Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työkaveri(nainen) stalkkaa mua facessa?

Vierailija
01.09.2015 |

Tein testin ja selvisi, että ykkösstalkkaajani on yksi naispuoleinen työkaveri. Olen äitiyslomalla tällä hetkellä töistä. Miksi tuo nainen stalkkaa mua? En edes juuri julkaise facessa mitään. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:47"]

Eipä. Kyllä ehdottaa semmoisia, ketnen kannssa einole yhteisiä kavereita.

[/quote]Ehdottaa kaverin kavereita, vaikkei olisi yhteisiä. Ei satunnaisia ihmisiä.

Vierailija
22/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

os olet laittanut itsesi someen, mitä väliä kuka käy katsomassa ketäkin. Jos sitä ei kestä, parempi olla pois netistä sitten

Tämä tapaus siis voisi löysätä pipoaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaa kaverin kavereita, vaikkei olisi yhteisiä. Ei satunnaisia ihmisiä.

Täh!!! Jos ehdottaa kaverin kaveria niin on YHTEINEN kaveri. Pösilö!

Vierailija
24/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:21"]

on kaverini facessa. kyllä varmaan näkee, miksi ei näkisi. ap

[/quote]

Mitä stalkkaamista se on, jos olet itse hänet lisännyt kaverilistalle?

Vierailija
25/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö siinä testissä, kuinka monta kertaa on katsellut?
Mä oon kattellut mun salaista ihastusta työpaikalla aika monta kertaa facessa ;)

Vierailija
26/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä stalkkaamista se on, jos olet itse hänet lisännyt kaverilistalle?

Testi oli stalkkeritesti, siksi käytän tota sanaa. Onhan se kummallista, miksi pyörii sivullani urkimassa. En mäkään huvikseen kenenkään profiilia säännöllisesti katsele. 

Vierailija
27/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:50"]

Ehdottaa kaverin kavereita, vaikkei olisi yhteisiä. Ei satunnaisia ihmisiä.

Täh!!! Jos ehdottaa kaverin kaveria niin on YHTEINEN kaveri. Pösilö!

[/quote]:D Eipä! Matti on kaveri Maijan kanssa ja Maija on kaveri Liisan kanssa. Matti ei ole Liisan kaveri.

Vierailija
28/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus ehdottaa kai myös puhelimen puhelinluettelon ihmisiä? Mulla ainakin usein työtuttuja joiden kanssa ei mitään yhteistä vapaa-ajan elämää.

Vierailija
29/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Eipä! Matti on kaveri Maijan kanssa ja Maija on kaveri Liisan kanssa. Matti ei ole Liisan kaver

No sitten se on kaverin kaverin kaveri. 

Vierailija
30/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:40"]

Miksi face tyrkyttää kaveriksi ihan outoja ihmisiä? Oon päätellyt, että ne tyypit on käyneet katsomassa mun sivua. Sama jos mä olen käynyt katsomassa jotain randomia, niin saan kaveriehdotuksen tästä tyypistä.

[/quote]Jos itse käy, saa itselleen kaveriehdotuksen siitä ihmisestä. Muut fb:n tyrkyttämät on kaverien kavereita.

[/quote]

minulle fb ehdotti kaveriksi yhtä tyyppiä, jonka kanssa ei ainuttakaan yhteistä kaveria, ei edes kaverin kaveria. Tiedän tyypin vuosien takaa, emme asu edes samalla paikkakunnalla. Olisi ylipäänsä aikamoinen sattuma, jos joku kaverini hänet tuntisi. En ole sen ihmisen nimeä edes kirjoittanut koskaan tietokoneelle. Miksi muuten fb siis tietäisi ehdottaa tätä ihmistä minulle kaveriksi, ellei hän olisi käynyt stalkkaamassa minun fb-profiiliani? Meitä ei yhdistä yhtään mikään. Ei harrastus, ei paikkakunta, ei musiikkimaku, ei suosikkileffa.

Vierailija
31/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:56"]

Miksi face tyrkyttää kaveriksi ihan outoja ihmisiä? Oon päätellyt, että ne tyypit on käyneet katsomassa mun sivua. Sama jos mä olen käynyt katsomassa jotain randomia, niin saan kaveriehdotuksen tästä tyypistä.

[/quote]Jos itse käy, saa itselleen kaveriehdotuksen siitä ihmisestä. Muut fb:n tyrkyttämät on kaverien kavereita.

[/quote]

minulle fb ehdotti kaveriksi yhtä tyyppiä, jonka kanssa ei ainuttakaan yhteistä kaveria, ei edes kaverin kaveria. Tiedän tyypin vuosien takaa, emme asu edes samalla paikkakunnalla. Olisi ylipäänsä aikamoinen sattuma, jos joku kaverini hänet tuntisi. En ole sen ihmisen nimeä edes kirjoittanut koskaan tietokoneelle. Miksi muuten fb siis tietäisi ehdottaa tätä ihmistä minulle kaveriksi, ellei hän olisi käynyt stalkkaamassa minun fb-profiiliani? Meitä ei yhdistä yhtään mikään. Ei harrastus, ei paikkakunta, ei musiikkimaku, ei suosikkileffa.

[/quote]Älä höpsi.

Vierailija
32/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:56"]

[/quote]

[/quote]

Minulla sama juttu. Ehdotti entistä panokaveria, jonka numeroa en koskaan tallentanut puhelimeen, kukaan kavereistani ei tunne tätä henkilöä ja asuu eri paikkakunnalla. Ei mitään muutakaan yhdistävää tekijää.

Vierailija
33/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa

Vierailija
34/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te ne kaikki yhdistävät tekijät tiedätte? Eikö sitä ole tutkittu, että jokainen maapallon ihminen linkittyy kehen tahansa toiseen ihmiseen oliko kuuden tai seitsemän ihmisen kautta. Eli jos johonkin Englannin kuningatareen linkittyy seitsemän ihmisen tai vielä vähemmän kautta, niin eiköhän jokainen suomalainen linkity toisiinsa paljon lyhyemmällä ketjulla. Todennäköisesti jollain 4-5 ja sitten taas ihmiset jotka liikkuvat samassa kaupungissa, ehkä heidän välillään on todellisuudessa vain pari kolme ihmistä. Tuskin facebook edes osaa yhdistää ihmisiä niin tehokkaasti kuin olisi mahdollista.

Vierailija
35/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän fb:iin tallennu, jos joku käy profiilissasi. Mikä ihme se on, että ehdottaa häntä sitten kaveriksesi?? Miksi täytyisi olla kaverin kaverin kaveri? Ettekö vaan halua uskoa, että jäätte kiinni stalkkaamisesta?

Vierailija
37/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne pidä paikkaansa... :D ei kettu toiset on nii helppoja...

Vierailija
38/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:30"]

Eiköhän fb:iin tallennu, jos joku käy profiilissasi. Mikä ihme se on, että ehdottaa häntä sitten kaveriksesi?? Miksi täytyisi olla kaverin kaverin kaveri? Ettekö vaan halua uskoa, että jäätte kiinni stalkkaamisesta?

[/quote]

Miksi aina sellaiset ihmiset joissa ei oikeasti ole mitään stalkattavaa kuvittelee että heitä stalkataan ja heistä juorutaan kauheasti? Oletteko huomanneet? Nämä ihmiset vaikuttaa aivan luulosairailta.

Vierailija
39/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina sellaiset ihmiset joissa ei oikeasti ole mitään stalkattavaa kuvittelee että heitä stalkataan ja heistä juorutaan kauheasti? Oletteko huomanneet? Nämä ihmiset vaikuttaa aivan luulosairailta.

Päivän paras taas:)

Vierailija
40/58 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se stalkkeriohjelma nyt mitään salaisia käyntikertoja laske vaan arpoo sun kavereista sellaiset, jotka on joskus vaikka tykännyt sun profiilikuvasta. Nyt vähän älyä peliin ap.