Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikoin naapurin perheen. Enkä pysty ymmärtämään, miten se tapahtui.

Vierailija
31.08.2015 |

(Olen muuttanut joitakin yksityiskohtia, jottei tämä ole niin helposti tunnistettavissa. Mutta tapahtunut on pääosin tarkalleen.)

Olimme asuneet jaetussa paritalossa naapureina useita vuosia, ja olin ystävystynyt heidän kanssaan. Hoitanut heidän todella mukavia lapsiaankin joinakin lauantai-iltoina. Minä kolmekymppinen uraa tekevä yksinasuva nainen, jolta pitkä parisuhde päättynyt muutamia vuosia sitten.

Talossa on jaettu aidaton takapiha, jossa yhteinen grillikatos, missä usein olimme yhdessä grillanneet. Eräänä iltana kesäkuussa tapahtui jotain, mitä ei olisi ikinä pitänyt tapahtua. Perheen äiti lapsineen lähti omalle puolelleen taloa nukkumaan. Mies ilmoitti vielä keräilevänsä ruoan tähteet ja juomat ja tulevansa pian perästä.

Olen miettinyt tätä loputtomiin edellisinä kuukausina, mutta en rehellisesti tunnista koskaan tunteneeni mieheen kummemmin vetoa. En pysty ymmärtämään, miten se tapahtui, mitä tapahtui. Sanoin miehelle "mennäänkö sisälle mekin". En varmaan ikinä tule ymmärtämään, mikä minut sai sanomaan niin. Yhtään toista sanaa emme vaihtaneet, ennen kuin mies tuli reidelleni hämärästi valaistun makuuhuoneeni leposohvalla. Kaikki tapahtui muutamissa minuuteissa. Mies vaikutti saman tien hyvin pelästyneeltä ja hätääntyneeltä. Aloin itse tuntea samoin.

Noin kuukauden ajan toivoin, että voisimme vain unohtaa tapahtuneen virheen. Mutta sitten mies tuli ilmoittamaan minulle, ettei hän voinut enää olla kertomatta vaimolleen. Hänen omatuntonsa vaivasi häntä, eikä hän saanut enää kunnolla nukuttua, eikä jaksanut töissä. Ettei hän voi elää valheessa rakastamansa naisen kanssa. Yritin suostutella häntä olemaan kertomatta, mutta hän ei halunnut kuunnella ja poistui saman tien.

En tiedä, mitä sitten tapahtui, mutta he ovat nyt eroamassa. Sen mies kävi minulle kertomassa ja toivoi, ettei näkisi minua enää koskaan. Heidän puolensa asuntoa on laitettu myyntiin. Vaimo ja lapset, jotka vielä asuvat naapurissa eivät ole puhuneet minulle sanan sanaa. Mies on muuttanut jonnekin toisaalle.

Onko mitään, mitä voin tehdä???? En kehtaa katsoa naista tai lapsia päinkään, saati että kykenisin lähestyä naista ja puhua hänelle. En keksi mitään tapaa tehdä tekemättömäksi edes pientä osaa tapahtuneesta. Haluaisin kertoa naiselle, kuinka minä olin syypää, minä tein aloitteen. Että hänen miehensä rakastaa häntä ja katui välittömästi. Ottaa kaiken syyn kannettavakseni. En pysty ymmärtämään tapahtunutta ja vihaan itseäni tapahtuneesta todella paljon ja olen alakuloinen, itseeni pettynyt ja masentunut. Onko mitään tehtävissä??

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! Mikään ei auta. Pakko vaan hyväksyä tapahtunut ja selittelyt vaan pahentaa tilannetta. Näitä sattuu...

Vierailija
2/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan pakottanut miestä toimimaan kuten teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Hyvä yritys. Mutta ei mene läpi

Vierailija
4/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita naiselle ja kerro tämä minkä kerroit tässä avausviestissäsi, myös tarkkaan se miehen käytös tapahtuman jälkeen ja kun hän ilmoitti sinulle kertovansa vaimolle. Ja että et mitään muuta toivo kuin että saisit sen täysin käsittämättömän teon tekemättömäksi. Ja että kadut sitä sydämestäsi ja mies katuu eikä halua olla missään tekemisissä kanssasi ja rakastaa vaimoaan. Ja vilpitön anteeksi pyyntösi ja nimi alle.

Vierailija
5/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä tuon kertoa. Todella ikävästi teit. Kyllä ihminen voi hallita tekojaan.

Meidän lähellä on kans paritalo ja molemmilla puolilla asui suuret perheet. Sitten toisen perheen äiti alkoi himota naapurin ulkomaalaismiestä. Molemmat oli.työttömiä ja.oli.päivät aikaa, kun puolisot issä ja.lapset tarhassa. Iltaisin molemmat lähtivät polkupyörillä samaan suuntaan, mutta vähän eri aikaan. Ehkä pubiin.

Molemmat perheet hajosivat tuon kahden iljetyksen himon vuoksi.

Vierailija
6/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusharjoituksena menettelee

Vierailija
7/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä?? reisillekkö se jätkä tuli? ettekö edes nussineet kunnolla?

Vierailija
8/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:45"]

No et varmaan pakottanut miestä toimimaan kuten teki?

[/quote]

Ahh, se oli siis sittenkin miehen syy.

Vierailija
9/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hämärästi valaistu makuuhuone paljasti kaunokirjallisuudeksi - ei tosin kovin korkeatasoiseksi.

Vierailija
10/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:39"]

(Olen muuttanut joitakin yksityiskohtia, jottei tämä ole niin helposti tunnistettavissa. Mutta tapahtunut on pääosin tarkalleen.)

Olimme asuneet jaetussa paritalossa naapureina useita vuosia, ja olin ystävystynyt heidän kanssaan. Hoitanut heidän todella mukavia lapsiaankin joinakin lauantai-iltoina. Minä kolmekymppinen uraa tekevä yksinasuva nainen, jolta pitkä parisuhde päättynyt muutamia vuosia sitten.

Talossa on jaettu aidaton takapiha, jossa yhteinen grillikatos, missä usein olimme yhdessä grillanneet. Eräänä iltana kesäkuussa tapahtui jotain, mitä ei olisi ikinä pitänyt tapahtua. Perheen äiti lapsineen lähti omalle puolelleen taloa nukkumaan. Mies ilmoitti vielä keräilevänsä ruoan tähteet ja juomat ja tulevansa pian perästä.

Olen miettinyt tätä loputtomiin edellisinä kuukausina, mutta en rehellisesti tunnista koskaan tunteneeni mieheen kummemmin vetoa. En pysty ymmärtämään, miten se tapahtui, mitä tapahtui. Sanoin miehelle "mennäänkö sisälle mekin". En varmaan ikinä tule ymmärtämään, mikä minut sai sanomaan niin. Yhtään toista sanaa emme vaihtaneet, ennen kuin mies tuli reidelleni hämärästi valaistun makuuhuoneeni leposohvalla. Kaikki tapahtui muutamissa minuuteissa. Mies vaikutti saman tien hyvin pelästyneeltä ja hätääntyneeltä. Aloin itse tuntea samoin.

Noin kuukauden ajan toivoin, että voisimme vain unohtaa tapahtuneen virheen. Mutta sitten mies tuli ilmoittamaan minulle, ettei hän voinut enää olla kertomatta vaimolleen. Hänen omatuntonsa vaivasi häntä, eikä hän saanut enää kunnolla nukuttua, eikä jaksanut töissä. Ettei hän voi elää valheessa rakastamansa naisen kanssa. Yritin suostutella häntä olemaan kertomatta, mutta hän ei halunnut kuunnella ja poistui saman tien.

En tiedä, mitä sitten tapahtui, mutta he ovat nyt eroamassa. Sen mies kävi minulle kertomassa ja toivoi, ettei näkisi minua enää koskaan. Heidän puolensa asuntoa on laitettu myyntiin. Vaimo ja lapset, jotka vielä asuvat naapurissa eivät ole puhuneet minulle sanan sanaa. Mies on muuttanut jonnekin toisaalle.

Onko mitään, mitä voin tehdä???? En kehtaa katsoa naista tai lapsia päinkään, saati että kykenisin lähestyä naista ja puhua hänelle. En keksi mitään tapaa tehdä tekemättömäksi edes pientä osaa tapahtuneesta. Haluaisin kertoa naiselle, kuinka minä olin syypää, minä tein aloitteen. Että hänen miehensä rakastaa häntä ja katui välittömästi. Ottaa kaiken syyn kannettavakseni. En pysty ymmärtämään tapahtunutta ja vihaan itseäni tapahtuneesta todella paljon ja olen alakuloinen, itseeni pettynyt ja masentunut. Onko mitään tehtävissä??

[/quote]

Höpö höpö.  Keksitty tarina. 

Vierailija
11/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraselkäinen nainen naapurissa, arvostan.

Vierailija
12/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:48"]

Kirjoita naiselle ja kerro tämä minkä kerroit tässä avausviestissäsi, myös tarkkaan se miehen käytös tapahtuman jälkeen ja kun hän ilmoitti sinulle kertovansa vaimolle. Ja että et mitään muuta toivo kuin että saisit sen täysin käsittämättömän teon tekemättömäksi. Ja että kadut sitä sydämestäsi ja mies katuu eikä halua olla missään tekemisissä kanssasi ja rakastaa vaimoaan. Ja vilpitön anteeksi pyyntösi ja nimi alle.

[/quote]

Kiitos ehdotuksesta.

Vierailija
13/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että   vaimo läksi  sukuloimaan  ......... ja sitten  katsoin naapurin rouvan  c kupin tisseihin  jotka heiluivat yläni. Sanoin että varmaan aksila meni koneesta poikki. Hän sanoi   että  otatko  kylmää juotavaa   .........naapurin  rouvan   leveä ahteri suoraan edessä ja  aikani  häntä kourituani lykkäsin  sisään ja   meinasin ihan pakahtua onnesta kun    kostea  muuma  vittu imaisi kyrpäni pohjia myöten...........erohan siitä siten tuli ja muutettiin ristiin . Naapurin vaimo muutti meille ja minun vaimoni naapuriin.

En tiedä mikä  minuun meni :(

Vierailija
14/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:31"]

Mulla kävi niin että   vaimo läksi  sukuloimaan  ......... ja sitten  katsoin naapurin rouvan  c kupin tisseihin  jotka heiluivat yläni. Sanoin että varmaan aksila meni koneesta poikki. Hän sanoi   että  otatko  kylmää juotavaa   .........naapurin  rouvan   leveä ahteri suoraan edessä ja  aikani  häntä kourituani lykkäsin  sisään ja   meinasin ihan pakahtua onnesta kun    kostea  muuma  vittu imaisi kyrpäni pohjia myöten...........erohan siitä siten tuli ja muutettiin ristiin . Naapurin vaimo muutti meille ja minun vaimoni naapuriin.

En tiedä mikä  minuun meni :(

[/quote]

Perusstoori; olet mulkku joka on mulkkunsa ohjauksessa. Aivoja ei laisinkaan. Kuulostaako tutulta? O

Vierailija
15/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidelle, siis pisti käden reidellesi vai työntyikö sisääsi suoritti penetraation ja mällit tuli reidelle???

Vierailija
16/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä nämä "sellaista sattuu" ja "ajauduttiin tähän" -selitykset. Niin kuin joku ylempänä kommentoi, ihminen pystyy kontrolloimaan tekojaan eikä elä mielihalujen ja mielitekojen mukaan. Jos näin tapahtuu, on siellä pääkopassa paljon selvittämätöntä roskaa mikä pitäisi puhdistaa, jotta muut ihmiset ovat tällaisten ihmisten teoilta turvassa. Jos vain sattuu ja tapahtuu, että päätyy hajottamaan kokonaisen perheen, niin mitä muuta voi sattua ja tapahtua omien tarpeiden takia? Jos ei tapa, vaikka tekee mieli, niin ei takuulla tarvitse nussiakaan, vaikka teki mieli.

Toisaalta naapurin naiselle tilanne voi olla loppupeleissä pelastus. Hänellä kun vaikutti olevan tuollainen samanlainen "sattuu ja tapahtuu"-mies, joka ei kykene hillitsemään itseään ja silloinhan sitä voi sattua ja tapahtua paljon vakavammillakin asioilla. Missä menee sen satuttamisen ja repimisen raja? Miten paljon tällainen omanapainen ihminen satuttaa muita omien tarpeiden tyydyttämisen kustannuksella? Voisiko oikeasti tilaisuuden tullen varastaa, vaihtaa lääkkeitä, väärentää allekirjoituksia, kun vain vahingossa tuosta siirsin tuon paikoiltaan tai laitoin lähelle pöydänreunaa ja se tipahti laukkuun... Jos ei hillitse itseään niin perustavanlaatuisessa asiassa kuin puolison kunnioittamisessa, niin mitä kaikkea voikaan tehdä tilaisuuden tullen, kun se omatunto on olemassa vain jälkeenpäin?

Kammoksun näitä "sattuu ja tapahtuu"-ihmisiä enkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä ja suosittelen ap:lle terapiaa. Ihmisen on syytä kyetä hillitsemään itsensä jo ihan siksi, ettei muita saa satuttaa. Satuta itseäsi, jos on pakko satuttaa.

Vierailija
17/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:26"]Suoraselkäinen nainen naapurissa, arvostan.
[/quote]

Minä en kyllä arvosta naista joka rikkoo lapsilta perheen noin helposti. Jos olisi vaivautunut käymään asiaa läpi miehensä kanssa eikä suoraan heittänyt pihalle, olisi ehkä selvinnyt kuinka paljon mies katuu ja olisi ollut mahdollista antaa ja saada anteeksi. Se olisi ollut suoraselkäistä.
Mielestäni ihan hyvä idea että ap kirjoittaisi vaimolle nämä asiat.

Vierailija
18/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi keksitty? Mun kaveri on tälläki hetkellä varatun miehen kanssa, joka asuu melkein sen naapurissa. kaveri kehuu ja ihastelee kuinka mies on niin ihana ja huomaavainen ja kaikin puolin upea. Mitä nyt elää täydellistä kaksoiselämää.

Vierailija
19/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähettää, siis Reginaan, huono kyhäelmä

Vierailija
20/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kompastuin ja kaaduin hänen päälleen, ja yhtäkkiä osa vartalostani oli jotenkin kummallisesti mennyt hänen sisäänsä " :D