Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaapa BB-Jennin kommentteja rekrytoijan/työnantajan näkökulmasta!

Vierailija
02.10.2006 |

En ainakaan haluaisi ottaa töihin tuollaista narisijaa, joka selvästikään ei tule kaikkien kanssa toimeen, eikä halua edes tutustua. Tai jos tutustuu, niin täytyy edetä hänen aikataulunsa mukaan, ja sitten puolen vuoden päästä kun hän on valmis, niin päästään juttuun.

Ei tietenkään tarvitse kaikkien kanssa mennä yhtä hyvin. Mutta se, että ei halua yrittää, ja on selvästi vaikeuksissa uusien ihmisten kanssa, ei kuulosta hyvältä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo miehiä on suomessa ihan liikaa. Kaikkia ei tarvitse miellyttää, työosaamiseen tämä ei mielestäni vaikuta.

Inhoan teennäisyyttä.

Vierailija
2/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla nyt kestää tutustua, se on ihan inhimmillistä. Senhän näkee nytkin yleisestä kirjoittelusta, kun monet valittavat sitä että taloon otetaan uusia ihmisiä. Ei Jenni sen kummemmin ketään ole kiusannut, vaikka onkin sanonut suoraan, mitä mieltä on. Suoraselkäisempää se on, kuin esim Miran kaksinaamaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on ainut selväjärkinen koko porukassa. Melkein kaikki muut ovat vetäneet jotain ihme roolia ensimmäisestä päivästä lähtien. Onhan se aivan luonnotonta, kun taloon tulee vieras ihminen, pitäisi heti olla halailemassa ja lässyttämässä tyyliin " onpas meillä kaikilla kivaa yhdessä" . Itse ainakin vastaavassa tilanteessa käyttäytyisin aivan samalla tavalla eli kohteliaasti mutta ilman sitä teeskenneltyä lässytystä. Kaikki eivät vain pidä ihmisistä, jotka yrittävät liikaa.

Vierailija
4/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään puolesta vuodesta? Kuinkahan moni oikeasti ystävystyy parissa viikossa? Etenkin jos pitäisi ystävystyä tyypin kanssa, joka heti on imuttelemassa talon miesten ja naistenkin kanssa. Ja vielä tyypin, joka tulee taloon ja odottaa, että muut tekevät hänen ruokansakin. Itse en kyllä Sorellan-tyyppisen ihmisen kanssa voisi ystävystyä ikinä.

Eikä ne muutkaan näyttäneet sen perään parkuvan, eli ystävystyminen oli vain näyttelyä.

Vierailija
5/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tarkoita sitä, että pitää olla " lässynlässyn, onpa meillä kivaa yhdessä, olet mun ystävä" -tyyliä. Vaan miksi pitää olla tyly, ja kohdella toista kuin ilmaa? On olemassa muitakin värejä kuin musta ja valkoinen. ap

Vierailija
6/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä vähän luulen, että Jenni on niitä naisia, joiden kohdalla tuo vastahakoisuus tutustua koskee lähinnä muita naisia, ja miesten silmissä pitää olla hyvä jätkä. Jenni on just sellainen piereskelevä miesnainen, jolta puuttuu kaikki herkkyys.

Vierailija
7/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten perustellaan sitä sillä " et kun mun on niin vaikee tutustua uusiin ihmisiin ja blaablaablaa." Alkeellisia käytöstapoja voi aikuiselta ihmiseltä odottaa, oli sitten kuinka vaikeaa tahansa.

Vierailija
8/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ketä kuin ilmaa??! Ei Jenni sorellaa kohdellut mitenkään huonosti, vaikka sanoikin tälle mielipiteensä. Kyllä tuollaisissa olosuhteissa tilanteet välillä tulehtuvatkin ja tulee sanottua asioita. Pyysihän tämä anteeksi ja otti sorellaa ihan huomioon. Onko sinusta parempi, että näyttelee kaveria ja menee huutelemaan oven taakse negatiivisia juttuja(Mira), kuin se että sanoo suoraan, että kestää jonkin aikaa tutustua?

Vierailija
9/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstapoihin se, että ei humalassa imuttele ja hauku vanhempiaan? Kuuluuko se, että auttaa ruoanlaitossa? Kuuluuko se, että ottaa huomioon, että kellään ei ole helppoa, tuollaisessa yhteisössä, eikä vain ulise, että " miks mulla on aina näin vaikeeta?"

Vierailija
10/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko te jotain teinityttöjä? Jenni käyttäytyy kuten NORMAALI ihminen, eikä yritä olla mitään muuta. Olisiko parempi näytellä " hyvää ystävää" ja puhua paskaa sitten päiväkirjahuoneessa (kuten muut tekevät).

Vierailija
11/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen ole kovinkaan helppo suhtautua narsistiin.

Vierailija
12/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorella kahteen kertaan ehdotti lohisuikaleita, jenni ei kommentoinu mitenkään. Sitte lopuksi jenni otti lohet käteen ja totes että vois ottaa näitä lohisuikaleita! Eix toi oo ilmana kohteluu??

Sitte sillon twisteripelipäivänä sorella ehdotti pelaamista ja jenni kovaan ääneen ettei häntä ainakaan yhtään kiinnosta!

Vierailija
13/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään negatiivista. Fiksu nuori nainen :)

Vierailija:

sorella kahteen kertaan ehdotti lohisuikaleita, jenni ei kommentoinu mitenkään. Sitte lopuksi jenni otti lohet käteen ja totes että vois ottaa näitä lohisuikaleita! Eix toi oo ilmana kohteluu??

Sitte sillon twisteripelipäivänä sorella ehdotti pelaamista ja jenni kovaan ääneen ettei häntä ainakaan yhtään kiinnosta!

Vierailija
14/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpa herkkähipiäinen, älä koskaan hae BB. n! Jospa Jenny oli niin mietteissään siellä kaupassa, ettei kuullut huomautusta. Ja Sorellako osallistui aina muiden leikkeihin???:)

Vierailija
15/15 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkeelliset käytöstavat olivat sitä kirjaimellisesti! Odotti myös liikaa, että muut koko ajan huomioisivat hänet. Jos olisin ollut sorellan asemassa, niin olisin kyllä ymmärtänyt, että kestää jonkin aikaa, ennenkuin pääsee porukoihin. Olisin tehnyt itse ruokani( " mä en viitti" !) jos en voi syödä samoja juttuja kuin muut. Ja ehdottomasti olisin jättänyt puhumatta vanhemmistani noin, koska he eivät ole valinneet julkisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi