Tupakointi pitää kieltää.
Tupakointi on hengelle vaarallista eikä Meidän Yhteinen Jumala ole ihmistä, omaa kuvaansa, tarkoittanut tappaa. Siksi se pitää kieltää nyt ja heti sassiin.
Kommentit (12)
Herra, sinä olet hylännyt kansasi,
olet hylännyt Jaakobin lapset.
Heidän maansa on täynnä idän tapoja,
se on ennustajien vallassa kuin filistealaisten maa,
muukalaisia tulvillaan.
7 Heidän maansa on täynnä kultaa ja hopeaa,
sen aarteilla ei ole määrää,
heidän maansa on täynnä hevosia
eikä vaunuilla ole loppua.
8 Heidän maansa on täynnä epäjumalia,
kättensä töitä he kumartavat,
sormiensa luomuksia palvovat.
9 Mutta ihminen joutuu nöyrtymään, miehen on pakko kumartua. Herra, älä anna anteeksi heille!
No joo, kyllä mulle sopii. Meillä on koko suku savuton. Miten on sattunutkin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:23"]
Jumala pitäis kieltää nyt ja heti sassiin. Mä meen nyt röökille. Tekee hyvää keuhkoille.
[/quote]
Muista sanoa tämä Taivaan Porteilla. On paskaa katsoa portilta, kun kaverit menee Taivaaseen ja sinut käännytetään portilla. -ap
Ei raamatussa puhutaan mitään tupakoinnista. Eli saa polttaa. Onneksi raamatun aikoihin ei ollut tupakkaa edes keksitty muuten sekin olisi kielletty raamatussa varmasti.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:25"]
Ei raamatussa puhutaan mitään tupakoinnista. Eli saa polttaa. Onneksi raamatun aikoihin ei ollut tupakkaa edes keksitty muuten sekin olisi kielletty raamatussa varmasti.
[/quote]
Ei syyllistytä populismiin, atheisti. -ap
Vois sen kieltää, mutta ei minkään jeesustelun takia, vaan koska se tappaa valtavasti ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:27"]Vois sen kieltää, mutta ei minkään jeesustelun takia, vaan koska se tappaa valtavasti ihmisiä.
[/quote]
Niin tappaa autoilukin. Pitäisikö sekin kieltää?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:27"]Vois sen kieltää, mutta ei minkään jeesustelun takia, vaan koska se tappaa valtavasti ihmisiä. [/quote] Niin tappaa autoilukin. Pitäisikö sekin kieltää?
[/quote]
Ollaan kuitenkin inhimillisiä. -ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:27"]Vois sen kieltää, mutta ei minkään jeesustelun takia, vaan koska se tappaa valtavasti ihmisiä.
[/quote]
[/quote]
Tupakointi ei hyödytä yhtään, autoilu sentään auttaa pääsemään paikasta a paikkaan b. Ja olen itse polttanut vuosia, joten on kokemusta asiasta.
Voihan sen toki kieltää. Jo 70-luvulla neuvostoliittolainen opettaja sanoi, ettei meidän kouluissamme ole ongelmaa tupakoinnista, se on kielletty. Näin helposti ne ongelmat ratkeavat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:27"]Vois sen kieltää, mutta ei minkään jeesustelun takia, vaan koska se tappaa valtavasti ihmisiä.
[/quote]
[/quote]
Tupakointi ei hyödytä yhtään, autoilu sentään auttaa pääsemään paikasta a paikkaan b. Ja olen itse polttanut vuosia, joten on kokemusta asiasta.
[/quote]
Tupakasta tulee hyvä olo. Hyödyttää sekin.
Jumala pitäis kieltää nyt ja heti sassiin. Mä meen nyt röökille. Tekee hyvää keuhkoille.