Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se kumma kun tässä maassa ei uskalla vaimostaan erota...

Vierailija
31.08.2015 |

......kun tämä hemmetin isirasistinen valtio antaa samantien huoltajuuden äidille. Aivan sama minkälainen korppikotkan kuvatus olisi kyseessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishuoltajuus on nykyään yleisin muoto

Vierailija
2/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:45"]Yhteishuoltajuus on nykyään yleisin muoto
[/quote]

Eikä taatusti ole jos äiti vaatimalla vaatii huoltajuutta. Isälle jää yleensä korkeintaan viikonloput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:45"]Yhteishuoltajuus on nykyään yleisin muoto [/quote] Eikä taatusti ole jos äiti vaatimalla vaatii huoltajuutta. Isälle jää yleensä korkeintaan viikonloput.

[/quote]

Viikonloppuisillä on useimmiten yhteishuoltajuus äidin kanssa.

Vierailija
4/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikilla kavereilla jotka tunnen paremmin ja vietän aikaa on yhteishuoltajuus, niillä jotka on eronnut. Voihan se olla niin, että jos on joku rapajuoppo, niin sitä ei saa mutta tuskin mikään kovin erikoinen juttu miehille jotka nyt on suht normaaleja.

M39

Vierailija
5/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset ja huoltajuus ovat eri asioita.

Vierailija
6/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa helposti isäkin. Tunnen monta tapausta. Toki kaikissa näissä tapaukissa isä on todistettavasti voinut osoittaa osallistuneensa yhtä paljon lasten hoitoon, kasvatukseen yms, kuin äiti, ja tuntee lasten tilanteen yhtä hyvin. Veljeni sai lähivanhemmuuden, vaikka ladten äiti oli sosiaalialan ihminen, ammattilainen, ja ihan hyvä äiti, hiukan kiireinen.

Vierailija
7/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen. suomessa ilmeisesti rahat ja omaisuus pidetaan erillaan ero tilanteissa. muissa maissa se menee automaattisesti puoliksi riippumatta kuka ansaitsi ja mita. ...  TOISAALTA JOS OLET SE JOKA EI ANASAINNUT MITAAN ALUNPERINKAAN, ETKA HUOLEHTINUT LAPSESTA JA NYT VAAN VAADIT OIKUKSIA ollaksesi hankala. GOOD LUCK. 

Vierailija
8/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan huoltajuuden saada jos olet ollut lapsen kanssa tekemisissä yhtä lailla tai enemmän kuin äiti.

Vierailija
9/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koti-isänä sen ajan kun lapsi oli 9kk-1,5v. Ja ihan yhtälailla osallistun arkeen. Ongelmia ei ole juomisen tms kanssa. Ja minä olen se joka tienaa enemmän joten joka tapauksessa maksaisin elatusmaksuja. Siltikin kaupattiin "viikonloppuisin"-roolia, mihin en millään halua alkaa.

Vierailija
10/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:07"]

Olen ollut koti-isänä sen ajan kun lapsi oli 9kk-1,5v. Ja ihan yhtälailla osallistun arkeen. Ongelmia ei ole juomisen tms kanssa. Ja minä olen se joka tienaa enemmän joten joka tapauksessa maksaisin elatusmaksuja. Siltikin kaupattiin "viikonloppuisin"-roolia, mihin en millään halua alkaa.

[/quote]

vie asia oikeuteen.

Vierailija
11/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:07"]

[/quote]

vie asia oikeuteen.
[/quote]

Ihan jo lapsenki kannalta en haluais hommasta isoa draamaa. Ja olis kiva säilyttää välit edes joten kuten kunnossa.