Äänekäs seksi kerrostalossa...
Ymmärrettävää, että vanhassa talossa äänet kuuluu, mutta voisi muut huomioida niin, että ei huuda täyttä kurkkua. Onko se edes spontaania enää. Onneks ei oo enää konservatiivinen äiti yökylässä, olisi niin kiusallista... N19
Kommentit (54)
Minä saan tosi voimakkaita orgasmeja, varsinkin jos mies sormettamalla sen tekee. Löytää jonkun ihme kohdan tuolta sisältä mitä hieroo sormilla. Voi jestas. Silloin minusta lähtee ääntä kun ei se meinaa loppua ollenkaan. Meillä on miehen kanssa sopimus, että työntää mun naamalle tyynyn kun saan niin puren sitten sitä tyynyä. :D Hieman eristää sitä ääntä mikä musta lähtee. En nyt kirkumalla huuda mutta kuitenkin ääntelen suht kovaa. Ja on myös ikävä tapa minulla päästää pari kirosanaa samalla. (En voi tälle mitään)
Ap:n sanavalinnat ovat tässä ketjussa olleet sellaisia, että hän kuvittelee seksissä äänekkäiden ihmisten näyttelevän. Minä pystyn olemaan seksin aikana hiljaa, silloin valitettavasti joudun pidättelemään itseäni ja hyvin suuri osa nautinnosta katoaa. Se ei tule äänistä, vaan siitä, että miltei puren huulta, jotten ääntelisi. Vaikuttaa mm. orgasmin saamiseen tuo pidätteleminen. Olen tavallisesti hyvin äänekäs seksissä, myös masturboidessani, kellehän minä silloin näyttelen?
Perheemme asui aiemmin kerrostalossa väliaikaisesti, ja yläkerrassamme oli nuori pariskunta, joka harrasti seksiä oikeasti vuorokauden ympäri, ja se tyttö huusi kuin mikäkin teuraseläin. Varsinkin minun huoneeseen tämä kuului niin kovaa, ettei oikeasti välillä saanut nukutuksi. Aika monta kertaa uskaltauduin menemään ovelle, mutta kuulin, että eteisovi avattiin muttei ulko-ovea sitten uskallettu avata. Siltä illalta sitten hiljeni. Sama kuitenkin jatkui seuraavana päivänä. Kasvotusten olisin sanonut, mutta suunnilleen juoksivat karkuun rappukäytävässä.
-
Kerran, kun olin kovassa kuumeessa ja muutenkin huonovointinen, oli tätä ulvomista jatkunut monta tuntia yöllä. Kirjoitin erittäin vihaisen kirjeen, että asiasta ilmoitetaan seuraavaksi isännöitsijälle, sillä on epänormaalia kuunnella ulvomista keskellä yötä, lähes joka yö. Loppui kuin seinään.
-
En ymmärrä, kuinka he jatkoivat pitkään tätä toimintaa, vaikka kävin välillä öisin suunnilleen hakkaamassa ovea, ja tosiaan kuului, kun kävivät ovella katsomassa..
-
Olin silloin itse 17 -vuotias ja arvatkaa oliko noloa kuunnella vanhempien kanssa sellaista melua. Oli siinä muutamat juhlatkin ihmetelty tätä elukan ääntelyä.. Ja vannon, että siellä on oikeasti HUUDETTU kurkku suorana, sillä talossa oli hyvät äänieristeet.
N22, joka itsekin pitää ääntä seksin aikana, muttei huuda kuin teuraseläin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:14"]Perheemme asui aiemmin kerrostalossa väliaikaisesti, ja yläkerrassamme oli nuori pariskunta, joka harrasti seksiä oikeasti vuorokauden ympäri, ja se tyttö huusi kuin mikäkin teuraseläin. Varsinkin minun huoneeseen tämä kuului niin kovaa, ettei oikeasti välillä saanut nukutuksi. Aika monta kertaa uskaltauduin menemään ovelle, mutta kuulin, että eteisovi avattiin muttei ulko-ovea sitten uskallettu avata. Siltä illalta sitten hiljeni. Sama kuitenkin jatkui seuraavana päivänä. Kasvotusten olisin sanonut, mutta suunnilleen juoksivat karkuun rappukäytävässä.
-
Kerran, kun olin kovassa kuumeessa ja muutenkin huonovointinen, oli tätä ulvomista jatkunut monta tuntia yöllä. Kirjoitin erittäin vihaisen kirjeen, että asiasta ilmoitetaan seuraavaksi isännöitsijälle, sillä on epänormaalia kuunnella ulvomista keskellä yötä, lähes joka yö. Loppui kuin seinään.
-
En ymmärrä, kuinka he jatkoivat pitkään tätä toimintaa, vaikka kävin välillä öisin suunnilleen hakkaamassa ovea, ja tosiaan kuului, kun kävivät ovella katsomassa..
-
Olin silloin itse 17 -vuotias ja arvatkaa oliko noloa kuunnella vanhempien kanssa sellaista melua. Oli siinä muutamat juhlatkin ihmetelty tätä elukan ääntelyä.. Ja vannon, että siellä on oikeasti HUUDETTU kurkku suorana, sillä talossa oli hyvät äänieristeet.
N22, joka itsekin pitää ääntä seksin aikana, muttei huuda kuin teuraseläin.
[/quote]
Lisäys, etten ymmärrä mitä pelttooreita se mies on joutunut pitämään päässään, sillä tosiaan sen verran kovaa ääntelyä se oli, että lähempää kuulokin varmasti menee.
N22
Onko nämä alapeukuttajat joitain kateellisia frigidejä jotka ei tosissaan saa orgasmeja ollenkaan?
Hanki parempi kumppani joka panee niin kovaa että saa sut huutamaan :) en mäkään huuda kun vaikka oon tulossa tai on peruspanemista, mutta kun joku laittaa oikeasti menemään ja kovaa, niin sitä ei oikeasti voi hallita. Yleensä huudan sitten tyynyyn tai toinen pitää kättä mun suulla mutta sille ei voi mitään, välillä saattaa yöllä vahingossa joku kiljahdus tulla mutta yritän silti ottaa naapurit huomioon öisin. En ymmärrä että jos jollakin on selvästi parempaa seksiä kun sulla tai joku vaan tuntee sen peniksen sisällä paljon voimakkaammin kuin sinä, niin pitää heti alkaa kateellisena huutelemaan että kaikki voihkijat ja huutajat näyttelee
Hah, tulee mieleen kun nuorena oltiin miehen kanssa Turkissa jossain halpahotellissa. Seinänaapurina pariskunta (en muista kansallisuutta) jotka kuksivat jatkuvasti ja sen kuuli koko talo! Niin selkeitä feikkihuuto-orgasmeja että morjens. Ooh aah OOH OOH OOOOOOUUUOOOOOHHUUUH HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi joku nainen voihkii ja toinen ei? Kai makuasia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:06"]Hanki parempi kumppani joka panee niin kovaa että saa sut huutamaan :) en mäkään huuda kun vaikka oon tulossa tai on peruspanemista, mutta kun joku laittaa oikeasti menemään ja kovaa, niin sitä ei oikeasti voi hallita. Yleensä huudan sitten tyynyyn tai toinen pitää kättä mun suulla mutta sille ei voi mitään, välillä saattaa yöllä vahingossa joku kiljahdus tulla mutta yritän silti ottaa naapurit huomioon öisin. En ymmärrä että jos jollakin on selvästi parempaa seksiä kun sulla tai joku vaan tuntee sen peniksen sisällä paljon voimakkaammin kuin sinä, niin pitää heti alkaa kateellisena huutelemaan että kaikki voihkijat ja huutajat näyttelee
[/quote]
Miksi aloittajan pitäisi muuttaa seksielämäänsä? Jos luetunymmärtäminen on hallussa, tajusit varmaan, ettei aloituksen pointti ollut ap:n seksielämä, vaan naapureiden häiriköivä, ap:n arkea haittaava käytös.
Ihmettelen minäkin.Seksi on ihan kivaa ja sitä haluaa antaa ja saada,mutta sellainen kauhea vinkuminen ja kiljunta.Eihän miehetkään pidä vastaavaa ääntä.Se kaikki on niin teennäistä,uijui ui,oi yeah,oh oh oh.....ja sotä rataa....
Meillä ainakin suupallot ym. käytössä hiljaisuuden aikana. Luulisi että muillakin?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:09"]Jos talossa on huono äänieristys niin ei tarvii edes kovasti huutaa kun kuuluu kaikki naapuriin. Näillehän ei mitään voi, seksi on kuitenkin täysin sallittua kerrostalossakin ,ihan yhtä lailla kun lapsista lähtevä melukin . [/quote] Talossa on järjestyssäännöt. Ei yöllä saa meluta, äänekäs seksi ei ole mikään poikkeus tästä. Lapsista lähtevä melu on eri asia, esim. vauvan itkulle ei aina voi mitään.
[/quote]
Normaalit elämisen äänet ovat sallittuja myös yöllä. Seksi lienee ollut aika normaalia toimintaa ajankoiton aamuhämäristä asti. Samoin on myös sallittua keskustella kovaäänisestikin, viettää silloin tällöin hillittyjä illanistujaisia (ei tarkoita täysin äänettömiä), käydä vessassa tai suihkussa jne.
Oikeasti noilla hiljaisuus-säännöilllä ei ole paskankaan väliä ainakaan omistusasunnoissa, poliisi ja oikeus sen lopulta määrittelee, oliko melu liikaa, eikä taloyhtiön hallitus.
[/quote]
Itse kuulun taloyhtiön hallitukseen, ja kyllä meillä on isännöitsijän kanssa sellainen yhteispeli, että aikuisten aiheuttamat äänihaitat iltakymmenen jälkeen joista tehdään valituksia, aiheuttavat loppupeleissä myös häädön.
Talossamme on enimmäkseen vanhuksia ja joitakin lapsiperheitä, suurinosa siis omistusasujia. Jos joku muutamasta vuokralaisesta häiritsee niin pystymme kyllä puuttumaan asiaan nopeastikin. Mutta edellyttää tosiaan useamman naapurin kirjallisen valituksen. Ihan jo senkin takia, ettei joku mielenterveysongelmainen halua sabotoida muiden elämää ja tee turhia valituksia. N25
[/quote]
No vuokralaisista eroon pääseminen on helpompaa, koska harva osakkeenomistaja haluaa mennä käräjille jonkun toisen aiheuttaman metelin takia. Ette te voi kuitenkaan osakkaalle tehdä muuta, kuin ottaa kämpän tilapäisesti haltuun ja se prosessi taas menee käräjäoikeuden kautta (jos ei osakas myönnä asiaa), jossa teidän täytyy pystyä todistamaan, että häiriö on on ollut jatkuvaa tai toistuvaa, eikä normaalia elämää. Eli oikeus sen lopulta arvioi, eikä taloyhtiön hallitus.
Mulla oli ruotsissa asuessani yläkerran naapureina japanilaispariskunta, joiden seksi oli vähän turhankin äänekästä. Ei pelkästään se naisen voihkinta, mut lisäks ne rajummat piiskan / käden läpsäytykset kuulu mun kämppään, mikä oli välillä vähän häiritsevää :D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:09"]Jos talossa on huono äänieristys niin ei tarvii edes kovasti huutaa kun kuuluu kaikki naapuriin. Näillehän ei mitään voi, seksi on kuitenkin täysin sallittua kerrostalossakin ,ihan yhtä lailla kun lapsista lähtevä melukin . [/quote] Talossa on järjestyssäännöt. Ei yöllä saa meluta, äänekäs seksi ei ole mikään poikkeus tästä. Lapsista lähtevä melu on eri asia, esim. vauvan itkulle ei aina voi mitään.
[/quote]
Normaalit elämisen äänet ovat sallittuja myös yöllä. Seksi lienee ollut aika normaalia toimintaa ajankoiton aamuhämäristä asti. Samoin on myös sallittua keskustella kovaäänisestikin, viettää silloin tällöin hillittyjä illanistujaisia (ei tarkoita täysin äänettömiä), käydä vessassa tai suihkussa jne.
Oikeasti noilla hiljaisuus-säännöilllä ei ole paskankaan väliä ainakaan omistusasunnoissa, poliisi ja oikeus sen lopulta määrittelee, oliko melu liikaa, eikä taloyhtiön hallitus.
[/quote]
Itse kuulun taloyhtiön hallitukseen, ja kyllä meillä on isännöitsijän kanssa sellainen yhteispeli, että aikuisten aiheuttamat äänihaitat iltakymmenen jälkeen joista tehdään valituksia, aiheuttavat loppupeleissä myös häädön.
Talossamme on enimmäkseen vanhuksia ja joitakin lapsiperheitä, suurinosa siis omistusasujia. Jos joku muutamasta vuokralaisesta häiritsee niin pystymme kyllä puuttumaan asiaan nopeastikin. Mutta edellyttää tosiaan useamman naapurin kirjallisen valituksen. Ihan jo senkin takia, ettei joku mielenterveysongelmainen halua sabotoida muiden elämää ja tee turhia valituksia. N25