<:>:<:>:<:> HELMIEN ma-to <:>:<:>:<:>
Kommentit (42)
Vitsi, kun eilen oli tarkoitus mennä heti BB:n jälkeen nukkumaan (yleensä " ehdin vasta klo 24), niin esikoinen sitten itki sängyssään vähän väliä koko eilisen illan, joten siellähän mäkin sitten valvoin, enkä päässytkään niin aikaisin nukkumaan, kun olin suunnitellut. Tänä iltanakin poika on siellä itkeskellyt, kun varmaan sattuu kurkkuun tai johonkin tossa nuhassa. Mitään särkylääkettä ei suostu ottamaan, mutta huomenna pitää muistaa antaa jo iltapalalla jollain lahjonnalla. Helmillä ei ihme kyllä alkanutkaan tänään nuha, mutta huomenna varmaan viimeistään alkaa. Toivottavasti kuitenkaan ei.
Mä en ole saanut viikkoon hikoilla sen luomen poiston takia, mutta tänään sitten löin kaksi kärpästä yhdellä kertaa ja juoksin 2 km punttikselle ja 2 km takaisin. Ihan kätevää =) Nyppii nimittäin ajaa pyörällä tuolla mukulakivisillä kaduilla autojen, bussien ja ratikoiden seassa. Kotiin tulen eri tietä (noi on yksisuuntaisia katuja) ja siinä on kiva ajaa.
Me ei suurella todennäköisyydellä päästä ensi tiistaina Sellon treffeille, mutta toisella kertaa sitten.
Helmin ainoa vilja on tähän asti ollut vasta riisi, mutta seuraavaksi otetaan kaura mukaan. Mä etenen aika varovasti noiden kiinteiden kanssa, kun Helmillä on sitä ihottumaa ja runsasta pulauttelua. Jos antaisin yhdellä kerralla 4-viljan puuroa (enkä yksittäin) ja siitä tulisi jotain reaktioita, ois kiva alkaa selvittää, mistä ne ois tullut... Siksi annan yhden uuden maun kerrallaan ja annan sitä 5-7 päivää. Mutta jos Helmillä ei olisi mitään allergiaan viittaavia oireita, antaisin uusia makuja ainakin nopeammalla tahdilla. Huomenna otetaan taas yksi uusi maku, mutta en vielä ole päättänyt olisiko se kenties peruna, kaura vai joku kasvis...
Nyt iltapalalle BB:n pariin. Huomenna lähdetään viikonlopuksi anoppilaan.
T:Fassiloora ja Helmi (7,5 kk)
Jälleen yritän. oon siis kolmena päivänä yrittäny kertoo viime viikkojen kuulumisia mutta aina on tullu joku keskeytys ja eilenki ovikello soi just ku olin tallentamassa ja sit mies oli tullu koneelle ja poistanu koko sivun.. höh :D
Konsta siis osaa ryömiä pikavauhtia ja välillä ottaa jopa konttaus spurttejakin. Nousee tukea vasten ja vähän jopa kävelee siinä samalla.
Ja puheesta: MAMMA tulee aika topakasti välillä ku nukkumaan pitäis mennä enkä vielä oo ehtiny pulloa antaa.. varmaan puliksi vahingossa mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa:)
mitähän mä kirjottaisin.. siitä on niiin pitkä aika ku oon viimeksi täällä käyny. Jonku verran ehdin lukea nuita teidän pinoja mutta niitähä on niin paljon että viikko menis jos aikoo pysyä ajan tasalla.
Sen luin että vauvauutisia kuuluu: ONNEA KUUMETTA!
Mulla myös ihan törkee vauvakuume.. En ymmärrä itekkään, ku kokoajan luullu toivovansa että toivottavasti ei ihan heti alkais oottaan mut nyt sitä kuitenki jo toivoo!! Jännityksessä eletään täällä..
hmm.. Konstalla oli elämänsä ensimmäinen korvatulehdus ja viimeistään nyt tiedän miltä tuntuu valvoa yöt. kolme yötä ja kolme päivää meni valvoessa enneku kuuri sitte alko auttaan. nyt tänään otettiin viimenen annos ja elämä ja rytmi on palannut omiin uomiinsa. Ihanaa.. Ehdin jo unohtaa mitä tarkoittaa " täydet yö unet" .. viime yönäkin poika nukkui 11,5 tuntia HERÄÄMÄTTÄ!! Tosin ite menin vasta 2 jälkeen nukkuun... :(
Oon siis alottanut kansalaisopistolla TIFFANY-lasikurssin. Ette arvaakkaan kuin ihanaa on lähtee joka torstai ilta ja olla ajattelematta mitään:) tai varmaan arvaatteki!Mies tuli just töistä ja mä lähen kohta puolin ajeleen sinne..ajattelin alottaa semmosta aika vaativaa suojelusenkeli taulua mutta onhan mulla kevääseen asti aikaa tehdä sitä!
ehkä kirjottelen ajatuksia taas tulevina päivinä, eihän sitä kaikkea voi muistaa kerralla. Hajamielisyys on koventanut otettaan..
ai niin, oon kahtena päivä jättäny konstan ilman vaippaa leikkimään hetkeksi (kakka pesun jälkeen) ja molempina kertoita oon saanu pestä kakat myös LATTIALTA.. eli ei sitä virhettä enää--- Poika varmaan aattelee että säästetään vaippoja ku ne kerta niin kalliita on!!
nyt lopettelen.
ei mitään uutta auringon alla ja napero06