Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trollaavatko naisetkin

Vierailija
31.08.2015 |

Onko netissä provoilu ja trollaaminen ainoastaan miesten harrastus? Harrastavatko naisetkin sitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestihän on selvä trolli... ja naiset jotka kuvittelevat, että osaavat trollata, vastaavat tähän mukamas trollisti ja astuvat itse trolliin. 
CONCLUSION: naiset eivät osaa trollata ja he jotka yrittävät, tulevat trollatuksi tässä ja aika nolosti. TROLOOL

Vierailija
22/28 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen trolliprinsessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten trollaan! :D

Vierailija
24/28 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:16"]

Viestihän on selvä trolli... ja naiset jotka kuvittelevat, että osaavat trollata, vastaavat tähän mukamas trollisti ja astuvat itse trolliin. 
CONCLUSION: naiset eivät osaa trollata ja he jotka yrittävät, tulevat trollatuksi tässä ja aika nolosti. TROLOOL

[/quote]

Trollception

Vierailija
25/28 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut tarvetta trollaamiseen. Kaiken, mitä netissä kerron on täyttä totta. Rakastan sitä, että anonyyminä saa olla täysin avoin ja rehellinen. En ymmärrä, mitä kicksejä saa trollaamisesta. Trollaajat ovat mielestäni jotenkin häiriintyneitä ja vahingoniloisia ihmisiä. En arvosta. 

Vierailija
26/28 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:14"]Toki. Tästä aloituksesta tosin huomaamme, että naisten suhteen trollailukulttuuri on vielä lasten kengissä.[/quote]

Naiset muutenkin ovat lapsen tasolla, joten mikseivät myös trollailussa.

[/quote]

Hyvin trollattu. Useampi syöttiin käynyt. :D

Vierailija
27/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaaminen on nihilististä. Naiset eivät ole nihilistejä. Naiset ovat ilkeitä.

Vierailija
28/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollannut jo ysäriltä peruskoulusta asti ja siirryin nettiin trollaamaan -98. Livetrollaus oli sitä että kaikki uskoi että olen tosissani juttujeni kanssa. Moni kyllä luulee että olen mies ja väittää ettei kukaan nainen kirjoita niin kuin minä... Nää sovinistiprovoilut ei oikein iske, sori.