Tulen aina olevaan lihava
Läskit pursuaa housuista, reidet hyllyy. Olen suuri ihrakasa. En koskaan saa laihdutettua, suklaa vie aina voiton. :(
Kommentit (22)
Pieniä muutoksia, jos olet tottunut syömään suklaalevyn,, niin osta ensi kerralla vaikka pelkkä patukka :)
Pitäskö vaan luovuttaa ja omistaa koko loppuelämä herkuille? En kuitenkaan saa miestä vaikka kuinka laihtuisin. Elämäniloa löytyy tarpeeksi herkuista, vai mitä?
Ehkä sun pitää vaan lakata stressaamasta siitä syömisestä, aika monestihan asiat helpottuu kummasti heti, kun niitä lakkaa märehtimästä.
Tietysti se voi auttaa jos syö runsaasti ravintorikasta ruokaa, tyyliin kasviksia, kananmunia ynnä muuta terveellistä, jos elimistöä ruokkii kunnon ruoalla ja vitamiinien tarpeesi tulee tyydytetyksi, se saattaa lakata himoitsemasta niitä herkkuja niin kovasti
Ai, minä taas tulen aina olemaan hoikka. Niin me ollaan erilaisia kaikki.
Tänäänkin syöty jo 1500 kaloria, vaikka pitäisi niitä kaloreita säästellä myös päivälliselle ja iltapalalle...
Nämä ovat arvovalintoja. Useimmat saavat syömisestä elämäänsä tyydytystä, jota eivät muutoin saisi.
Tänään olen syönyt jo banaanin, 3 annosta kaurapuuroa (koska olen läskipossu), 150g raejuustoa, 1 dl mustikoita, suklaapatukan ja juonut lasillisen maitoa... tekis mieli syödä kaapit tyhjäksi. Taitaa mun dieetti olla ohi...
Ap
Oletko sressaantunut? Vaikea elämäntilanne? Usein vaikuttaa syömisiin.
Olen stressaantunut lihavuudestani kyllä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:24"]
Tänään olen syönyt jo banaanin, 3 annosta kaurapuuroa (koska olen läskipossu), 150g raejuustoa, 1 dl mustikoita, suklaapatukan ja juonut lasillisen maitoa... tekis mieli syödä kaapit tyhjäksi. Taitaa mun dieetti olla ohi...
Ap
[/quote]
Uskon, että sun tekee mieli syödä. Olethan tänään syönyt ruokaa, joka vain lisää nälkää. Olisko aihetta muuttaa syömisiä?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:24"]
Ap
[/quote]
Uskon, että sun tekee mieli syödä. Olethan tänään syönyt ruokaa, joka vain lisää nälkää. Olisko aihetta muuttaa syömisiä?
[/quote]
Oon kokeillut syödä vaikka ja mitä, lihaa, hyviä rasvoja, kananmunia mutta haluan syödä vaikkei nälkä olis...
Mistä päin ap on? Voisin alkaa tukihenkilöksi jos jkl:ssä. Itellä pudotettavaa joku 25kg ja tykkään auttaa muita, sais ehkä itekin tsempattua samalla.
Ota selkeä ja tiukka ohjeiden dieetti esim ite aloitin Jutan dieetin. Toimii, koska ei salli Lipsumista ja herkkupäivää pitää odottaa ja oppii siihen ettei se voi olla jokapäivä. T. Toinen possu
Tuletko olevaan