Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrazol lääke(kilpirauhasen liikatoiminta ja imetys

Vierailija
20.03.2022 |

Hei,

Onko muita, jotka syöny kyseistä lääkettä ja imettänyt samalla? Sain lääkemääräyksen puhelimitse ja kysyin imetyksestä. Sanottiin että pitää lääkkeenoton jälkeen muutaman tunnin välin ennen imetystä. Netissä ohjeena että 2-4tunnin jälkeen lääkemäärä suurimmillaan ja maidon voi pumppaa pois. Nyt hirveä ahdistus kun olen imettänyt n 3h jälkeen enkä ole pumpannut maitoa pois (ei ole pumppua) Lääkäri jolta kysyin asiaa sanoi että lääke on "vihreänä" jossakin tietokannassa, eli saa käyttää imetyksen aikana ja lapsesta otetaan muutaman viikon päästä verikokeet ja tarkistetaan arvot.

Mutta silti hirveä ahdistus olenko toiminut oikein. Vauvalla alkoi kaiken lisäksi eilen illasta vääntää mahasta (perjantai aamuna alotin lääkityksen) ja eilis yön ja tänään ripuloinut. Nyt tietysti mietin johtuuko mun aloittamasta lääkkeestä, vai onko saanut saman taudin kuin veljellä, jolla on jonkin sortin mahatauti päällä ollut torstaista.
Sekava teksti mutta näitä myöhäisillan panikointeja.. : D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta, mutta voisit vaikka huomenna soitella teratologiseen tietopalveluun, heillä on paras osaaminen näissä asioissa.

Vierailija
2/2 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole kokemusta, mutta voisit vaikka huomenna soitella teratologiseen tietopalveluun, heillä on paras osaaminen näissä asioissa.

Kiitos, joo ajattelin huomenna soittaa joka tapauksessa. Mietin jos täällä olisi muita, jotka on imettäneet ilman "rajotuksia". Muutaman oon lukenut ettei ole saaneet ohjeistuksia ja ihan normaalisti imettänyt, eikä mullekkaan mitenkään erityisesti painotettu asiaa, ite piti kysellä on onko varmasti ok. Nyt vaan iski kauhee ahdistus kun vauvalla mahavaivaa, vaikka hyvin on voinut sen veljeltäkin saada..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi