Mitä ajattelet naisesta joka kerää pussiin roskia lenkkimatkan varrelta?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan tätä samalla kun käyn pskattamassa koiraani. Senkin jätöksen korjaan mukaani.
Aika oaljon on tupakabtumppeja, maskeja ja muuta muoviroinaa, joka maatuu vasta sadoissa vuosissa. Monet löytyy vielä esim. roskiksen vierestä. Kumma , kun näistä ei kukaan täällä vaahtoa suu vaahdossa, pelkästään koiranpaskoista.
Kunpa koiranulosteista vaahdottaisiin enemmänkin!
Ajattelen että kiva nähdä muitakin roskalenkkeilijöitä. Olemme harvinainen näky, suurin osa on niitä jotka kulkee ohi.
Kiitettävää toimintaa.
Asuu meidän kulmilla.
Vähän ihmettelisin enemmän näitä roskaajia, kuin niiden kerääjiä. Mun talon läheltä heitetään auton ikkunasta roskat teiden varsiin ja jopa roskapussit. Ihmettelen tätä huonoa käytöstä, kun tuhoavat luontoa ja samalla tulevaisuutta koko ihmiskunnalta elää puhtaassa luonnossa. Arvostan todella paljon niitä, jotka keräävät näitä muiden roskia ja suuri kunnioitus heitä kohtaan. Itse myös kerään roskia, kun huomaan vain ottaa roskapussin mukaan lenkille, että mihin ne kerään. En todellakaan ymmärrä, että mistä tämä roskaamiskulttuuri alkoi? Mun iässä koulussa annettiin kaikille lapsille iso jätesäkki, mihin kerätään roskat. Kun asuin Vuosaaressa, niin kuulin yhden miesopettajan puhuvan lapsille, että hyvä, jos keräätte edes yhden roskan? Miksi lapsia opetetaan näin nössöiksi? Toki vanhemmilla on suurin vastuu omista lapsistaan ja toki myös aikuisten käytös on törkeää. Kun kaksi kaljakaveria joi kaljaa metsässä ja jättivät tyhjät luontoon, niin huomautin asiasta, niin sain haukut perääni. Tai "Kyllä ne joku kerää kuitenkin?"
Vierailija kirjoitti:
Sitä että tuo ei ole varmasti ainakaan tuleva vaimoni.
Ei varmaan, siisteydestä pitävä ihminen ei tykkää roskaavista tyypeistä.
Arvostan! Teen itsekkin samaa, jotta roskat ja muovit eivät päädy eläinten vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelisin enemmän näitä roskaajia, kuin niiden kerääjiä. Mun talon läheltä heitetään auton ikkunasta roskat teiden varsiin ja jopa roskapussit. Ihmettelen tätä huonoa käytöstä, kun tuhoavat luontoa ja samalla tulevaisuutta koko ihmiskunnalta elää puhtaassa luonnossa. Arvostan todella paljon niitä, jotka keräävät näitä muiden roskia ja suuri kunnioitus heitä kohtaan. Itse myös kerään roskia, kun huomaan vain ottaa roskapussin mukaan lenkille, että mihin ne kerään. En todellakaan ymmärrä, että mistä tämä roskaamiskulttuuri alkoi? Mun iässä koulussa annettiin kaikille lapsille iso jätesäkki, mihin kerätään roskat. Kun asuin Vuosaaressa, niin kuulin yhden miesopettajan puhuvan lapsille, että hyvä, jos keräätte edes yhden roskan? Miksi lapsia opetetaan näin nössöiksi? Toki vanhemmilla on suurin vastuu omista lapsistaan ja toki myös aikuisten käytös on törkeää. Kun kaksi kaljakaveria joi kaljaa metsässä ja jättivät tyhjät luontoon, niin huomautin asiasta, niin sain haukut perääni. Tai "Kyllä ne joku kerää kuitenkin?"
Meilläpäin pahimmat roskaajat ovat olleet näitä "kunniavieraita", ei suinkaan suomalaislapset.
Amatööri ja kyvytön tekemään asioita kunnolla. Tosilenkkeilijä kylvää tyhjiä energiageelipussukoita lenkkipolun varsille eikä pysähtele siivoilemaan.
Ajattelen ensin, että oisipa hänenlaisiaan enemmän.
SItten, että oisinpa minä hänenlaisensa.
Lopuksi ajattelen painokelvottomia niistä, jotka roskaavat.
Ajattelen että hän osallistuu näihin kevään kampanjoihin kerätä niitä roskia, jos muutenkin on kävelylenkkiä tekemässä. Hyvä kun joku niitä kerää. Kaupungin puisto-osasto ei ehdi kaikkea heti.