Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ostanut kissanpennuille neljä erilaista pesää, alkaa turhauttaa kun nukkuvat Ikean kassissat

Vierailija
21.03.2022 |

En muista enää mitä sillä kuljetin, mutta kassiin jäi jonkun särkylääkettä tavaran kuljetusta varten ollut pyyhe. Kissat eivät ole tippaakaan kiinnostuneita peleistä vaan molemmat nukkuvat kylki kyljessä siellä kassissa. Millä ihmetellä saan ne kiinnostumaan pedeistä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä missä se nukkuu? Itse en ole edes hommannut erillisiä petejä, paitsi tietysti kiipeilypuussa on. Kissa nukkuu sängyssä, ikkunalaudoilla, sohvalla. Saa nukkua missä tahansa.

Vierailija
42/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoissa on se puoli et niillä on oma tahto. Kassi tai vastaava täälläkin huomattu parhaaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikea kassi pois lattialta, laita vaikka kaappiin.

Mutta miksi tehdä niin? Mitä se haittaa, jos kissat siinä nukkuu? Ikean kassi ei paljon maksa, aloittaja voisi mieluummin ostaa itselleen toisen sellaisen kuin yhä uusia petejä kissoille, joilla jo on hyvä peti.

Vierailija
44/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani eivät koskaan ole suostuneet nukkumaan pelissä oli se kuinka hieno tahansa. Pedin viereen voi mennä, muttei itse petiin. Viilennysalustalla sama homma. En siis ole enää hankkinut moisia turhuuksia.

Vierailija
45/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten teetätin puusepälle kolmelle kissalleni kaksikeroksisen "kissahuvilan" ulos. Se on tavattoman nätti, parveke, pienet ikkunat ja ovet. Vuosi meni ennenkuin yksikään kissa sinne suuntaan katsoi saatikka olisi lähellekään mennyt. Ilmeisesti oli jotain maalin ja lakan hajuja siellä. Talven jälkeen kissat keväällä sitten kiinnostuivatkin huvilastaan. Parvekkeella on ruusyköynnös ja ledketju heillä ja kummassakin kerroksessa on pienet vaahtomuovipatjat päällystetty pellavakankaalla. Nyt kelpaa. Puuseppä otti materiaalihinnat ja 50 e työpalkkaa. Sisällä on korkealla kirjakaapin päällä myös päällystetty vaahtomuovin pala, se kelpaa. Talvella kelpaa sitten kaikenlaiset pesät jotka on sijoitettu siten, että voivat piiloutua. Olen pesät tehnyt itse pehmeästä viltistä, joskus nukkuvat myös vaatekaapissa ja pienet poikaset nukkuivat Reinotossuissa ensimmäisen talvensa. Pahvilaatikot ovat myös mielenkiintoisia paikkoja ja ne ne kynsitään. Raaputuspuita on useampia ja kovassa käytössä nekin.