Tunnetko yli 80-vuotiaita jotka asuvat yksin omakotitalossa?
Kommentit (19)
Vanhemmat asuvat mielellään jäljellä vanhassa kotitalossa tai avioliiton alussa hankitussa talossa.
Miksi kysyt? Meinaatko mennä kyttäämään taloa itsellesi ja huijaamaan ikäihmisiä?
Rakenna itsellesi oma tai maksa reilusti käypä hinta, kiitos.
Tunnen 83-v yrittäjän, joka tekee mökki/talotalkkarihommia.
Varauksia on jo syksylle -23. Kovemmassa kunnossa mitä moni 60-v.
Lukuisia. Esim. Anoppini. Matkaa lähimpään kauppaan 17 km.
Mummoni on 91-vuotias, ja asuu yksin omakotitalossa.
En muita kuin Paula 74v, entinen ompelija Turusta. On kuule kova juomaan, lonkkua menee sangollinen päivässä ja röökiä kolme askia. On täälläkin ilmoitellu itsestään: Paula täsä.
Mun isomumma on 89 v ja asuu yksin omakotitalossa. Lumitöitä ei kyllä enää itse tee mutta kaikki kevään kasvi-istutukset hoitaa itse. Päivittäin kävelee 10-12 km.
Mummoni. Setäni asuu kivenheiton päässä niin hyvin pärjää ja apua on aina saatavilla.
Yli 80 vuotias äiti asuu vielä omakotitalosaan.90 vuotta täyttänyt sukulainen asui myös kuolemaansa asti.
Isoisäni asui 90-vuotiaaksi yksin omakotitalossa maaseudulla, ei ollut edes naapureita lähellä. Nykyään asuu lähempänä omaisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En, mut tunnen 70 v jotka ostivat omakotitalon.
Kyllä. 83 v äitini asuu 150m2 omakotitaloa. Meidän lapsuudenkoti. Pitää kasvimaata ja tekee lumitöitä niin että pääsee postilaatikolle. Siivoaa itse ja käy harrastuksissa.Tekee itse ruokansa ja käy kaupassa.
Miksi tämmöistä kysyt?
En enää, kun mummi kuoli joku aika sitten.
Tunnen montakin.