Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko auttaa? Mulla on paranoidisia ajatuksia

Vierailija
20.03.2022 |

Tuntuu kuin vastapäisen talon naapuri jotenkin vakoilisi minua. En tiedä edes mistä kehittelin tämän luulon, mulla on vain tullut pakkomielle tuosta yhden asunnon ikkunasta, että siinä asuisi joku sairas vakoilija. Kävi mielessä myös sellainen, että kun asunnossani on kaksi ikkunaa, mutta ulkoa käsin rivissä on kolme ikkunaa, kaksi niistä on ne minun ikkunat, mutta mikä se kolmas on kun siinä on rapussa pelkkää seinää pitkän matkaa ennen seuraavaa asuntoa. No, tajusin että se seuraava asunto on vain niin iso, että se ikkuna kuuluu siihen asuntoon. Siis melkein aloin epäilemään, että siellä on joku vakoiluhuone 😅 Sitten minusta tuntuu että monet asiat liittyisivät jotenkin itseeni, että jos kuulen joidenkin keskustelevan niin se liittyisi jotenkin negatiivisesti minuun. Esim. Kaupassa kaksi keskustelee, niin ne keskustelisivat minusta jotain pahaa, vaikka että kato nyt tuotakin, outo hiippari tms. Minulla on myös ajatuksia jotka haukkuvat minua. Esim. Ällöttävä, mänkki, vammainen, reppana, idiootti, kuvottava jne jne. En jaksa tätä päätä. 🤯

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka tuli ihmiskauppakeskusteluun?

Vierailija
22/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alkoi esiintymään minuna tässä ketjussa, mutta eipä kuule haittaa, voi jatkaa rauhassa, oikea ap ei vastaile enää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu heti huomenna terveyskeskuslääkärin juttusille.

No en varmana hakeudu. Homma on täysin hallinassa. Aloitan keräämään aseita varastoon ja hoidan tuon tyypin itse.

T. Ap

Mistä aseista kirjoitat?

Lainaan kaverilta käsipistoolin laukkuun, haulikon kotiin. Sen lisäksi tarvitsen kyynelkaasua ja terä aseita.

Mahdolliset räjäytteet olisivat myös plussaa.

T. Ap

Vierailija
24/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi.

Vierailija
25/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ollut tavallista enemmän stressiä viime aikoina?

On ollut iso elämänmuutos ainakin. Ap

Tarkoitan siis, että alkoholin käyttänö on lisääntynyt rajusti.

T. Ap

Vierailija
26/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppohulluus.

Vierailija
27/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ollut tavallista enemmän stressiä viime aikoina?

On ollut iso elämänmuutos ainakin. Ap

Tää voi olla se laukaiseva tekijä. Sä olet ahdistunut ja stressaantunut tästä ja siksi sulla on noita harhoja. Usko mua, stressi tekee sellaista. Tilanne varmaan helpottaa, kun olet sopeutunut tähän elämänmuutokseen ja toi on hyvä, että tajuat itsekin, että hassut ajatukset on hassuja ajatuksia, joten tila ei ole vaarallinen

Vierailija
28/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan kankkusen oireita, pitkä putki takana.

Vierailija
29/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Liikaa rasittanut Hyvää yötä 🌛

Vierailija
30/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin tuolla joku yritti lohduttaa sinua, niin harvemmin ketään kiinnostaa toiset ihmiset niin paljoa kuin se mitä muut ihmiset ajattelevat itsestä. Tähän voi luottaa lähes sataprosenttisesti: jokaisen ihmisen elämä pyörii lähestulkoon kokonaan oman navan ympärillä. Toki tästä on poikkeuksiakin.

Olethan jo huonot tavat lopettanut? Tupakanpolton, alkoholin ja kofeiinin? Nyt on oikea aika lopettaa.

Voit häiritsevien ajatusten ilmaantuessa tietoisesti kääntää ajatuksesi jonnekin muualle ja jättää häiritsevät ajatukset huomiotta.

Toinen vaihtoehto on jättää ne huomiotta, suhtautua niihin kuin pilvinä taivaalla jotka tulevat ja menevät omia aikojaan. Ottamalla etäisyyttä niihin niiden voima vähenee. Asetut ikäänkuin tarkkailijan asemaan, et ole yhtä kuin ajatuksesi.

Vierailija
31/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiemmin tuolla joku yritti lohduttaa sinua, niin harvemmin ketään kiinnostaa toiset ihmiset niin paljoa kuin se mitä muut ihmiset ajattelevat itsestä. Tähän voi luottaa lähes sataprosenttisesti: jokaisen ihmisen elämä pyörii lähestulkoon kokonaan oman navan ympärillä. Toki tästä on poikkeuksiakin.

Olethan jo huonot tavat lopettanut? Tupakanpolton, alkoholin ja kofeiinin? Nyt on oikea aika lopettaa.

Voit häiritsevien ajatusten ilmaantuessa tietoisesti kääntää ajatuksesi jonnekin muualle ja jättää häiritsevät ajatukset huomiotta.

Toinen vaihtoehto on jättää ne huomiotta, suhtautua niihin kuin pilvinä taivaalla jotka tulevat ja menevät omia aikojaan. Ottamalla etäisyyttä niihin niiden voima vähenee. Asetut ikäänkuin tarkkailijan asemaan, et ole yhtä kuin ajatuksesi.

Silti aina riittää salakuvaajia ja joillain on oikeasti vainoajia tai yliuteliaita vuokranantajia jotka tarkkailevat. En sano että apn tapauksessa on näin mutta oman kokemukseni mukaan aika montaa ihmistä kiinnostaa ihan liikaa toisten ihmisten elämä.

Vierailija
32/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on vastaavia ajatuksia. Olen ajatellut että kotonani on piilokamera, yläkerran naapuri kuvaa parvekkeeltaan sisään asuntooni, ja kotonani käy vieraita ihmisiä nukkuessani tai ollessani poissa.

Tajusin vasta pari vuotta sitten että tämä kaikki johtuu todennäköisesti vuosien takaisesta parisuhteestani, joka oli kaikin puolin myrkyllinen mutta minkä ymmärsin vasta jälkikäteen. Eksäni mm. joskus seurasi minua jos lähdin jonnekin, en tiedä miten paljon todellisuudessa mutta aina välillä näin vilauksen hänestä vaikka hänen piti olla kotona tai koulussa. Hän soitteli tarkistuspuheluita missä olen. Hän salakuvasi minua suihkussa ja seksin aikana. Kerran näin hänen puhelimessaan videoita, joissa hän oli kuvannut julkisilla paikoilla naisten takamuksia ja rappusissa hameiden alle. Olen melko varma että hän asensi tietokoneeseeni jonkun seurantaohjelman ja eron jälkeen sain vuosien ajan aina silloin tällöin puheluita, joissa soittaja ei koskaan sanonut mitään. Tällaisten kokemusten jälkeen ei varmaan ihme että on hieman vainoharhaisia ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi