Onko normaalia? En kehtaisi
käydä vessassa uuden miesystävän ollessa samassa asunnossa? Vietimme yön yhdessä ja aamulla hirveä pissahätä. Pidättelen kauheaa hätää pari tuntia. Sitten oli vaan pakko. Teeskentelin peseväni kasvojani, ihan tyhmää. Mitä miehet ajattelevat jos lorina kuuluu?
Kommentit (33)
Kunhan sieltä ei mitään eläimellisiä paskaplumpsahduksia tai muuten hirveää perstorven törinää kuulu, niin ei väliä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:49"]
Entäs jos pissatessa tulee vahingossa kamalan kovaäänisiä pieruja :( Minua ei se lorina haittaa eikä hävetä mutta ne kaikki pörinät ja paukahdukset kyllä.
[/quote]
Sittenhän ei vaihtoehtoja jää. Se on tapettava itsensä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:49"]Entäs jos pissatessa tulee vahingossa kamalan kovaäänisiä pieruja :( Minua ei se lorina haittaa eikä hävetä mutta ne kaikki pörinät ja paukahdukset kyllä.
[/quote]
Tää jotenkin nolottaa vieläkin, yhdessä yli 20 vuotta :-D
Olettaisin miesten tietävän, ettei nainen ole mikään henkiolento jolla ei ole lainkaan ruumiillisia toimintoja. Useimmat miehet tuntuisivat suorastaan pitävän siitä, että nainen suhtautuu itseensä rennosti ja menee reilusti vaikka paskalle, jos siltä tuntuu. Miksi ihmeessä tyttöjä opetetaan häpeämään itseään ja luonnollisia ruumiintoimintojaan. Tuloksena on estyneitä ja pingottuneita naisia, joiden kanssa on vaikea olla luonnollisesti. Tähän liittyvä sanontakin on olemassa, "ken pieruaan pidättelee, hänellä on muutakin salattavaa" :)
Vitun ällöttävä huora. Hyi helvetin saatana↑. Maiset eivät paskanna.
Tuo vesihanan aukaisu pissatessa kuuluu kyllä sarjaan "typerintä, mitä on olemassa". Kaikkihan tietävät, että pissaa se siellä kuitenkin. Ja sen lisäksi kuluttaa turhaan luonnonvaroja. Luulisi miettivän tätä varsinkin, jos on vieraana asunnossa, jonka haltija maksaa vesimaksun.
En nyt tajua tuota logiikkaa. Jos on vietetty yö poikaystävän luona ja oletettavasti harrastettu seksiä, niin eikös siinä jo kaikki intiimit paikat ole näytetty. Kyllä se poikkis tietää, kun on omin silmin nähnyt, että normaalit aineenvaihdunnan aukot siellä on olemassa. Tuskin hän kuvittelee, että ne ovat vain koristeena. Toivon, ettei ap kysy tätä vakavissaan. Onko oikeasti näin estyneitä ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:11"]
käydä vessassa uuden miesystävän ollessa samassa asunnossa? Vietimme yön yhdessä ja aamulla hirveä pissahätä. Pidättelen kauheaa hätää pari tuntia. Sitten oli vaan pakko. Teeskentelin peseväni kasvojani, ihan tyhmää. Mitä miehet ajattelevat jos lorina kuuluu?
[/quote]
Hakeudu hoitolaan, sitä ajattelen juuri nyt ja olen mies.
Jos minulla olisi uusi nainen, joka ei käy kusella koska se on noloa, ajattelisin hänen olevan mielisairas.
Virtsanpidättely on ihan terveydellekin vaaraksi.
Mulla oli suhteen alussa sama juttu. Pahinta se oli siinä vaiheessa, kun muutettiin yhteen. :D
Mutta vessapaperinpala pönttöön on toimiva, peittää pahimman lorinan.
Mulla helpotti nolostelu vasta ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen, sen jälkeen mies tuskin enää traumatisoituu vessakäyntien äänistä... :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:02"]Vitun ällöttävä huora. Hyi helvetin saatana↑. Maiset eivät paskanna.
[/quote]
Maiseista en tiedä, mutta naiset kyllä paskantaa. :)
Aikoinaan lähetin uuden miehen ulos -35c pakkaseen että pystyin mennä vessaan. Nykyisin olemma kavereita ja naureskellaan sille. Olipa noloa juu...
Ap provoilee..
Ei mulla ainakaan pissa mitään lorise! Korkeintaan sillee vienosti suhisee ;) En siis täysillä lorottele pöntön veteen suoraan niinkuin miehet tekee.