Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät esitä kysymyksiä tinderissä

Vierailija
21.03.2022 |

Minulle tulee sellainen olo, ettei heitä kiinnosta. Esimerkki:

Minä: miten pitkään olet ollut sinkkuna?
Mies: olen tässä muutaman vuoden ollut. Tosin olen kyllä tapaillut muutamia.

Mies ei esitä vastakysymystä. Jos haluan jatkaa keskustelua, minun kai kuuluisi kertoa omasta sinkkuudestani.

Miksi, oi miksi, miehet teette näin? Ettekö ymmärrä, että keskustelun pitäisi olla vastavuoroista?

Noh, yleensä jätän homman tuohon - jos mies ei nimittäin pysty vastavuoroiseen keskusteluun, tuskin pystyisi vastavuoroiseen suhteeseenkaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miettiä miksi ovat vain tapailleet

Vierailija
2/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä esittänyt yhtään kysymystä Tinderissä. En ole koskaan edes käyttänyt Tinderiä. Kyllä nyt aloittajaa varmaan harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa viedä keskustelua eteenpäin ilman että toisen pitää jotain kysyä? Et taida olla paras vaihtoehto sinäkään.

ei kai se nyt voi olla pelkästään toisen vastuulla se keskustelun ylläpito? Kyllä kertoo sosiaalisista taidoista tarpeeksi jos vastailee vain kysymyksiin eikä esitä kiinnostusta toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
4/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa viedä keskustelua eteenpäin ilman että toisen pitää jotain kysyä? Et taida olla paras vaihtoehto sinäkään.

Ei aina tarvi kysyä, mutta osa ei kysy yhtä ainoaa kysymystä, vastaavat vaan, eikä keskustelu etene.

-eri

Vierailija
5/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa viestittely noiden kanssa. Usko pois, et halua livetreffeille henkilön kanssa, joka ei osallistu keskustelun ylläpitämiseen 🙄.

Vierailija
6/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa, mutta ei kiinnosta viedä. Voi vaan siirtyä seuraavaan.

Vierailija
7/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kysyy kun ei ole siellä! Säälittävät uusavuttomat vinkujat on löytäneet uuden leikkikentän missä pelataan liian suurilla asioilla.

Vierailija
8/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvi kysyä, mutta osa ei kysy yhtä ainoaa kysymystä, vastaavat vaan, eikä keskustelu etene.

-eri

Tästä saa osviittaa jo aloituksesta pelkkä "moi".

Useimmat eivät enää jaksa vastata moimiehille paria kokeiltuaan.

Vierailija
9/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samalla tavalla mutta niin että nainen tekee tuota, eli minä kyselen vain ja nainen kertoo itsestään muttei kysy mitään minulta. Tulee heti sellainen tunne siitä että on joku hyväksikäyttö juttu eli se nainen tekstailee jossain mikä on joku mies mistä se nainen on kiinnostunut ja yrittää tehdä sen miehen mustasukkaiseksi sillä tekstaamisella. Muuta järkevää syytä en ole keksinyt tuohon.

Vierailija
10/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISIKO JOKU MIES KERTOA ONAN NÄKÖKULMAN TÄHÄN.

Vierailija
11/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on jyrmyjä. Olen itse miehenä kohdannut samanlaisia. Koko ajan joutuu keksimään itse uuden aiheen, ja toinen vastaa todella lyhyesti: "Oletko käynyt treffeillä?" - "No joo, olenhan mä jonkin verran", "mistä musiikista pidät" -"emmä tiedä. vähän laidasta laitaan", "Minkälaiset tulevaisuuden haaveet sulla on" -"No mä nyt kattelen mitä tulee vastaan", "Haluutko tavata?"- "Kyllä ja ei". 

Jotkut vaan on introverttejä eikä sille mitään mahda. Livenä voivat olla toki erilaisia, sekin on koettu. 

Vierailija
12/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin vastata: juntteus, sosiaalinen kyvyttömyys. Jotkut ovat vain perässä vedettäviä törppöjä. Anna heidän olla

Vierailija
13/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on jyrmyjä. Olen itse miehenä kohdannut samanlaisia. Koko ajan joutuu keksimään itse uuden aiheen, ja toinen vastaa todella lyhyesti: "Oletko käynyt treffeillä?" - "No joo, olenhan mä jonkin verran", "mistä musiikista pidät" -"emmä tiedä. vähän laidasta laitaan", "Minkälaiset tulevaisuuden haaveet sulla on" -"No mä nyt kattelen mitä tulee vastaan", "Haluutko tavata?"- "Kyllä ja ei". 

Jotkut vaan on introverttejä eikä sille mitään mahda. Livenä voivat olla toki erilaisia, sekin on koettu. 

Ei liity introverttiyteen

Vierailija
14/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai se nyt voi olla pelkästään toisen vastuulla se keskustelun ylläpito? Kyllä kertoo sosiaalisista taidoista tarpeeksi jos vastailee vain kysymyksiin eikä esitä kiinnostusta toista ihmistä kohtaan.

Onhan se juurikin miehen vastuulla suurimman osan ajasta.

Vierailija
15/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN VIITSI KUN HUUDAT!

Vierailija
16/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä naisetkin harrastaa, en sitten osaa sanoa suhdelukuja. Syyt tällaiseen voivat olla moninaisia. Joitakin ei vain kiinnosta mutta eivät kehtaa sanoa sitä, ja toivovat että toinen liukenee kun vastailee tälleen lyhyesti ettei itse tarvitse ottaa vastuuta mistään. Toiset eivät vain osaa keskustella tai sitten toivovat jotain erityistä puheenaihetta, mutta eivät itse halua sanoa sitä (esimerkiksi ovat itse uskovaisia ja toivovat tätä vastapuoleltakin, mutta eivät kehtaa aloittaa siitä puhumaan tms). 

Myöskin hyvin mahdollista on, että naisella on monta ukkoa kierrossa ja olet TOP-listan kärkipäässä, varasijan varasijan varasijalla. 

Vierailija
17/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä on, minäpä kerron: EN OLE KOSKAAN TEHNYT NOIN. MUTTA VAIKKA KUINKA HÖPÖTTELEN, NIIN MINUT ENNEN PITKÄÄ GHOSTATAAN.

Vierailija
18/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan naisten osalta. Aika äkkiä keskustelu hyytyy siihen, koska jos toista ei kiinnosta niin ei voi mitään. Toisaalta pelkkä kuulustelutyylinen kyselykään ei ole mitenkään mielekästä.

Vierailija
19/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keskustelu ei vain lähde käyntiin. Yritetään eri aiheita, vastaillaan lyhyesti, ei vain keksitä mitään mistä kumpikin syttyisi. 

Minulla esim. menee aina into jos nainen alkaa puhumaan autoista ja omakotitaloista ja matkoista- olen ihan tavistyyppi, en tyhjätasku, mutta jos tuollaista etsii jolla on huomattavaa omaisuutta, on ihan väärän henkilön kimpussa. En tykkää lätkän seuraamisesta, mopoista, perussuomalaisista. 

Urheilu ja korkeakirjallisuus sytyttää. Varsinkin jälkimmäisen kanssa harvemmin tulee kenenkään kanssa mätsejä. Onneksi löysin vastinparini sitten lopulta, yllätyksekseni ihan tavis amismuija joka työskentelee siivoojana, mutta jotenkin harrastaa kirjallisuutta oikealla asenteella, ihan eri asia kuin ne tympeät äikänopemuijat, joita ei korkeakirjallisuus nappaa oikeasti minkään vertaa, kunhan vain palkkaansa nostavat (okei, kai niitä muunkinlaisia on, tuollaisiin vain itse olen törmännyt). 

Vierailija
20/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely on vasta yksi osa keskustelua. Kysymyksiä on helppo keksiä, mutta kuunteleeko/lukeeko toinen vastauksia mitenkään on toinen juttu. Kysymys+vastaus ketjuun kyllästyy tosi äkkiä, ellei toinen saa mitään pidempää keskustelua aikaiseksi.