokevat ne tungetteleviksi ja keinoksi siirtää vastaamis- eli keskustelun jatkamisvastuu toiselle. Minusta tuo on kohteliasta käytöstä.  Keskustelua voi jatkaa muutenkin kuin esittämällä suoria henkilökohtaisia kysymyksiä.

Vierailija
29/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut keskustelusta, siksi ei kysy. Näin ainakin itse toimin. Ja kyllä, kaikkien kanssa ei vain kiinnosta keskustella, vaikka olisi mätsätty, tarkoittaa, että on muita kiinnostavampia mätsejä siinä kohtaa.

Vierailija
30/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, itse olen todennut lähes kaikkien naisten tätä harrastavan, miehen pitäisi olla joku viihdyttäjä ja keskustelun ylläpitäjä, ja jos ei kysymys sitte nappaa eikä kysytä lisäkysymyksiä, nii keskustelu loppuu kuin seinään. Oletan olevani joku varasijalle pantu mies, joten poistan tämmöset mätsit aika nopsaan. Varsinkin jos viestiä tulee suurinpiirtein kerran päivässä, on vähän liian kiireisiä tämmöiset omaan makuuni. Ja yksikään nainen ei ole oma-aloitteisesti aloittanut keskustelua, mikälie syynä, ujous?