Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää erään miehen käytös niin paljon

Vierailija
31.08.2015 |

Mies oli minusta kiinnostunut mutta jotenkin homma meni puihin ja mies ei enää vastannut viesteihini. Sitten kuitenkin kun törmäsin mieheen, tämä halusi halata ja sanoi että näytän hyvältä.muistaa myös kuukauden takaisia yksityiskohtia mitä ohimennen sanoin ja kyseli miten menee. En ikinä pääse yli ja sitten se käyttäytyy noin. Mieluummin vaikka vaihtaisi kadun puolta kun näkee minut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, siis ootko törmännyt mun ihastukseen? Just samat. Varsinkin se halaus... Apua. Ja sit ajan kanssa nään, etten mä merkkaa sille ilmeisesti mitään. Tekisi mieli valittaa, että miksi sitten halusit hurmata minut? Halusit katsoa kelpaatko? Mulla särkyi sydän. Ensin olin varma, että nyt minäkin löysin rakkautta! Nyt ajattelen, että mä vain LUULIN löytäneeni rakkautta. Todella raastavaa, kun en aiempien kipeitten kokemusten takia ihan nuorena enää uskonut olevani rakkauden arvoinen ja sitten kun uskoin, niin luulinkin taas vaan... Hyi että itkettää ja oksettaa vuoronperään...

Vierailija
2/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:37"]Huh, siis ootko törmännyt mun ihastukseen? Just samat. Varsinkin se halaus... Apua. Ja sit ajan kanssa nään, etten mä merkkaa sille ilmeisesti mitään. Tekisi mieli valittaa, että miksi sitten halusit hurmata minut? Halusit katsoa kelpaatko? Mulla särkyi sydän. Ensin olin varma, että nyt minäkin löysin rakkautta! Nyt ajattelen, että mä vain LUULIN löytäneeni rakkautta. Todella raastavaa, kun en aiempien kipeitten kokemusten takia ihan nuorena enää uskonut olevani rakkauden arvoinen ja sitten kun uskoin, niin luulinkin taas vaan... Hyi että itkettää ja oksettaa vuoronperään...
[/quote] sama homma. Mies ei ole edes mikään lipevä pelimies vaan aika tavallinen. Miksi kehua ja käyttäytyä noin kun ei kuitenkaan kiinnosta. Aikuinen. Ihminen kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää miesten juttu vetää liinat kiinni täysin kesken tutustumisen ja olla kuin ei mitään ois tapahtunut, eli jatkaa ystävinä juttu on? Pelkäävät tulevansa hylätyiksi?

Vierailija
4/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:37"]Huh, siis ootko törmännyt mun ihastukseen? Just samat. Varsinkin se halaus... Apua. Ja sit ajan kanssa nään, etten mä merkkaa sille ilmeisesti mitään. Tekisi mieli valittaa, että miksi sitten halusit hurmata minut? Halusit katsoa kelpaatko? Mulla särkyi sydän. Ensin olin varma, että nyt minäkin löysin rakkautta! Nyt ajattelen, että mä vain LUULIN löytäneeni rakkautta. Todella raastavaa, kun en aiempien kipeitten kokemusten takia ihan nuorena enää uskonut olevani rakkauden arvoinen ja sitten kun uskoin, niin luulinkin taas vaan... Hyi että itkettää ja oksettaa vuoronperään... [/quote] sama homma. Mies ei ole edes mikään lipevä pelimies vaan aika tavallinen. Miksi kehua ja käyttäytyä noin kun ei kuitenkaan kiinnosta. Aikuinen. Ihminen kyseessä.

[/quote]

Ei tämäkään. Itseasiassa valitteli vaikeutta tutustua naisiin. Mmmm. Aika vaikeaa se onkin, jos ei anna edes minkään tapahtua. Siis vaikka puhumisen naisen kanssa. 

2

Vierailija
5/5 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitan, t. ehkäpä samassa tilanteessa oleva (aika sen näyttää).