Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikoin naapurin perheen. Enkä pysty ymmärtämään, miten se tapahtui.

Vierailija
31.08.2015 |

(Olen muuttanut joitakin yksityiskohtia, jottei tämä ole niin helposti tunnistettavissa. Mutta tapahtunut on pääosin tarkalleen.)

Olimme asuneet jaetussa paritalossa naapureina useita vuosia, ja olin ystävystynyt heidän kanssaan. Hoitanut heidän todella mukavia lapsiaankin joinakin lauantai-iltoina. Minä kolmekymppinen uraa tekevä yksinasuva nainen, jolta pitkä parisuhde päättynyt muutamia vuosia sitten.

Talossa on jaettu aidaton takapiha, jossa yhteinen grillikatos, missä usein olimme yhdessä grillanneet. Eräänä iltana kesäkuussa tapahtui jotain, mitä ei olisi ikinä pitänyt tapahtua. Perheen äiti lapsineen lähti omalle puolelleen taloa nukkumaan. Mies ilmoitti vielä keräilevänsä ruoan tähteet ja juomat ja tulevansa pian perästä.

Olen miettinyt tätä loputtomiin edellisinä kuukausina, mutta en rehellisesti tunnista koskaan tunteneeni mieheen kummemmin vetoa. En pysty ymmärtämään, miten se tapahtui, mitä tapahtui. Sanoin miehelle "mennäänkö sisälle mekin". En varmaan ikinä tule ymmärtämään, mikä minut sai sanomaan niin. Yhtään toista sanaa emme vaihtaneet, ennen kuin mies tuli reidelleni hämärästi valaistun makuuhuoneeni leposohvalla. Kaikki tapahtui muutamissa minuuteissa. Mies vaikutti saman tien hyvin pelästyneeltä ja hätääntyneeltä. Aloin itse tuntea samoin.

Noin kuukauden ajan toivoin, että voisimme vain unohtaa tapahtuneen virheen. Mutta sitten mies tuli ilmoittamaan minulle, ettei hän voinut enää olla kertomatta vaimolleen. Hänen omatuntonsa vaivasi häntä, eikä hän saanut enää kunnolla nukuttua, eikä jaksanut töissä. Ettei hän voi elää valheessa rakastamansa naisen kanssa. Yritin suostutella häntä olemaan kertomatta, mutta hän ei halunnut kuunnella ja poistui saman tien.

En tiedä, mitä sitten tapahtui, mutta he ovat nyt eroamassa. Sen mies kävi minulle kertomassa ja toivoi, ettei näkisi minua enää koskaan. Heidän puolensa asuntoa on laitettu myyntiin. Vaimo ja lapset, jotka vielä asuvat naapurissa eivät ole puhuneet minulle sanan sanaa. Mies on muuttanut jonnekin toisaalle.

Onko mitään, mitä voin tehdä???? En kehtaa katsoa naista tai lapsia päinkään, saati että kykenisin lähestyä naista ja puhua hänelle. En keksi mitään tapaa tehdä tekemättömäksi edes pientä osaa tapahtuneesta. Haluaisin kertoa naiselle, kuinka minä olin syypää, minä tein aloitteen. Että hänen miehensä rakastaa häntä ja katui välittömästi. Ottaa kaiken syyn kannettavakseni. En pysty ymmärtämään tapahtunutta ja vihaan itseäni tapahtuneesta todella paljon ja olen alakuloinen, itseeni pettynyt ja masentunut. Onko mitään tehtävissä??

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:31"]

Mulla kävi niin että   vaimo läksi  sukuloimaan  ......... ja sitten  katsoin naapurin rouvan  c kupin tisseihin  jotka heiluivat yläni. Sanoin että varmaan aksila meni koneesta poikki. Hän sanoi   että  otatko  kylmää juotavaa   .........naapurin  rouvan   leveä ahteri suoraan edessä ja  aikani  häntä kourituani lykkäsin  sisään ja   meinasin ihan pakahtua onnesta kun    kostea  muuma  vittu imaisi kyrpäni pohjia myöten...........erohan siitä siten tuli ja muutettiin ristiin . Naapurin vaimo muutti meille ja minun vaimoni naapuriin.

En tiedä mikä  minuun meni :(

[/quote]

Perusstoori; olet mulkku joka on mulkkunsa ohjauksessa. Aivoja ei laisinkaan. Kuulostaako tutulta? O

[/quote]

Ei kyllä ihan pidä paikkaansa. Kerran eräs  kuuma    latino-tyttöystävä  sanoi  että  anna tulla  sisälle vaan.  Ja minä pässi vedin pois ja roisikin  reisille :(

Vierailija
22/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässähtänyttä ja tylsää, melkein kuin paritalonne grillimakkara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi tehneensä väärin. Kerrankin mies jolla omatunto :)

Vierailija
24/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:41"]

" kompastuin ja kaaduin hänen päälleen, ja yhtäkkiä osa vartalostani oli jotenkin kummallisesti mennyt hänen sisäänsä " :D

[/quote]

Säikähdin, kun en löytänyt tiettyä intiimiosaani ja käännähdin, jolloin vartalomme keinahtivat samaan tahtiin. Hän vaihtoi myös asentoa ja sisäkkäin painautuneena  aloimme oudosti hinkuttaa toisiamme vasten, kuin erkautuaksemme, mutta silti elimet olivat kuin vakuumin omaisessa imussa. Epätoivoiset  työnnöt ja samanaikaiset irrottautumisyritykset seurasivat toistaan, kunnes räjähti ja luulen että saimme orgasmin yhtä aikaa. En osaa selittää mitä oikein tapahtui. Meille molemmille tuli ero, kun kumppanimme eivät ymmärtäneet tätä yliluonnollista tapahtumaa.

Vierailija
25/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naapuriin muuttaa hekumallinen poikamies.

Vierailija
26/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:26"]Suoraselkäinen nainen naapurissa, arvostan.
[/quote]
Omaa napaansa tuijottava velliperse, halveksin. Lasten perheen luulisi olevan merkittävämpi asia kuin itsesääli mitättömän asian johdosta.

Vierailija
27/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reginankin tarinat olivat parempia kuin tämä kyhäelmä.

Vierailija
28/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:37"]Miksi olisi keksitty? Mun kaveri on tälläki hetkellä varatun miehen kanssa, joka asuu melkein sen naapurissa. kaveri kehuu ja ihastelee kuinka mies on niin ihana ja huomaavainen ja kaikin puolin upea. Mitä nyt elää täydellistä kaksoiselämää.
[/quote]

Pettämisiä ym tapahtuu. Mutta kyse on tyylistä, maalailusta. Itsensä huvittamisesta

Vierailija
29/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä selität, ettet ymmärrä miten se tapahtui, kun itse kuvailit sen tarkkaan?

Vierailija
30/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:26"]Suoraselkäinen nainen naapurissa, arvostan.
[/quote]

Minä en kyllä arvosta naista joka rikkoo lapsilta perheen noin helposti. Jos olisi vaivautunut käymään asiaa läpi miehensä kanssa eikä suoraan heittänyt pihalle, olisi ehkä selvinnyt kuinka paljon mies katuu ja olisi ollut mahdollista antaa ja saada anteeksi. Se olisi ollut suoraselkäistä.
Mielestäni ihan hyvä idea että ap kirjoittaisi vaimolle nämä asiat.
[/quote]
Ai se on nainen joka rikkoo perheen? Eiköhän mies ole tiedostanut mitä mieltä vaimo on pettämisestä. Silti otti riskin, petti ja ihan omaa syytä että ero tuli. Kuten joku jo sanoi, jos antaa jo pelkälle seksille noin helposti periksi niin voi ihmispoloa. On vietävissä kuin pässi narussa.
-----
Joillakin parisuhteessa tehdään pelisäännöt selväksi. Mun ja miehen kanssa on sovittu, että 1) ei pettämistä 2) ei väkivaltaa kumppania ja mahdollisia tulevia lapsia kohtaan. Jos tuntee tarvetta käydä vieraissa niin asian voi nostaa esille, jolloin yhdessä mietitään missä meidän parisuhde on mennyt vikaan. Ja mietitään miten asia voidaan korjata. Mutta jos on niin helppo nakki, että menee riskillä ja pettää... En edes mieti vaan eroan. Se on todellinen osoitus siitä, että mies ei koskaan ole minua oikeasti rakastanut ja teko on kuin sylkäisy päin kasvoja, tai koko parisuhdetta. Joten kiitos mutta ei kiitos. Jätän pettäjät ihan omaan arvoonsa, hakekoot pesää muualta. Ja nämä on yhteiset pelisäännöt, molemmat tietävät ne ja se on perheen rikkoja, joka pettää.

Vierailija
31/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä kirjoittamaan. Kerro ihmeessä lisää siitä reidelle tulemisesta ja sitä edeltäneestä minuutista!

Vierailija
32/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kioskinovelli tällä kertaa. Koita ensi novellissa olla jaarittelematta noin siirappisia. Jätä myös hetkellä mässäily ja ylisanat vähemmälle. 3/5

Vierailija
33/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin itsekäs ja mustasukkainen että on valmis pistämään avioliittonsa katki siksi, että mies on harrastanut seksiä, ei se vakaalla pohjalla ollut ennenkään. Vähän sama kuin joku eroaisi miehen käytyä hierojalla, koska melkein yhtä intiimiä sekin on.

Vierailija
34/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:31"]

Mulla kävi niin että   vaimo läksi  sukuloimaan  ......... ja sitten  katsoin naapurin rouvan  c kupin tisseihin  jotka heiluivat yläni. Sanoin että varmaan aksila meni koneesta poikki. Hän sanoi   että  otatko  kylmää juotavaa   .........naapurin  rouvan   leveä ahteri suoraan edessä ja  aikani  häntä kourituani lykkäsin  sisään ja   meinasin ihan pakahtua onnesta kun    kostea  muuma  vittu imaisi kyrpäni pohjia myöten...........erohan siitä siten tuli ja muutettiin ristiin . Naapurin vaimo muutti meille ja minun vaimoni naapuriin.

En tiedä mikä  minuun meni :(

[/quote]

Perusstoori; olet mulkku joka on mulkkunsa ohjauksessa. Aivoja ei laisinkaan. Kuulostaako tutulta? O

[/quote]

Ei kyllä ihan pidä paikkaansa. Kerran eräs  kuuma    latino-tyttöystävä  sanoi  että  anna tulla  sisälle vaan.  Ja minä pässi vedin pois ja roisikin  reisille :(

[/quote]

Kun  me oltaisiin juuri yhteen sulautuneina  saatu orku yhtä  aikaa niin  minä raukka pelkuri heittäydyin järkeväksi.

Kadun , kadun syvästi  jälkeenpäin. Yksi elämäni mustista hetkistä.

Vierailija
35/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarina totta tai ei, niin suurin rikollinen siinä on kyllä mielestäni eron ottava nainen! Anteeksi antaminen kuuluu parisuhteeseen, jos toinen on aidosti pahoillaan. Miten niiden lasten kehityksen käy, jos joutuvat elämään erillään isästään? Aikuisten odottaisi olevan sen verran kypsiä, että kykenevät pääsemään tuollaisen ylitse. Elämä kolhii ja opettaa, mutta yhdessä jaksetaan eteenpäin kun ollaan kerran yhteen menty ja lapsia tehty. Näin opetti minulle isoäitini kauan kauan sitten ja tiesi, mistä puhui.

Vierailija
36/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:52"]

" kompastuin ja kaaduin hänen päälleen, ja yhtäkkiä osa vartalostani oli jotenkin kummallisesti mennyt hänen sisäänsä " :D

[/quote]

Säikähdin, kun en löytänyt tiettyä intiimiosaani ja käännähdin, jolloin vartalomme keinahtivat samaan tahtiin. Hän vaihtoi myös asentoa ja sisäkkäin painautuneena  aloimme oudosti hinkuttaa toisiamme vasten, kuin erkautuaksemme, mutta silti elimet olivat kuin vakuumin omaisessa imussa. Epätoivoiset  työnnöt ja samanaikaiset irrottautumisyritykset seurasivat toistaan, kunnes räjähti ja luulen että saimme orgasmin yhtä aikaa. En osaa selittää mitä oikein tapahtui. Meille molemmille tuli ero, kun kumppanimme eivät ymmärtäneet tätä yliluonnollista tapahtumaa.

[/quote]

Päivän parhaat naurut. Kiitos tästä.

Vierailija
37/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:52"]

[/quote]

[/quote]

Olette ihania, tämä jää minulle muistoihin! :D

Vierailija
38/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:45"]

No et varmaan pakottanut miestä toimimaan kuten teki?

[/quote]

No, niin, loppujen lopuksi jokainen on vastuussa omista tekemisistään ja uskollisuudestaan. 

Ahh, se oli siis sittenkin miehen syy.

[/quote]

Vierailija
39/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli reidelle?

Vierailija
40/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:26"]Suoraselkäinen nainen naapurissa, arvostan. [/quote] Minä en kyllä arvosta naista joka rikkoo lapsilta perheen noin helposti. Jos olisi vaivautunut käymään asiaa läpi miehensä kanssa eikä suoraan heittänyt pihalle, olisi ehkä selvinnyt kuinka paljon mies katuu ja olisi ollut mahdollista antaa ja saada anteeksi. Se olisi ollut suoraselkäistä. Mielestäni ihan hyvä idea että ap kirjoittaisi vaimolle nämä asiat.

[/quote]

Höpö höpö. Jos nyt oletetaan että tämä kyhäelmä olisi totta, niin mistä ap (tai me sen puoleen) voi tietää monesko sivupano ap on? Tai mitä muita ongelmia suhteessa on. Ei toisten suhteista voi tietää. Vaikka ap nyt kuinka haluaisi fantasioida olevansa jonkun pariskunnan eron syynä, suurella todennäköisyydellä se on vain sitä fantasiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän