Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko suhdetta, jos mies kertoo

Vierailija
01.09.2015 |

olleensa vankilassa neljä kertaa väkivaltarikoksista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan, viides kerta olisi sitten minun hakkaamiseni

Vierailija
2/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. On rehellinen kun kertoo sen mutta silti

Vierailija
4/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se siitä kertoo? Ylpeänä urastaan vai osana niitä ongelmia, joita hänellä oli ennen vuosikymmen sitten tekemäänsä elämänmuutosta?

En usko, että seurustelisin väkivaltaisen miehen kanssa, tosin kokemusta ei ole, joten on vaikea sanoa, miten siihen oikeasti reagoisi. Tiedän kuitenkin miehiä, jotka ovat nuoruuden hölmöilyjen jälkeen kasvaneet aikuisiksi, vaihtaneet kaveripiiriä, eivätkä enää ole väkivaltaisia. Moni heistä tosin on edelleen vähän, miten sen nyt ilmaisisi, eri kulttuuripiiriä kuin minä. En usko, että seurustelisin heidänkään kanssaan, koska vaikka rikollisuus ja väkivaltakulttuuri ovat jääneet pois, heillä on edelleen erilaiset ihanteet esimerkiksi ulkonäön, ympäristön, harrastusten jne suhteen kun minulla. 

Vierailija
5/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa ainesta Isisin riveihin, osta hälle matkalippu

Vierailija
6/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos kyseesssä on ihan oikeasti mennyt elämä, josta on tehnyt koko sydämestään parannuksen, voisin jatkaa suhdetta. Jos vaikuttaisi tippaakaan haikailevan sellaisen elämän perään tai sympatiseeraavan sellaista, suhde loppuisi kuin seinään. Uskon, että ihmiset voivat muuttua radikaalisti, mutta harvinaista se tosin on. Jäisin kyllä tarkkailemaan merkkejä mahdollisesta luisumisesta takaisin huonoon suuntan, vaikka mies eläisi nykyään ihan kunniallisesti. Tukisin terveissä käytösmalleissa, mutta jos tulisi yhtään sitä huonoon viittaavaa takaisin, pakenisin varmasti.

Vierailija
7/7 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä olet tämän helmen bongannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän