Milloin miehen eksälle pitää kertoa uudesta tyttöystävästä eli minusta?
Tapasin reilu kuukausi sitten miehen, jonka kanssa näemme lähes päivittäin (paitsi silloin kun hän on hyvin pienen lapsensa kanssa). Olen tosissani ja niin on mieskin. Tuntuu, että tästä tulee vakava suhde. Miehellä tosiaan on pieni lapsi ja melko toimiva yhteishuoltajuus. Milloin miehen eksälle kannattaisi kertoa suhteesta? Lapselle ei tietenkään vielä. Mies olisi halunnut kertoa jo, kun on niin onnellinen että tahtoisi kertoa kaikille. Minua vähän pelottaa eksälle kertominen, kun en tiedä miten eksä suhtautuu, joten pyysin odottamaan. Miten tämä kannattaisi hoitaa? Tavallaan kai lapsen äidillä olisi oikeus tietää, missä isä on. En tiedä.
Kommentit (8)
Kertominen on miehen päätös ja asia. Hän tuntee exänsä ja tietää miten asia häneen mahdollisesti vaikuttaa. Sinulla ei ole asiaan juuri sanottavaa. Eihän exälle kuulu missä hänen EXmiehensä aikansa viettää.
Jos vietät aikaa lapsen kanssa, niin sitten. Mun ex ei millään meinannut tajuta, että mua ei kiinnosta pätkääkään kenen kanssa hän hengailee, mutta kyllä kovasti kiinnostaa, kenen kanssa lapseni hengailee....
Siinä vaiheessa, kun suunnittelette yhteenmuuttoa ja sitä että sinä ja lapsi tapaisitte.
Exälle ei tarvitse kertoa mitään. Tuskinpa tuokaan kyselee mieheltäsi lupaa elää elämäänsä ja tutustuttaa uusia miehiä lapselleen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:56"]Siinä vaiheessa, kun suunnittelette yhteenmuuttoa ja sitä että sinä ja lapsi tapaisitte.
[/quote] Oikeastiko te ihmiset ette ole kertoneet ennen sitä. Jotenkin tuntuu hassulta, kun lasta vaihtaessa kuitenkin vaihdetaan kuulumisia ja tavallaanhan sitten joutuu valehtelemaan jos ei voi sanoa missä on tai miksi ei vastaa.
Heti kertomaan että tapailee uutta ja jos useamman kuukauden päästä olette vakavissanne niin sitten tapaaminen lapsen ja tämän äidin kanssa, juuri siksi että ei sitä äitiä kiinnosta kenen kanssa ex on mutta kiinnostaa kenen kanssa lapsi on.
Mies kertoo mitä haluaa tai on kertomatta. Exä voi kytätä vaikka naapuriaan, jos on kova tiedonjano muiden asioihin.
No ei tarvitse kertoa. Ihan omaa elämäänsä saa elää eron jälkeen.