Sukulainen loisii meillä sotaa paossa...ÄRSYTTÄÄ!!!
En jaksa enää enkä tiedä mitä tehdä. Asun perheeni kanssa Saksassa, minulla on saksalainen mies. Vuosi sitten eräs sukulaiseni Suomesta selitti miten on pulassa kun sota alkaa ja on pakko päästä maasta jne. Että voisiko tulla meille pakolaiseksi Saksaan. Ajattelin että mikäs siinä, sukulainen puheli miten etsii töitä ja oman asunnon kunhan oppii kielen.
Nyt on vuosi kulunut. Hän ei ole mennyt vielä yhteenkään kielikurssiin vaikka olen ehdotellut, luvannut ilmoittaa hänet, olen etsinyt työpaikkoja, asuntoja, vaikka mitä.
Sotaa en ole vieläkään huomannut, missäs se viipyy?
Sukulainen lojuu vieläkin meillä sohvalla ja on omien sanojensa mukaan niin traumatisoitunut ja järkyttynyt sodan uhasta että ei pysty ajatella kielikursseja eikä töitä.
En voi potkaista sukulaista kadullekaan. Rahaa hänellä ei ole, osti kuulemma viimeisillä senteillään lentolipun Saksaan.
Elätämme häntä ja hän vain makaa sohvalla tai kävelee puistossa. Joskus pelaa Monopolya lastemme kanssa.
Mitä teen? Eihän Suomessa ole edes mitään sodan uhkaa?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:40"]
Sota Venäjää vastaan on vain ajan kysymys. Ryssä on ainainen vihollinen ja ainoa keino estää hyökkäys on liittyä NATOon. Pelleilkää muut ja keksikää tarinoita, tosiasiat eivät valehtele.
[/quote]
Älä höpötä! Ottakaa vaan rauhassa ja keskittykää normaaliin elämään. Nuo nato-puheet voi vetää veskipöntöstä alas ja pakollisesta asepalveluksesta olisi aika luopua. Rauhoittukaa ihmiset!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:07"]Onko tämä pakolainen mies vai nainen? [/quote] Mies vai oletko nähnyt koskaan naisia tai lapsia pakolaisena? Elät vissiin vielä viime maailmansotaa. [/quote] Mä olen nähnyt paljonkin pakolaisnaisia ja -lapsia. Taidat olla jostain tuppukylästä?
Kyllä ne on miehiä. Joitakin ankkurilapsia ja -mummoja on laitettu tulemaan.
[/quote]
Ei tuo laiskimus tee vieläkään mitään. Kehtaanko ostaa paluulipun sille sen tietämättä?
Ap
Varsinainen pelkuri tuo sukulainen. Hävetköön. Muut sotikoon, kun itse löhöää sohvalla.