***VILTTIKETJU VIIKKOON 40***
Heipä hei!
Pientä taukoa on tullu pidettyä palstailussa, kun en ole ehtinyt koneelle edes kunnolla istahtaa reiluun viikkoon. Eli töissä aikamoista apinalaukkaa mennään...
Toisaalta olen pysytellyt taustalla senkin vuoksi, etten koko ajan mieti vauvattomuutta ja omaa surkeuttani.
Menkat lopuillaan ja pitkästä aikaa NORMAALIT menkat; ei tuhrua, vaan eka päivä niukkaa, lievät kivut ja pari päivää runsaampaa vuotoa, loppuun pari päivää niukkaa taas. En edes muista, milloin viimeksi ois ollu ensinnäkään näin lyhyet saati sitten tuhruttomat menkat!! Josko sittenkin kropassa jotain ois kohdillaan.
Oman diagnoosini tein, kun viime kierrossa oli pari viikkoa jatkuva välillä kovempi välillä lievempi kipu toisessa muniksessa. Diagnoosiksi tein että siellä joku kysta tms kasvoi ja puhkesi lopulta omia aikojaan. Raskaustestinkin tein jossain vaiheessa ja odotetusti negaa näytti. Lekurille en aikaa varannut kuitenkaan, kun kipu sit hellitti.
Kukakohan läheinen odottaa vauvaa? Näin viime yönä unta, että synnytin pojan. Veljeni oli mukana lähes koko ajan ja mieheni vain vilahti mukana muutamaan otteeseen. Pojan synnytys oli helppo, nopea ja liki kivuton. Oli sininen ja piti taputella että alkoi itkemään maailmaan päästyään. Imetyskin sujui hyvin ja kaikki oli mallillaan. Jossain vaiheessa poikaa ei enää tuotukaan mulle, vaan hän ' katosi' jonnekin. Olin kuitenkin rauhallinen ja totesin, ettei tainnut sitten ollakaan minun poikani...
AINA kun olen nähnyt tän tyyppisen unen, joku lähipiiristäni ilmoittaa piakkoin olevansa raskaana. Koskaan se en ole minä.
Mutta tavallisissa työtunnelmissa viikkoa eteenpäin!
Puhtia ja iloa itse kullekin syksyyn! Ja Senniinalle tervetuloa takaisin!
-Haavemaa-
Kommentit (22)
Ei ihmeempää raportoimista. Kierron loppua mennään siis ja tädin odotusta jo ilmassa-plääh!Ei oikein minkäänlaisia oireita puoleen eikä toiseen, limarintamallakin on kuivaa kuin Saharassa.
Senniina: Tärppionnea kovasti sulle!
Ja hyvät viikonloput Viltsulle ja muillekin jos sattuvat täällä palstalla piipahtelemaan.
toivotan hyvää viikonloppua kaikille...